dnes
Úterý - zatazeno
3°C
zítra
Středa - zatazeno
4°C
pozítří
Čtvrtek - zatazeno
6°C
Byznys

Zákazníci ocenili vysokou profesionalitu zaměstnanců vodárenských společností

Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední průzkum spokojenosti, který pro vodárenské společnosti ze skupiny Veolia Česká republika provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o.

Celková spokojenost zákazníků se službami, které vodárenské společnosti nabízejí, dosáhla úrovně 94 %, což je nad hodnotou dlouhodobého průměru trhu podobných segmentů. Průzkum potvrdil, že na celkovou spokojenost všech zákazníků má největší vliv kvalita pitné vody a plynulost dodávek. Spokojenost s kvalitou vody vyjádřilo 92 % respondentů. 

Výzkum potvrdil také mimořádnou spokojenost s profesionalitou zaměstnanců
96 % respondentů, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci vodárenských společností ze skupiny Veolia je s jejich profesionalitou spokojeno. S profesionalitou zaměstnanců je zaznamenána vyšší spokojenost především u mladších respondentů (99 % dotázaných ve věku do 39 let). Spokojenost s prací a chováním odečítače vodoměrů zůstává na 99 %. Jde o stabilní hodnoty, které se v průzkumu vodárenských společností objevují v posledních letech.

Průzkum dále ukázal, že 84 % respondentů zná název svého dodavatele.
 
Roste spokojenost s dostatkem informací
Co se týče informovanosti, výzkum ukázal, že spokojenost s dostatkem informací neustále mírně roste. S dostatkem informací je spokojeno 89 % respondentů a 88 % je spokojeno s kvalitou informací. Preference způsobu získávání informací se liší podle věku a vzdělání. Pro získání informací zákazníci nejvíce preferují zákaznickou linku (42 % – především bytová družstva).  Firmy, bytová družstva, mladší zákazníci a zákazníci s vyšším vzděláním dávají přednost elektronické formě vyhledávání informací, především pomocí internetu. Celková preference internetu při vyhledávání informací činí 35 %. Brožury a letáky zastupují 24 % a jsou oblíbené spíše u starších zákazníků. Zároveň starší respondenti a respondenti s nižším vzděláním preferují osobní kontakt, proto volí spíše přímo návštěvu zákaznického centra. 7 % navštívilo v posledních 12 měsících zákaznické centrum, 92 % z nich bylo s návštěvou a vyřízením požadavku spokojeno. Zákaznickou linku využilo 11 % a 86 % zákazníků bylo spokojeno.

Spokojenost s webovými stránkami se meziročně̌ výrazně̌ nezměnila, pořád se pohybuje na vysoké úrovni (96 %).

Telefonického průzkumu se zúčastnilo 3600 respondentů z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem. Telefonické šetření se uskutečnilo v Praze, Sokolově, Středočeském, Libereckém, Ústeckém, Královéhradeckém, Olomouckém a Zlínském kraji. Sběr dat se uskutečnil v září 2018.


Skupina Veolia získala další ocenění za odpovědné podnikání

Včera ve 13:44

Ceny BpS TOP Odpovědná firma již patnáctým rokem mapují české prostředí udržitelného a odpovědného podnikání. Letos se do ocenění přihlásilo 75 firem s více než stovkou strategií a projektů. Titul BpS TOP Odpovědná velká firma roku získala společnost Škoda Auto a BpS TOP Odpovědnou malou firmou se...

Zájemci o kladenskou POLDI nesložili 90 milionovou jistotu

18. listopadu 2018 v 08:39

V pátek 16. listopadu proběhla na portálu OKdražby.cz elektronická insolvenční dražba areálu kladenských hutí POLDI. Insolvenční správce a Exekutorský úřad Praha 3 nastavili přísnější pravidla, aby zabránili dalšímu zmaření dražby z důvodu nezaplacení vydražené částky. Žádný přihlášený zájemce ale...

Invest Forum 2018: Umění – investice budoucnosti

18. listopadu 2018 v 07:25

Svět umění a financí spojí Invest Forum 2018: Umění – investice do budoucnosti. První ročník konference proběhne 21. listopadu v pěti historických sálech Staroměstské radnice. Pečlivě poskládaný program a spektrum výjimečných řečníků jsou zárukou kvality nejen pro zkušené investory, ale i pro ty,...

Stavební firmy využívají růstu cen nemovitostí a zdražují stavební práce

16. listopadu 2018 ve 14:39

„Na rostoucích cenách nemovitostí vydělávají stavební firmy, které za poslední rok výrazně zdražily ceny stavebních prací. Developerům sice růst cen nemovitostí také hraje do karet, ale kvůli zdražování stavebních prací se jim zvyšují náklady,“ říká hlavní ekonom BHS Štěpán...

innogy kontroluje těsnost plynovodů, zemní plyn bude v příštích dnech více zapáchat

16. listopadu 2018 ve 14:33

Největší distributor zemního plynu v České republice společnost GasNet ze skupiny innogy zvýší v období od 19. listopadu do 23. listopadu 2018 na celém území své působnosti intenzitu zápachu dodávaného zemního plynu. Nárazová odorizace se provádí pravidelně před zahájením hlavní topné sezóny, kdy...

Nejvíce nových bytů se prodává v Praze 5

14. listopadu 2018 v 08:46

Nejvíce nových bytů v Praze se pravidelně prodává v páté a deváté městské části. První dvojice se letos nemění, stejná místa obsadily obě lokality i ve třetím čtvrtletí. Pětka obhájila prvenství z předchozího kvartálu s velkým náskokem, hlavně díky oblibě...

V České republice je 103 000 spících firem, víc než polovina z nich má sídlo v Praze

12. listopadu 2018 v 10:02

Každá pátá firma registrovaná v České republice není aktivní. Podíl spících firem je o 5,75procentních bodů vyšší mezi společnostmi s ručením omezeným než mezi akciovými společnostmi. Nadpoloviční většina neaktivních firem má sídlo v Praze. Neaktivní firmy jsou nejčastěji z oblasti podpůrných...

V říjnu zbankrotovalo 66 firem, 437 podnikatelů a 1186 fyzických osob

7. listopadu 2018 v 08:11

V říjnu letošního roku bylo vyhlášeno 66 bankrotů obchodních společností, 437 bankrotů fyzických osob podnikatelů a 1186 osobních bankrotů. Zároveň bylo podáno 89 návrhů na bankrot obchodních společností, 537 návrhů na bankrot fyzických osob podnikatelů a 1 310 návrhů na osobní bankrot. Počet...

Každé sousto se počítá. V innogy sbírají potraviny celý týden

7. listopadu 2018 v 07:12

Národní Potravinová Sbírka 2018 proběhne již tuto sobotu, v innogy sbírají potraviny a drogistické zboží již od pondělka v pěti svých lokalitách.

Mladí podnikatelé platí faktury s největším zpožděním

6. listopadu 2018 v 10:07

Nejhorší platební morálku mezi živnostníky mají mladí podnikatelé do třiceti let. Bez ohledu na pohlaví své závazky hradí průměrně s pětidenním zpožděním. S přibývajícím věkem se platební disciplína zlepšuje, ale zároveň roste rozdíl mezi muži a ženami. Takové jsou závěry analýzy poradenské...

Další články
Nahoru