dnes
Středa - zatazeno
3°C
zítra
Čtvrtek - obcasny-dest
6°C
pozítří
Pátek - snih
4°C
Byznys

Zákazníci oceňují vysokou profesionalitu zaměstnanců vodárenských společností

Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední průzkum spokojenosti, který pro vodárenské společnosti ze skupiny Veolia Česká republika provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o.

Celková spokojenost zákazníků se službami, které vodárenské společnosti nabízejí, dosáhla úrovně 92 %, což je nad hodnotou dlouhodobého průměru trhu podobných segmentů (89 %). Průzkum potvrdil, že na celkovou spokojenost všech zákazníků má největší vliv kvalita pitné vody a plynulost dodávek.

Spokojenost s kvalitou vody celkové̌ zůstává na úrovni minulého roku, což je 91 %. Vysoká spokojenost s kvalitou vody přináší stejně jako minulý rok vysoký zájem o používání vody z kohoutku na pití. Znovu 83 % respondentů uvedlo, že pije vodu z kohoutku.


Výzkum potvrdil také mimořádnou spokojenost s profesionalitou zaměstnanců
95 % respondentů, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci vodárenských společností ze skupiny Veolia, je s jejich profesionalitou spokojeno. S profesionalitou zaměstnanců je zaznamenána vyšší spokojenost především u mladších respondentů (98 % respondentů ve věku do 39 let).

Spokojenost s prací a chováním odečítače vodoměrů zůstává na nejvyšší úrovni 100 %. Jde o stabilní hodnoty, které se v průzkumu vodárenských společností objevují v posledních letech. Průzkum dále ukázal, že 82 % respondentů zná název svého dodavatele. Nejvyšší je u bytových družstev (91 %) a firem (88 %).

Roste spokojenost s dostatkem informací
Co se týče informovanosti, výzkum ukázal, že spokojenost s dostatkem informací neustále mírně roste. S dostatkem informací je spokojeno 86 % respondentů a 84 % je spokojeno s kvalitou informací.

Preference způsobu získávání informací se liší podle věku a vzdělání. Pro získání informací zákazníci nejvíce preferují zákaznickou linku (45 % – především individuální zákazníci). Firmy, bytová družstva, mladší zákazníci a zákazníci s vyšším vzděláním dávají přednost elektronické formě vyhledávání informací, především pomocí internetu. Celková preference internetu při vyhledávání informací činí 38 %. Brožury a letáky zastupují 26 % a jsou oblíbené spíše u starších zákazníků. Zároveň starší respondenti a respondenti s nižším vzděláním preferují osobní kontakt, proto volí spíše přímo návštěvu zákaznického centra. 7 % navštívilo v posledních 12 měsících zákaznické centrum, 90 % z nich bylo s návštěvou a vyřízením požadavku spokojeno.

Zákaznickou linku využilo 10 % (nárůst o 2 %) a 89 % zákazníků bylo spokojeno.

Spokojenost s webovými stránkami se meziročně̌ výrazně̌ nezměnila, pořád se pohybuje na vysoké úrovni (93 %).

Znalost služby SMS a znalost emailové faktury u individuálních zákazníků a družstev kontinuálně̌ roste.

Telefonického průzkumu se zúčastnilo 3300 respondentů z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem.

Telefonické šetření se uskutečnilo v Praze, Středočeském, Libereckém, Ústeckém, Královéhradeckém, Plzeňském, Olomouckém a Zlínském kraji. Sběr dat se uskutečnil od 1. září do 7. října 2016.

Skupina Veolia zaujímá v celosvětovém měřítku vedoucí postavení v oblasti optimalizovaného řízení zdrojů. S více než 174 tisíci zaměstnanci na pěti kontinentech skupina navrhuje a realizuje řešení pro odvětví vodního, odpadového a energetického hospodářství, která přispívají k udržitelnému rozvoji měst i průmyslu. Prostřednictvím svých tří vzájemně se doplňujících činností se Veolia podílí na zpřístupňování zdrojů, zachovávání dostupných zdrojů a jejich obnově.

V roce 2015 zásobovala skupina Veolia 100 milionů obyvatel pitnou vodou, 63 milionům obyvatel poskytovala kanalizační služby, vyrobila 63 milionů MWh energie a zhodnotila 42,9 milionu tun odpadů. V roce 2015 činil konsolidovaný obrat společnosti Veolia Environnement (Paris Euronext: VIE) 25 miliard eur. www.veolia.com.

IBRS působí na českém trhu od roku 1994 a svým klientům nabízí plný servis v oblasti marketingového výzkumu, včetně navazujícího poradenství. Prostřednictvím svých zástupců je členem ESOMAR.


Z daňových rájů je řízeno nejméně firem za posledních pět let

Včera v 10:18

Počet českých společností, které mají vlastníka se sídlem v daňovém ráji, ke konci roku 2017 dosáhl 13 031 a meziročně poklesl o 1,2 procent, tj. o 154 firem. Majitelé z destinací považované za daňový ráj kontrolují 2,7 procent českých firem, a do jejich základního kapitálu celkem investovali přes...

Pojišťovna Kooperativa: TRAVEL ASISTENT pomůže při zpoždění letu

Včera v 07:58

Kooperativa před vrcholem zimní sezóny připravila nové cestovní pojištění, které přináší řadu praktických novinek. Klienti, kteří k cestám do zahraničí využívají leteckou dopravu, se budou moci spolehnout na novou bezplatnou službu TRAVEL ASISTENT, která jim pomůže řešit potíže při zpoždění nebo...

Na Václavském náměstí otevře IKEA své první pop-up studio v Česku

11. ledna 2018 ve 20:57

Nábytkářský řetězec IKEA plánuje letos v létě otevření nové pobočky v metropoli, a to přímo na Václavském náměstí. Usídlí se v budově České spořitelny naproti knihkupectví Dobrovský. Půjde o takvzané pop-up studio, dočasný prostor, který bude prezentovat inovace v sortimentu obývacích...

innogy od února zlevní plyn

10. ledna 2018 ve 14:03

Zemní plyn od innogy bude od února levnější. Konkrétně zákazníkům na základním ceníku plyn Standard zlevní komodita, tedy obchodní složka ceny plynu v průměru o 4,5 %. Lidé s odběrem zemního plynu, kteří si uzavřou smlouvu na produkt Optimal se začátkem dodávky od února 2018, získají navíc...

V roce 2017 se počet nespolehlivých plátců DPH zvýšil o 42 procent. Více než 80 procent zajistily společnosti se sídlem v Praze

4. ledna 2018 v 10:15

Ke konci loňského roku bylo v ČR evidováno 10 613 nespolehlivých plátců DPH. Meziročně se jejich celkový počet zvýšil o 3157, a meziročně vzrostl o 42 procent. Statistiky dnes zveřejnila poradenská společnost Bisnode, která se zabývá poskytováním ekonomických informací...

Ceny Trilobit budou rozdány 14. ledna. innogy je generálním partnerem těchto cen

3. ledna 2018 v 18:23

Trilobit je symbolem cen, které v 60. letech uděloval Svaz československých filmových a televizních umělců – FITES nejlepším uměleckým počinům za uplynulé roční období ve filmu a v televizi. Po karlovarském festivalu se tak jedná o jedno z nejstarších ocenění svého druhu v České republice. Ve svém...

Nespolehliví plátci DPH končí v exekuci 10x častěji než ostatní podnikatelé

29. prosince 2017 v 07:07

Podnikatelské subjekty, které jsou vedeny jako nespolehliví plátci DPH, se mnohem častěji dostávají do insolvence nebo do exekuce. Na pětinu z nich je uvalena exekuce a přibližně s 8 % je vedeno insolvenční řízení. U nespolehlivého plátce DPH je tak 10× vyšší pravděpodobnost, že skončí v exekuci,...

Některé části Prahy vymírají, jiné mládnou

21. prosince 2017 ve 12:04

Do pražských Čakovic se brzy přistěhují zhruba dvě stovky nových obyvatel. Postupně obsadí 81 nově dokončených bytů v domech, které jsou součástí projektu Čakovický park developerské společnosti M&K Real Estate ze skupiny Natland. V těchto dnech v nich probíhá...

V Česku podniká přes 10 500 firem, které sídlí v tzv. Nových daňových rájích

20. prosince 2017 v 09:59

Před pár dny zveřejnila Evropská unie nové seznamy daňových rájů – černý a šedý. Poukazuje tak na země, které vytváří „neférově-příznivé“ podmínky pro podnikání. 

Čím větší firma, tím menší pravděpodobnost, že faktury zaplatí včas

11. prosince 2017 v 10:05

V České republice existují významné rozdíly v platební morálce firem v závislosti na jejich velikosti. Nejlepší platební chování vykazují mikro firmy – faktury v termínu splatnosti uhradí téměř 46 procent subjektů, zatímco včas zaplatí jen 36 procent velkých společností. Informace dnes zveřejnila...

Další články
Nahoru