dnes
Úterý - skorojasno
12°C
zítra
Středa - oblacno
13°C
pozítří
Čtvrtek - oblacno
16°C
Zpravodajství

Zákaznické centrum Pražských vodovodů a kanalizací otvírá v omezeném režimu

Pražské vodovody a kanalizace od pondělí 4. května opět otevírají zákaznické centrum v Dykově ulici. Provoz však bude v omezeném režimu kvůli ochraně zdraví zákazníků i zaměstnanců.

„Zákaznické centrum bude otevřeno od pondělí do pátku pouze pro zákazníky, kteří potřebují vyřešit akutní záležitost, jež nelze vyřídit korespondenčně, a zarezervují si termín návštěvy přes rezervační systém.  Rezervaci termínu lze provést na stránkách www. pvk.cz v sekci zákazníci, nebo prostřednictvím zákaznické linky,“ informoval tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.

V zájmu ochrany svého zdraví budou zákazníci mít při příchodu povinnost použít dezinfekci u vchodu, ústa a nos musí mít zakrytá rouškou. Všemi ochrannými pomůckami budou samozřejmě vybaveni i zaměstnanci zákaznického centra.

Pokladna v zákaznickém centru zůstává nadále zavřená, a tudíž není možné provádět platby v hotovosti. Pro zaplacení závazků je možné využít tyto formy úhrad: e-platby prostřednictvím svého zákaznického internetového účtu, zadáním standardního příkazu k úhradě, platbou chytrým telefonem pomocí QR kódu, platbou na terminálech Sazky či pomocí A složenky na pobočkách České pošty.

PVK žádají zákazníky, aby v zájmu svého zdraví a pohodlí, přednostně využívali pro vyřizování svých požadavků a dotazů bezkontaktní formu komunikace.

V tomto směru PVK nabízejí následující možnosti: E-mailovou komunikaci přes info@pvk.cz. Prostřednictvím této e-mailové adresy máte možnost zaslat veškeré své dotazy a žádosti včetně příloh, které s nimi souvisejí.

Pro běžné dotazy využívejte rovněž naše zákaznické telefonní linky 601 274 274 a 840 111 112, kde vám naši operátoři rádi odpovědí na jakékoli dotazy.

Pro podání svých žádostí ke stávajícímu odběrnému místu a smlouvě využívejte váš zákaznický internetový účet (https://portal.pvk.cz/). Prostřednictvím zákaznického účtu můžete provést:
•    změnu kontaktních údajů
•    změnu způsobu hrazení záloh a faktur
•    změnu bankovního účtu, který používáte pro hrazení nebo případné vracení přeplatků z vyúčtování
•    odeslání jakékoli vaší žádosti
•    zároveň zde naleznete informace o vaší dosavadní fakturaci, platbách, nastavení záloh, odečtech a komunikaci s naší společností.  

Zákaznický internetový účet má založený každý smluvní zákazník, který při uzavření smlouvy uvede svojí e-mailovou adresu. V případě že nemáte účet aktivovaný, lze jej aktivovat přímo přes webové stránky PVK (https://portal.pvk.cz/registrace). Zákaznický internetový účet je přístupný také z vašich mobilních zařízení přes aplikaci „Moje Veolia“.

Žádosti o uzavření nové smlouvy je možné zaslat e-mailem na adresu info@pvk.cz nebo korespondenčně na adresu Ke Kablu 971, 109 00, Praha 10. Veškeré formuláře a informace k uzavření smlouvy máte k dispozici na webových stránkách PVK.

Pro zadávání žádostí o vyjádření k projektové dokumentaci a zákresu sítí použijte nově zprovozněný vyjadřovací portál. Vyjádření PVK vám bude následně zasláno elektronickou formou na zadaný e-mail.

Veškeré výše uvedené žádosti a samozřejmě jakékoli dotazy na nás samozřejmě můžete zaslat i písemnou formou zaslanou na adresu Ke Kablu 971, Praha 10.

Bližší informace nejen k aktuální mimořádné situaci jsou v aktualizované podobě k dispozici na webových stránkách PVK www.pvk.cz.


Praha 4 pomáhá obyvatelům zadržovat dešťovou vodu

Dnes v 07:48

Více než 316 tisíc korun obdrží 45 fyzických i právnických osob, které v září požádaly městskou část Praha 4 o dotaci na nákup retenčních nádob na podporu akumulace a využití srážkových vod. 

Praha 4: Park Jezerka bude krásnější. Zapojte se do ankety

Včera v 16:57

Praha 4 připravuje postupnou revitalizaci unikátního parku Jezerka, díky které by se měl stát co nejpříjemnějším místem odpočinku a setkávání sousedů z blízkého i vzdálenějšího okolí.

Další články
Nahoru