Voicebot prohovořil se zákazníky innogy celkem už přes 1,5 milionu minut
31. října 2023 20:48
S využitím voicebota je to jiné. Virtuální asistent rozpozná hlasový požadavek, se zákazníkem komunikuje jasně a srozumitelně a téměř v mžiku jej přepojí na správného kolegu, s nímž zákazník záležitost dořeší. Voicebot už odbavil či přepojil více něž milion zákazníků. Prohovořil s nimi přes 1 500 000 minut.
„V době pořízení nové technologie jsme neměli tušení, co nás v energetice čeká. Potenciál voicebota jsme pak plně využili a skutečně ocenili v době energetické krize, kdy jsme mohli náš tým rozšířit o desítky virtuálních kolegů,“ uvedla Jana Quisová, ředitelka kontaktního centra.
„Voicebot Aleš je výborný pomocník, ale nezvládne všechno to, co živý agent. My jej budeme využívat jen tam, kde to dává smysl,“ dodala Quisová.