dnes
Čtvrtek - jasno
2°C
zítra
Pátek - snih
0°C
pozítří
Sobota - skorojasno
0°C
Byznys

Zákazníci ocenili vysokou profesionalitu zaměstnanců vodárenských společností

Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední průzkum spokojenosti, který pro vodárenské společnosti ze skupiny Veolia Česká republika provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o.

Celková spokojenost zákazníků se službami, které vodárenské společnosti nabízejí, dosáhla úrovně 94 %, což je nad hodnotou dlouhodobého průměru trhu podobných segmentů. Průzkum potvrdil, že na celkovou spokojenost všech zákazníků má největší vliv kvalita pitné vody a plynulost dodávek. Spokojenost s kvalitou vody vyjádřilo 92 % respondentů. 

Výzkum potvrdil také mimořádnou spokojenost s profesionalitou zaměstnanců
96 % respondentů, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci vodárenských společností ze skupiny Veolia je s jejich profesionalitou spokojeno. S profesionalitou zaměstnanců je zaznamenána vyšší spokojenost především u mladších respondentů (99 % dotázaných ve věku do 39 let). Spokojenost s prací a chováním odečítače vodoměrů zůstává na 99 %. Jde o stabilní hodnoty, které se v průzkumu vodárenských společností objevují v posledních letech.

Průzkum dále ukázal, že 84 % respondentů zná název svého dodavatele.
 
Roste spokojenost s dostatkem informací
Co se týče informovanosti, výzkum ukázal, že spokojenost s dostatkem informací neustále mírně roste. S dostatkem informací je spokojeno 89 % respondentů a 88 % je spokojeno s kvalitou informací. Preference způsobu získávání informací se liší podle věku a vzdělání. Pro získání informací zákazníci nejvíce preferují zákaznickou linku (42 % – především bytová družstva).  Firmy, bytová družstva, mladší zákazníci a zákazníci s vyšším vzděláním dávají přednost elektronické formě vyhledávání informací, především pomocí internetu. Celková preference internetu při vyhledávání informací činí 35 %. Brožury a letáky zastupují 24 % a jsou oblíbené spíše u starších zákazníků. Zároveň starší respondenti a respondenti s nižším vzděláním preferují osobní kontakt, proto volí spíše přímo návštěvu zákaznického centra. 7 % navštívilo v posledních 12 měsících zákaznické centrum, 92 % z nich bylo s návštěvou a vyřízením požadavku spokojeno. Zákaznickou linku využilo 11 % a 86 % zákazníků bylo spokojeno.

Spokojenost s webovými stránkami se meziročně̌ výrazně̌ nezměnila, pořád se pohybuje na vysoké úrovni (96 %).

Telefonického průzkumu se zúčastnilo 3600 respondentů z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem. Telefonické šetření se uskutečnilo v Praze, Sokolově, Středočeském, Libereckém, Ústeckém, Královéhradeckém, Olomouckém a Zlínském kraji. Sběr dat se uskutečnil v září 2018.


innogy zavádí opatření eliminující nekalé praktiky ohrožující zákazníky

Včera ve 14:34

Ve snaze omezit další aktivity tzv. energetických šmejdů podpořila skupina innogy v ČR Deklaraci dodavatelů elektřiny a zemního plynu na ochranu spotřebitelů. Zapojí se tak do činnosti nové platformy, která by měla prostřednictvím Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR ČR) zavést formou...

Z daňových rájů loni uteklo 703 firem

21. ledna 2020 v 09:46

Počet českých firem, s vlastníkem v daňovém ráji, v roce 2019 zaznamenal více než pětiprocentní pokles. Ze zemí s daňovým zvýhodněním je aktuálně ovládáno 12 102 českých firem. Podle analýzy poradenské společnosti Bisnode, je to o 703 firem méně než na konci roku 2018, kdy bylo v daňových rájích...

Společnost Emons Spedice získala 10 000 m2 skladů v Praze a v Brně pro svou další expanzi

17. ledna 2020 v 11:48

Maximální rychlost a objem překládek, co největší počet ramp, rychlé napojení na dálniční síť a možnost nájezdu tzv. giga-linerů, tedy 25 metrů dlouhých souprav. Tak zněly hlavní požadavky renomované německé transportní a logistické společnosti Emons Spedice na nové provozovny v České republice....

Stamilionová investice sníží cenu za teplo

17. ledna 2020 v 09:39

Po třech letech intenzivních prací skončil projekt modernizace vytápění v Náchodě, který znamená přechod od zastaralé uhelné technologie k využívání moderního a ekologického zemního plynu. V Teplárně Náchod byl slavnostně uveden do plného provozu nový plynový kotel. Dvě kogenerační jednotky pro...

Praha otevřela své první Expat centrum, které pomůže cizincům s adaptací

15. ledna 2020 v 18:37

Po vzoru dalších evropských metropolí bude v Praze kvalifikovaným, studujícím či podnikajícím cizincům, kteří se rozhodli svou budoucnost spojit s hlavním městem České republiky, k dispozici Expat centrum Praha ve Škodově paláci v Jungmannově ulici. Cizinci v něm získají pozoruhodnou příležitost...

Počet bankrotů firem, podnikatelů a obyvatel v roce 2019 po šesti letech vzrostl

8. ledna 2020 v 11:57

V roce 2019 bylo vyhlášeno 680 bankrotů obchodních společností, 7940 bankrotů fyzických osob podnikatelů a 18 493 osobních bankrotů. Počet bankrotů vzrostl poprvé po šesti letech ve všech třech sledovaných kategoriích. V uplynulém roce bylo zároveň podáno 1088 návrhů na bankrot obchodních...

Další články
Nahoru