dnes
Středa - jasno
21°C
zítra
Čtvrtek - jasno
19°C
pozítří
Pátek - zatazeno
15°C
Byznys

Zákazníci oceňují vysokou profesionalitu zaměstnanců vodárenských společností

Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední průzkum spokojenosti, který pro vodárenské společnosti ze skupiny Veolia Česká republika provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o.

Celková spokojenost zákazníků se službami, které vodárenské společnosti nabízejí, dosáhla úrovně 92 %, což je nad hodnotou dlouhodobého průměru trhu podobných segmentů (89 %). Průzkum potvrdil, že na celkovou spokojenost všech zákazníků má největší vliv kvalita pitné vody a plynulost dodávek.

Spokojenost s kvalitou vody celkové̌ zůstává na úrovni minulého roku, což je 91 %. Vysoká spokojenost s kvalitou vody přináší stejně jako minulý rok vysoký zájem o používání vody z kohoutku na pití. Znovu 83 % respondentů uvedlo, že pije vodu z kohoutku.


Výzkum potvrdil také mimořádnou spokojenost s profesionalitou zaměstnanců
95 % respondentů, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci vodárenských společností ze skupiny Veolia, je s jejich profesionalitou spokojeno. S profesionalitou zaměstnanců je zaznamenána vyšší spokojenost především u mladších respondentů (98 % respondentů ve věku do 39 let).

Spokojenost s prací a chováním odečítače vodoměrů zůstává na nejvyšší úrovni 100 %. Jde o stabilní hodnoty, které se v průzkumu vodárenských společností objevují v posledních letech. Průzkum dále ukázal, že 82 % respondentů zná název svého dodavatele. Nejvyšší je u bytových družstev (91 %) a firem (88 %).

Roste spokojenost s dostatkem informací
Co se týče informovanosti, výzkum ukázal, že spokojenost s dostatkem informací neustále mírně roste. S dostatkem informací je spokojeno 86 % respondentů a 84 % je spokojeno s kvalitou informací.

Preference způsobu získávání informací se liší podle věku a vzdělání. Pro získání informací zákazníci nejvíce preferují zákaznickou linku (45 % – především individuální zákazníci). Firmy, bytová družstva, mladší zákazníci a zákazníci s vyšším vzděláním dávají přednost elektronické formě vyhledávání informací, především pomocí internetu. Celková preference internetu při vyhledávání informací činí 38 %. Brožury a letáky zastupují 26 % a jsou oblíbené spíše u starších zákazníků. Zároveň starší respondenti a respondenti s nižším vzděláním preferují osobní kontakt, proto volí spíše přímo návštěvu zákaznického centra. 7 % navštívilo v posledních 12 měsících zákaznické centrum, 90 % z nich bylo s návštěvou a vyřízením požadavku spokojeno.

Zákaznickou linku využilo 10 % (nárůst o 2 %) a 89 % zákazníků bylo spokojeno.

Spokojenost s webovými stránkami se meziročně̌ výrazně̌ nezměnila, pořád se pohybuje na vysoké úrovni (93 %).

Znalost služby SMS a znalost emailové faktury u individuálních zákazníků a družstev kontinuálně̌ roste.

Telefonického průzkumu se zúčastnilo 3300 respondentů z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem.

Telefonické šetření se uskutečnilo v Praze, Středočeském, Libereckém, Ústeckém, Královéhradeckém, Plzeňském, Olomouckém a Zlínském kraji. Sběr dat se uskutečnil od 1. září do 7. října 2016.

Skupina Veolia zaujímá v celosvětovém měřítku vedoucí postavení v oblasti optimalizovaného řízení zdrojů. S více než 174 tisíci zaměstnanci na pěti kontinentech skupina navrhuje a realizuje řešení pro odvětví vodního, odpadového a energetického hospodářství, která přispívají k udržitelnému rozvoji měst i průmyslu. Prostřednictvím svých tří vzájemně se doplňujících činností se Veolia podílí na zpřístupňování zdrojů, zachovávání dostupných zdrojů a jejich obnově.

V roce 2015 zásobovala skupina Veolia 100 milionů obyvatel pitnou vodou, 63 milionům obyvatel poskytovala kanalizační služby, vyrobila 63 milionů MWh energie a zhodnotila 42,9 milionu tun odpadů. V roce 2015 činil konsolidovaný obrat společnosti Veolia Environnement (Paris Euronext: VIE) 25 miliard eur. www.veolia.com.

IBRS působí na českém trhu od roku 1994 a svým klientům nabízí plný servis v oblasti marketingového výzkumu, včetně navazujícího poradenství. Prostřednictvím svých zástupců je členem ESOMAR.


Růst mezd v innogy pokračuje

13. října 2018 v 08:58

Zlepšování mzdových a pracovních podmínek pro zaměstnance energetické skupiny innogy v Česku bude nadále pokračovat. Svědčí o tom čerstvá dohoda o detailech navýšení mezd pro rok 2019, kterou firma uzavřela s odbory. Na základě kolektivní smlouvy na období let 2018 – 2020 dojde k celkovému nárůstu...

Pražská strojírna bude investovat téměř 12 milionů do centra pro ohýbání kolejnic

11. října 2018 v 08:06

Pražská strojírna, dceřiná společnost DPP, uskuteční největší investici do výroby v posledních letech. Vedení Pražské strojírny odsouhlasilo nákup centra pro ohýbání kolejnic od švýcarské společnosti Stierli-Bieger. Za nové zařízení Pražská strojírna zaplatí v přepočtu téměř...

V Praze se koná konference Deloitte, poskytne informace o střediskách sdílených služeb

10. října 2018 v 07:05

Střediska sdílených služeb (SSC – Shared Service Centers) zaměstnávají v Česku devadesát tisíc lidí. Do dvou let jich bude podle odhadů Deloitte sto tisíc, tedy zhruba dvě a půl procenta zaměstnanců České republiky. To je jeden z důvodů, proč se celosvětová konference Deloitte Shared Services...

Po zpřísnění daňových kontrol začala firmám růst ziskovost

2. října 2018 v 09:47

Praha byla donedávna, z pohledu četnosti daňových kontrol, považována za daňový ráj, který některé firmy využívaly jako vhodné místo k tzv. daňové optimalizaci. To potvrdila studie leadera v oblasti dat a analytiky, společnosti Bisnode, podle které před zpřísněním daňových kontrol firmám, které...

Praha 7 vyhlásila nejlepší začínající podnikatele letošního roku

28. září 2018 v 07:40

Letošní cyklus přednášek a workshopů, které pořádá Praha 7 pro začínající podnikatele, je ve finále. Třetí ročník projektu Podnikavá 7 vyvrcholil ve středu 26. září soutěží o nejlepší podnikatelský záměr. Začínající podnikatelkou roku 2018 se stala Jitka Čechová s projektem „Co budu dneska...

Praha připravuje pilotní projekt v oblasti autonomní mobility

26. září 2018 ve 21:35

Hlavní město Praha včera podepsalo společně se zástupci ŠKODA AUTO, a. s., a Českého vysokého učení technického memorandum o spolupráci v oblasti zavádění inovativních řešení v automobilovém průmyslu a především v oblasti autonomní dopravy, elektromobility a digitalizace pro celkovou podporu...

Prahu před povodní chrání rozsáhlá opatření v kanalizaci

22. září 2018 v 10:38

Pražské vodovody a kanalizace mají na kanalizační síti rozsáhlé protipovodňové systémy. Činnosti spojené s manipulacemi s uzávěry na stokové síti a nasazení mobilní povodňové čerpací techniky se řídí vypracovanými povodňovými plány. Údržbu povodňových uzávěrů a čerpacích systémů zajišťují strojní...

Soutěž EY Podnikatel roku 2018 hlavního města Prahy a Středočeského kraje hledá svého vítěze

19. září 2018 v 09:27

Společnost EY vyhlásila již čtrnáctý ročník soutěže o titul EY Podnikatel roku hlavního města Prahy a Středočeského kraje pod záštitou primátorky hlavního města Prahy Adriany Krnáčové. Do soutěže EY Podnikatel roku lze nominovat podnikatele, jímž je fyzická osoba, vlastník nebo spoluvlastník...

Další články
Nahoru