dnes
Sobota - skorojasno
3°C
zítra
Neděle - polojasno
3°C
pozítří
Pondělí - snih
1°C
Zákaznické centrum Opencard mělo opět technické potíže
Ilustrační foto: archiv

Zákaznické centrum Opencard mělo opět technické potíže

Zákaznické centrum Opencard ve Škodově paláci v Praze má znovu technické problémy. Nefunguje šest z osmi přepážek. Zaměstnanci navíc nejsou schopni expresně vydávat karty Opencard. Informace ČTK potvrdil mluvčí společnosti Operátor Opencard Pavel Stöckl. Centrum podle jedné z pracovnic zájem klientů zvládá. Ve frontě je asi dvacítka lidí. Podobný výpadek se odehrál už v úterý.

Výpadek podle mluvčího nastal už dopoledne, byl ale menšího rozsahu. „Ve 12:20 nastal výpadek většího rozsahu, který ovlivnil tři čtvrtiny pracoviště," uvedl. „Příčinu zatím neznáme, budeme pracovat na opravě tak, aby v pondělí zákaznické centrum opět normálně fungovalo," doplnil. Dnes se centrum uzavírá už v 15:30. Zájem není tak velký, jako tomu bylo v týdnu.

Operátor v uplynulých týdnech zaznamenal zvýšený zájem o služby týkající se Opencard. Podle mluvčího to souvisí s výměnou karet, kterým končí platnost. Kancelář v Jungmannově ulici je jediným místem, kde si mohou cestující o Opencard zažádat a vyzvednout ji. On-line služby operátor neposkytuje.

Stöckl uvedl, že do konce roku by si mělo Opencard vyměnit zhruba 160 000 cestujících. O novou kartu ale prý nakonec požádá jen zhruba 40 procent z nich. Zda zvýšený zájem souvisí i s nedávným zlevněním ročních kuponů na MHD, nepotvrdil. Pro levnější kupon, který platí od začátku července, si přišlo už několik tisíc cestujících.

Projekt Opencard, který pochází z éry primátora Pavla Béma (ODS), stál Prahu minimálně 1,35 miliardy korun a vlastní ji asi 1,2 milionu lidí. Projekt je spojen s problematickými smlouvami, několik úředníků kvůli Opencard již stanulo před soudem. Co bude s Opencard dál, zatím nikdo neřekl, město nyní hledá způsob, jak s kartou do budoucna naložit.


Další články
Nahoru