dnes
Úterý - obcasny-dest
9°C
zítra
Středa - oblacno
11°C
pozítří
Čtvrtek - zatazeno
11°C
Radní a primátor se v MHD i na ulicích chlubí svými úspěchy. To už tu před čtyřmi lety bylo!
Na pražských lampách se objevily cedule (na snímku výřez), které chválí primátora a jeho kolegy z vedení Prahy. Foto: archiv

Radní a primátor se v MHD i na ulicích chlubí svými úspěchy. To už tu před čtyřmi lety bylo!

Hlavní město Praha v pondělí zahájilo informační kampaň, jejímž cílem je shrnout dosažené výsledky práce současné Rady hlavního města Prahy. Ta je ve funkci přesně rok, což bylo i důvodem, proč projekt nyní vznikl. Projektů, kterými si současné vedení dělá reklamu, je víc. A nápadně připomínají počínání radních ODS, kteří před volbami v roce 2010 seděli také v jednobarevné Radě.

Již před měsícem byla spuštěna aplikace, jejímž prostřednictvím mohou lidé pokládat dotazy radním. K položení dotazu není nutná registrace. „Pro občany je to i zpráva o zájmu jednotlivých radních ke komunikaci s veřejností,“ pochlubil se magistrát.

Na začátku dubna tiskové oddělení pražského magistrátu vydalo zprávu o prioritách primátora Tomáše Hudečka v období do konce tohoto volebního období.

„Není správné, aby magistrát rozesílal reklamu pro jakoukoli stranu, která je momentálně nejsilnější,“ uvedl pro server Pražský patriot politolog Jiří Pehe.

Čtěte také: Kampaň před komunálkami se rozhořela na plné obrátky, radní začínají komunikovat on-line

V pondělí zahájený informační (předvolební) projekt Hudeček hájí. „Doufám, že se nám touto cestou podaří co nejjednodušším a nejhospodárnějším způsobem seznámit veřejnost s naší dosavadní prací,“ uvedl.  Projekt s názvem „Víte, že“ byl prý inspirován podobnými městskými kampaněmi v městech západní Evropy a USA.

Kampaň radních TOP 09 stojí statisíce

cedule-top-09-nahled

Jedna z cedulí v ulicích Prahy

S projektem „Víte, že" se Pražané setkají zejména v městské hromadné dopravě – využity budou reklamní plochy ve vozech metra, dále na tramvajích. Dále pak budou ke kampani sloužit nosiče na sloupech městského osvětlení.

„Myšlenka této informační kampaně se zrodila na komunikačním oddělení Magistrátu hl. m. Prahy a Pražané se s ní budou setkávat až do září. Vynaložené finanční prostředky nepřesáhnou částku 350 tisíc bez DPH,“ uvedl magistrát v tiskové zprávě.

Komunikační oddělení magistrátu by si zasloužilo pochvalu, že dalo takto hlavy dohromady a vymyslelo kampaň, která vyvrcholí pár týdnů před volbami. To by v tom byl čert, kdyby se na tuto masáž nějaký volič nechytil!

Čtěte také: Nerovná politická soutěž? Oddělení komunikace spadající pod primátora propaguje jeho priority 

Fakt, že vedení města využívá své postavení v předvolební kampani, není v Praze nic nového. V roce 2010 byly v ulicích také billboardy a stojany upozorňující na to, jak se stará Praha o pořádek. V parcích a na jiných místech se objevily nové lavičky s cedulkami, které upozorňovaly na projekt Ombudsman pro čistotu a zeleň, město zvalo na pikniky do parků, lidé měli možnost vysadit si na několika místech metropole strom a k němu dát cedulku (na náklady města) se svým jménem.


Autoři: Jan Puci, Redakce

Pirátům v pražském zastupitelstvu byla zamítnuta možnost vzdát se odměn

2. listopadu 2017 v 15:15

Pražští zastupitelé dnes nesouhlasili s tím, aby se jejich kolegové za Piráty zvolení do Sněmovny mohli vzdát odměn za výkon funkce v zastupitelstvu. Pro návrh Pirátů hlasovalo 13 z celkem 65 zastupitelů. Piráti mají v pražském zastupitelstvu čtyři členy. Ve volbách do Sněmovny získala strana...

Další články
Nahoru