dnes
Čtvrtek - oblacno
5°C
zítra
Pátek - oblacno
10°C
pozítří
Sobota - zatazeno
11°C
Byznys

Zákazníci ocenili vysokou profesionalitu zaměstnanců vodárenských společností

Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední průzkum spokojenosti, který pro vodárenské společnosti ze skupiny Veolia Česká republika provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o.

Celková spokojenost zákazníků se službami, které vodárenské společnosti nabízejí, dosáhla úrovně 94 %, což je nad hodnotou dlouhodobého průměru trhu podobných segmentů. Průzkum potvrdil, že na celkovou spokojenost všech zákazníků má největší vliv kvalita pitné vody a plynulost dodávek. Spokojenost s kvalitou vody vyjádřilo 92 % respondentů. 

Výzkum potvrdil také mimořádnou spokojenost s profesionalitou zaměstnanců
96 % respondentů, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci vodárenských společností ze skupiny Veolia je s jejich profesionalitou spokojeno. S profesionalitou zaměstnanců je zaznamenána vyšší spokojenost především u mladších respondentů (99 % dotázaných ve věku do 39 let). Spokojenost s prací a chováním odečítače vodoměrů zůstává na 99 %. Jde o stabilní hodnoty, které se v průzkumu vodárenských společností objevují v posledních letech.

Průzkum dále ukázal, že 84 % respondentů zná název svého dodavatele.
 
Roste spokojenost s dostatkem informací
Co se týče informovanosti, výzkum ukázal, že spokojenost s dostatkem informací neustále mírně roste. S dostatkem informací je spokojeno 89 % respondentů a 88 % je spokojeno s kvalitou informací. Preference způsobu získávání informací se liší podle věku a vzdělání. Pro získání informací zákazníci nejvíce preferují zákaznickou linku (42 % – především bytová družstva).  Firmy, bytová družstva, mladší zákazníci a zákazníci s vyšším vzděláním dávají přednost elektronické formě vyhledávání informací, především pomocí internetu. Celková preference internetu při vyhledávání informací činí 35 %. Brožury a letáky zastupují 24 % a jsou oblíbené spíše u starších zákazníků. Zároveň starší respondenti a respondenti s nižším vzděláním preferují osobní kontakt, proto volí spíše přímo návštěvu zákaznického centra. 7 % navštívilo v posledních 12 měsících zákaznické centrum, 92 % z nich bylo s návštěvou a vyřízením požadavku spokojeno. Zákaznickou linku využilo 11 % a 86 % zákazníků bylo spokojeno.

Spokojenost s webovými stránkami se meziročně̌ výrazně̌ nezměnila, pořád se pohybuje na vysoké úrovni (96 %).

Telefonického průzkumu se zúčastnilo 3600 respondentů z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem. Telefonické šetření se uskutečnilo v Praze, Sokolově, Středočeském, Libereckém, Ústeckém, Královéhradeckém, Olomouckém a Zlínském kraji. Sběr dat se uskutečnil v září 2018.


Nezaměstnanost v metropoli se v říjnu snížila na 1,9 procenta

8. listopadu 2019 ve 14:20

Nezaměstnanost v Praze v říjnu klesla na 1,9 procenta ze dvou procent v září. Bez práce bylo v hlavním městě na konci minulého měsíce 17 985 lidí, tedy o 530 méně než v září. Ubylo také volných pracovních míst, meziměsíčně zhruba o 3500 na 72 231 pozic. I tak jich bylo v metropoli mezi kraji...

Přístroje zachraňující život se nově objeví v devadesáti obchodech Tesco

30. října 2019 v 17:15

Společnost Tesco vybavila všechny své hypermarkety větší než 2000 metrů čtverečních a distribuční centra ve střední Evropě 347 automatizovanými externími defibrilátory (AED) – zařízeními, která v případě nouze pomáhají zachránit lidské životy. Celkem 90 z nich bylo instalováno na obchodech v České...

V září v České republice přibylo nejvíce podnikatelů od začátku roku 2012

22. října 2019 v 17:39

V září letošního roku vzniklo v České republice 2383 obchodních společností a 5956 fyzických osob podnikatelů. Zároveň zaniklo 1079 obchodních společností a 2332 fyzických osob podnikatelů. Celkem tak v ČR přibylo 1304 obchodních společností, nejvíce od ledna tohoto roku, a 3624 fyzických osob...

Letos vzniká nejméně firem za poslední tři roky

22. října 2019 v 07:42

Obavy podnikatelů z dalšího vývoje tuzemské ekonomiky se odrážejí na tempu zakládání nových firem. Letos bylo v ČR založeno 22 250 nových společností, což je nejméně za poslední tři roky. Aktuálně je v obchodním rejstříku zapsáno 503 187 firem, o necelých 11 000 více než na konci roku...

Letiště Praha vybralo provozovatele obchodů s doplňkovým sortimentem pro cestující

19. října 2019 ve 20:00

Vítězem koncesního řízení Letiště Praha na provozovatele obchodů v oblasti tzv. travel essentials se stala společnost Lagardere Travel Retail. Ta bude provozovat na Letišti Václava Havla Praha celkem sedm jednotek pod značkou Relay o celkové rozloze 552 m2. Při výběru vítěze rozhodovala z padesáti...

Další články
Nahoru