dnes
Středa - skorojasno
26°C
zítra
Čtvrtek - jasno
29°C
pozítří
Pátek - skorojasno
30°C
Byznys

Zákazníci oceňují vysokou profesionalitu zaměstnanců vodárenských společností

Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední průzkum spokojenosti, který pro vodárenské společnosti ze skupiny Veolia Česká republika provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o.

Celková spokojenost zákazníků se službami, které vodárenské společnosti nabízejí, dosáhla úrovně 92 %, což je nad hodnotou dlouhodobého průměru trhu podobných segmentů (89 %). Průzkum potvrdil, že na celkovou spokojenost všech zákazníků má největší vliv kvalita pitné vody a plynulost dodávek.

Spokojenost s kvalitou vody celkové̌ zůstává na úrovni minulého roku, což je 91 %. Vysoká spokojenost s kvalitou vody přináší stejně jako minulý rok vysoký zájem o používání vody z kohoutku na pití. Znovu 83 % respondentů uvedlo, že pije vodu z kohoutku.


Výzkum potvrdil také mimořádnou spokojenost s profesionalitou zaměstnanců
95 % respondentů, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci vodárenských společností ze skupiny Veolia, je s jejich profesionalitou spokojeno. S profesionalitou zaměstnanců je zaznamenána vyšší spokojenost především u mladších respondentů (98 % respondentů ve věku do 39 let).

Spokojenost s prací a chováním odečítače vodoměrů zůstává na nejvyšší úrovni 100 %. Jde o stabilní hodnoty, které se v průzkumu vodárenských společností objevují v posledních letech. Průzkum dále ukázal, že 82 % respondentů zná název svého dodavatele. Nejvyšší je u bytových družstev (91 %) a firem (88 %).

Roste spokojenost s dostatkem informací
Co se týče informovanosti, výzkum ukázal, že spokojenost s dostatkem informací neustále mírně roste. S dostatkem informací je spokojeno 86 % respondentů a 84 % je spokojeno s kvalitou informací.

Preference způsobu získávání informací se liší podle věku a vzdělání. Pro získání informací zákazníci nejvíce preferují zákaznickou linku (45 % – především individuální zákazníci). Firmy, bytová družstva, mladší zákazníci a zákazníci s vyšším vzděláním dávají přednost elektronické formě vyhledávání informací, především pomocí internetu. Celková preference internetu při vyhledávání informací činí 38 %. Brožury a letáky zastupují 26 % a jsou oblíbené spíše u starších zákazníků. Zároveň starší respondenti a respondenti s nižším vzděláním preferují osobní kontakt, proto volí spíše přímo návštěvu zákaznického centra. 7 % navštívilo v posledních 12 měsících zákaznické centrum, 90 % z nich bylo s návštěvou a vyřízením požadavku spokojeno.

Zákaznickou linku využilo 10 % (nárůst o 2 %) a 89 % zákazníků bylo spokojeno.

Spokojenost s webovými stránkami se meziročně̌ výrazně̌ nezměnila, pořád se pohybuje na vysoké úrovni (93 %).

Znalost služby SMS a znalost emailové faktury u individuálních zákazníků a družstev kontinuálně̌ roste.

Telefonického průzkumu se zúčastnilo 3300 respondentů z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem.

Telefonické šetření se uskutečnilo v Praze, Středočeském, Libereckém, Ústeckém, Královéhradeckém, Plzeňském, Olomouckém a Zlínském kraji. Sběr dat se uskutečnil od 1. září do 7. října 2016.

Skupina Veolia zaujímá v celosvětovém měřítku vedoucí postavení v oblasti optimalizovaného řízení zdrojů. S více než 174 tisíci zaměstnanci na pěti kontinentech skupina navrhuje a realizuje řešení pro odvětví vodního, odpadového a energetického hospodářství, která přispívají k udržitelnému rozvoji měst i průmyslu. Prostřednictvím svých tří vzájemně se doplňujících činností se Veolia podílí na zpřístupňování zdrojů, zachovávání dostupných zdrojů a jejich obnově.

V roce 2015 zásobovala skupina Veolia 100 milionů obyvatel pitnou vodou, 63 milionům obyvatel poskytovala kanalizační služby, vyrobila 63 milionů MWh energie a zhodnotila 42,9 milionu tun odpadů. V roce 2015 činil konsolidovaný obrat společnosti Veolia Environnement (Paris Euronext: VIE) 25 miliard eur. www.veolia.com.

IBRS působí na českém trhu od roku 1994 a svým klientům nabízí plný servis v oblasti marketingového výzkumu, včetně navazujícího poradenství. Prostřednictvím svých zástupců je členem ESOMAR.


Rádio Expres FM zaznamenává nejvyšší poslechovost za svou historii. Dopomohla i nová večerní show

Včera v 10:50

Pražské rádio Expres FM má nejvyšší poslechovost ve své šestnáctileté historii. Vyplývá to z aktuálních výsledků průzkumu Radioprojektu, které potvrdily vzestupnou tendenci v rámci denní i týdenní poslechovosti stanice. 

Bezpečné dodávky plynu jistí každý den 230 pracovníků pohotovostní služby

8. srpna 2018 v 15:33

Více než dvě stě plynařů je připraveno v jakoukoli denní dobu okamžitě vyrazit a co nejrychleji prověřit hlášení o závadách nebo úniku plynu, které lidé oznamují prostřednictvím nonstop linky plynové pohotovosti na čísle 1239. Pracovníci společnosti GridServices se v rámci skupiny innogy starají...

Sledujte sdílení kol a automobilů v aplikaci Moje Praha

8. srpna 2018 v 09:14

Po více jak půlročním provozu přichází aplikace Moje Praha s novinkami, které přinášejí Pražanům nové praktické informace. Vedle přehledu kulturního dění v metropoli a navigační služby na nejbližší místa ve veřejném prostoru, jako jsou úřady, volná parkovací místa, dětská hřiště, lékárny nebo...

Daniel Barták je bezpečnostním ředitelem DPP

3. srpna 2018 v 09:43

Dopravní podnik má od 1. srpna nového bezpečnostního ředitele. Nově bude funkci vykonávat Daniel Barták. Nahradil tak Antonína Fedorka, který k 31. červenci ukončil v DPP pracovní poměr.

V pololetí přibylo nejvíce podnikatelů za poslední tři roky

3. srpna 2018 v 08:17

V prvním pololetí roku 2018 začalo v České republice podnikat 31 187 fyzických osob, zatímco své podnikání ukončilo 24 698 lidí. Díky tomu v České republice přibylo během prvního pololetí 6 492 fyzických osob podnikatelů, o 43 % více než před rokem a nejvíce za poslední tři roky. Počet podnikatelů...

Počet českých firem s britským vlastníkem stále roste

1. srpna 2018 ve 12:05

Velká Británie by měla opustit Evropskou unii koncem března 2019. Poradenská společnost Bisnode, která dlouhodobě sleduje vzájemné vazby a propojení mezi ekonomickými subjekty, zveřejnila analýzu, ve které porovnává, jak se brexit vyvíjí z pohledu podnikání britských firem v České republice....

GasNet se soustředí na podporu seniorů. Za 10 let už firma věnovala více než 25 milionů korun

27. července 2018 ve 12:10

Polohovací lůžka, antidekubitní a zdravotní matrace a hygienické pomůcky – to jsou nejčastější položky nákupů pořizovaných z finančních darů pro domovy seniorů, hospice a další zdravotní a sociální zařízení. Takové zjištění vyplynulo z průzkumu společnosti GasNet ze skupiny innogy. Největší...

V prvním pololetí vzniklo 16 154 nových firem, hodně společností ale také zaniká

25. července 2018 v 15:19

V roce 2017 vzniklo nejvíc firem od předkrizového roku 2007. Loňský rekord v počtu nově registrovaných firem se zřejmě letos překonat nepodaří, přesto podnikatelé zakládají nové firmy stále rychlým tempem. V prvním pololetí jich vzniklo 16 154, což je o 7 procent méně než ve srovnatelném období...

Další články
Nahoru