
Zákaznické centrum PVK otevře v omezeném režimu
28. dubna 2021 09:22
Zákaznické centrum bude otevřeno od pondělí do pátku pouze pro zákazníky, kteří potřebují vyřešit akutní záležitost, jež nelze vyřídit korespondenčně, a zarezervují si termín návštěvy přes rezervační systém.
Rezervaci termínu je možné provést i přes operátory zákaznické telefonní linky 601 274 274 a 840 111 112.
V zájmu ochrany svého zdraví budou zákazníci mít při příchodu u vchodu povinnost použít dezinfekci, ústa a nos musí mít zakrytá respirátorem typu FFP2. Všemi ochrannými pomůckami budou vybaveni i zaměstnanci zákaznického centra.
Platby na pokladně v zákaznickém centru je možné provádět pouze po provedení rezervace přes rezervační systém. Pro zaplacení závazků lze přednostně využít následující formy úhrad: e-platby prostřednictvím svého zákaznického internetového účtu, zadáním standardního příkazu k úhradě, platbou chytrým telefonem pomocí QR kódu, platbou na terminálech Sazky či pomocí A složenky na pobočkách České pošty.
PVK žádají zákazníky, aby v zájmu svého zdraví a pohodlí přednostně využívali pro vyřizování svých požadavků a dotazů bezkontaktní formu komunikace. V tomto směru nabízejí následující možnosti:
• e-mailovou komunikaci přes info@pvk.cz. Prostřednictvím této e-mailové adresy máte možnost zaslat veškeré své dotazy a žádosti včetně příloh, které s nimi souvisejí.
• Pro běžné dotazy využívejte rovněž naše zákaznické telefonní linky 601 274 274 a 840 111 112, kde vám naši operátoři rádi odpovědí na jakékoli dotazy.
• Pro podání svých žádostí ke stávajícímu odběrnému místu a smlouvě využívejte zákaznický internetový účet (https://portal.pvk.cz/). Prostřednictvím zákaznického účtu můžete provést např.:
o změnu kontaktních údajů
o změnu způsobu hrazení záloh a faktur
o změnu bankovního účtu, který používáte pro hrazení nebo případné vracení přeplatků z vyúčtování
o odeslání jakékoli vaší žádosti
o zároveň zde naleznete informace o vaší dosavadní fakturaci, platbách, nastavení záloh, odečtech a komunikaci s naší společností.
Veškeré výše uvedené žádosti a samozřejmě jakékoli dotazy na nás samozřejmě můžete zaslat i písemnou formou zaslanou na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10.
Zákaznický internetový účet má založený každý smluvní zákazník, který při uzavření smlouvy uvede svojí e-mailovou adresu. V případě že nemáte účet aktivovaný, lze jej aktivovat přímo přes webové stránky PVK (https://portal.pvk.cz/registrace). Zákaznický internetový účet je přístupný také z vašich mobilních zařízení přes aplikaci „Moje Voda“.
Žádosti o uzavření nové smlouvy je možné zaslat e-mailem na adresu info@pvk.cz nebo korespondenčně na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10. Veškeré formuláře a informace k uzavření smlouvy máte k dispozici na webových stránkách PVK.
Pro zadávání žádostí o vyjádření k projektové dokumentaci a zákresu sítí použijte výhradně vyjadřovací portál. Vyjádření PVK vám bude následně zasláno elektronickou formou na zadaný e-mail.