Za tři týdny uzavřelo smlouvy s innogy 120 tisíc zákazníků DPI
9. listopadu 2021 11:33
„Z našich statistik nově uzavřených smluv jednoznačně vyplývá, že noví zákazníci po předchozí špatné zkušenosti hledají jistotu a stabilitu. Mezi jednoletou a tříletou smlouvou z devadesáti procent volí tříletý produkt Optimal. Ten na rozdíl od jiných nabídek na trhu totiž reflektuje pokles cen v následujících letech. Díky tomu cena zákazníkům každý rok výrazně klesá," řekl David Konvalina, ředitel innogy pro maloobchod a marketing.
Nejrychlejší a nejpohodlnější cestou, jak ukončit režim DPI a snížit si tak ceny i zálohy, stále zůstává webový formulář na webu innogy.cz. Polovina nových smluv u zákazníků DPI byla v posledních dnech uzavřena právě elektronicky. Zákaznická linka innogy stále čelí náporu desetitisíců volajících denně a čekací doby jsou dlouhé. Oproti tomu se mírně zlepšuje situace na zákaznických centrech innogy.
Z 240 tisíc informačních dopisů, které zákazníkům v DPI innogy rozeslala v minulých týdnech, se tisíce zásilek vinou nekvalitních kontaktních údajů vrátily jako nedoručitelné. „Situaci aktivně řešíme, jedná se o více než deset tisíc zákazníků v DPI. Nyní jsme jim odeslali e-maily a SMS, pokud tyto údaje máme. Lidé, kteří přesto žádnou informaci neobdrželi, a mají odběrné místo, které se dostalo do režimu DPI, nechť innogy aktivně kontaktují,“ dodal David Konvalina.