dnes
Pátek - prehanky-dest
28°C
zítra
Sobota - bourky
21°C
pozítří
Neděle - polojasno
26°C
Byznys

Zákazníci ocenili vysokou profesionalitu zaměstnanců vodárenských společností

Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední průzkum spokojenosti, který pro vodárenské společnosti ze skupiny Veolia Česká republika provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o.

Celková spokojenost zákazníků se službami, které vodárenské společnosti nabízejí, dosáhla úrovně 94 %, což je nad hodnotou dlouhodobého průměru trhu podobných segmentů. Průzkum potvrdil, že na celkovou spokojenost všech zákazníků má největší vliv kvalita pitné vody a plynulost dodávek. Spokojenost s kvalitou vody vyjádřilo 92 % respondentů. 

Výzkum potvrdil také mimořádnou spokojenost s profesionalitou zaměstnanců
96 % respondentů, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci vodárenských společností ze skupiny Veolia je s jejich profesionalitou spokojeno. S profesionalitou zaměstnanců je zaznamenána vyšší spokojenost především u mladších respondentů (99 % dotázaných ve věku do 39 let). Spokojenost s prací a chováním odečítače vodoměrů zůstává na 99 %. Jde o stabilní hodnoty, které se v průzkumu vodárenských společností objevují v posledních letech.

Průzkum dále ukázal, že 84 % respondentů zná název svého dodavatele.
 
Roste spokojenost s dostatkem informací
Co se týče informovanosti, výzkum ukázal, že spokojenost s dostatkem informací neustále mírně roste. S dostatkem informací je spokojeno 89 % respondentů a 88 % je spokojeno s kvalitou informací. Preference způsobu získávání informací se liší podle věku a vzdělání. Pro získání informací zákazníci nejvíce preferují zákaznickou linku (42 % – především bytová družstva).  Firmy, bytová družstva, mladší zákazníci a zákazníci s vyšším vzděláním dávají přednost elektronické formě vyhledávání informací, především pomocí internetu. Celková preference internetu při vyhledávání informací činí 35 %. Brožury a letáky zastupují 24 % a jsou oblíbené spíše u starších zákazníků. Zároveň starší respondenti a respondenti s nižším vzděláním preferují osobní kontakt, proto volí spíše přímo návštěvu zákaznického centra. 7 % navštívilo v posledních 12 měsících zákaznické centrum, 92 % z nich bylo s návštěvou a vyřízením požadavku spokojeno. Zákaznickou linku využilo 11 % a 86 % zákazníků bylo spokojeno.

Spokojenost s webovými stránkami se meziročně̌ výrazně̌ nezměnila, pořád se pohybuje na vysoké úrovni (96 %).

Telefonického průzkumu se zúčastnilo 3600 respondentů z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem. Telefonické šetření se uskutečnilo v Praze, Sokolově, Středočeském, Libereckém, Ústeckém, Královéhradeckém, Olomouckém a Zlínském kraji. Sběr dat se uskutečnil v září 2018.


V prvním pololetí vzniklo nejméně firem za poslední 4 roky

23. července 2020 ve 12:12

Od začátku letošního roku bylo v České republice zaregistrováno 13 571 nových firem. To je nejméně za poslední čtyři roky a o 11 % méně než v prvním pololetí 2019. Celkový počet kapitálových společností v ČR se ke konci června zvýšil na 512 845. Informace dnes zveřejnila poradenská společnost...

Z českých firem masivně mizí německý kapitál

21. července 2020 v 07:30

Poprvé od roku 2016 nejsou již Němci největšími zahraničními vlastníky českých firem z pohledu objemu investovaného kapitálu do základního jmění. Podle poslední analýzy poradenské společnosti Bisnode je z první příčky vytlačil nizozemský a lucemburský kapitál a našeho největšího obchodního...

Konvalina: Nechyťte se do pasti, srovnávače nemusí být objektivní

19. července 2020 v 09:02

Opatrnost se vyplatí všem, kteří se rozhodnou využít nejrůznější online srovnávače k výběru dodavatelů energií. Často totiž vytvářejí kritéria, která splňují jen předem vybraní dodavatelé. Mnohdy zveličují nebo účelově zkreslují nepodstatné detaily, aby bylo možné dosáhnout kýženého hodnocení....

Kromě ajťáků chybí na trhu i řemeslníci a zdravotníci

17. července 2020 v 11:33

Koronavirová krize otočila trendy na trhu práce, přesto stále existuje řada profesí, po nichž je neustále poptávka. Přetrvává nedostatek ajťáků, stále citelněji chybějí ale i řemeslné profese. V některých segmentech, zejména ve stavebnictví, se odjezdem zahraničních pracovníků prohloubil...

Slevy na nájmech za měsíce květen a červen v Praze 4 jsou schváleny

16. července 2020 v 19:28

Rada městské části Praha 4 tento týden schválila slevy na nájmech pro konkrétní subjekty, mezi nimi jsou například divadla, občanská sdružení, školy a podnikatelé. Za měsíce květen a červen bylo možné získat 40procentní slevu, která se týkala nájemců nebytových prostor a nebytových objektů ve...

Další články
Nahoru