dnes
Středa - jasno
7°C
zítra
Čtvrtek - jasno
10°C
pozítří
Pátek - obcasny-dest
9°C
V innogy zavádí projekt #innogystyl
ByznysKomerční sdělení
Koutek je velmi dobře vybaven, jak pro rodiče, tak pro děti. Foto: innogy

V innogy zavádí projekt #innogystyl

#innogystyl je o celkové životní rovnováze, do které patří samozřejmě i práce. Ale nejen ta. Hlavním pilířem tohoto projektu je proto flexibilita.

„Již před několika lety jsme zavedli pružnou pracovní dobu a home office. Snažíme se maximálně vycházet vstříc našim zaměstnancům; provádíme proto různé průzkumy spokojenosti. Z diverzitního průzkumu spokojenosti jsme mimo jiné zjistili, že zaměstnanci by uvítali možnost vzít dítě občas s sebou do práce. A to jsme jim umožnili,“ říká Nicole Jelínková, která se v innogy zaměřuje na rozvoj zaměstnanců a diverzitu.

Výsledky dalšího průzkumu ze začátku roku 2019 ukázaly, že to byl krok správným směrem. Potvrdilo se, že hlídání dětí, flexibilita práce a také problémy tzv. Sendvičové generace, tedy generace, kdy lidé stále ještě pečují o své děti a zároveň o stárnoucí rodiče, jsou témata, která zaměstnanci nejčastěji řeší.

V návaznosti na výsledky dotazníku připravuje innogy workshopy, sdílecí skupiny, zajímavé besedy a podobné akce. V minulém roce jsme podpořili i iniciativu Pride Business Forum, která se stará o to, aby se ve firmách budovalo respektující prostředí pro všechny bez ohledu na jejich sexuální orientaci.

Benefity pro rodiče s malými dětmi
Rodičům do tří let věku dítěte firma nabízí navíc dva dny osobního volna, které mohou využít podle potřeby. Standardně jsou to tři dny, rodiče mají pět dnů. K dispozici mají kancelář s dětským koutkem.

„Nezajišťujeme hlídání dětí, nicméně koutek je velmi dobře vybaven, jak pro rodiče, tak pro děti, takže se snadno zabaví samy. Koutek má největší využití tehdy, když rodičům nevyjde hlídání nebo není možný home office. Časem bychom rádi počet dětských koutků v našich lokalitách navýšili. Tam, kde zatím není, se snažíme kompenzovat nabídku alespoň nárazovými akcemi s celodenním hlídáním dětí,“ dodala Nicole Jelínková.

Triky, jak na flexibilitu práce
V rámci programu innogystyl proběhla série workshopů na téma flexibilita, kde se řešilo, jak funguje home office, jak podpořit produktivitu práce a další. U některých pozic, vzhledem k charakteru práce, bohužel není home office možný. Ve většině našich kancelářských prostor je open space, někde také shared desk policy, kdy zaměstnanci nemají svůj stabilní stůl. Důvodem je úspora místa, podpora home office a netradičních pracovních prostor. Díky této politice vznikl například Creative Space. Je to barevná místnost s různými kójemi, kam si člověk přinese notebook a pracuje podle potřeby. Ideální je také na týmové řešení projektů či pořádání workshopů.


Vedení Prahy 2 schválilo odklad splátek nájemného za nebytové prostory

30. března 2020 ve 22:27

Radní Prahy 2 dnes na svém jednání schválili svůj záměr pomoci živnostníkům a podnikatelům, na které dopadají krizová opatření vlády v souvislosti s nařízeným nouzovým stavem. 

Zahraniční dělníci mohou změnit zaměstnání, aniž by jim hrozilo propadnutí víza nebo zaměstnanecké karty

28. března 2020 v 07:48

Odlivu zahraničních pracovníků z firem, které v důsledku nouzového stavu omezily provoz nebo zastavily výrobu, se snaží předejít usnesení vlády z konce minulého týdne. To mimo jiné schvaluje možnost cizinců změnit zaměstnavatele bez nutnosti splnění podmínky šesti měsíců předchozího zaměstnání na...

Radní Prahy 8 odsunuli platby nájemného za městské prostory do konce května

26. března 2020 ve 14:07

Na včerejším jednání radních Prahy 8 bylo schváleno opatření, které má za cíl nájemcům, jenž jsou vládními nařízeními postiženi, nabídnout první pomoc ve velmi složité situaci. Radní proto schválili odsunutí plateb nájemného za městské prostory do konce května 2020. Zároveň za tyto opožděné platby...

Praha 12 dočasně snižuje nájemné z komerčních prostor

24. března 2020 ve 21:36

Vedené Prahy 12 na svém dnešním jednání dne 24. března rozhodlo v souvislosti s vyhlášením nouzového stavu a karanténních opatření, týkajících se pandemie koronaviru, o dočasném snížení nájemného o 50 procent u nájemců komerčních prostor ve vlastnictví městské části. Zároveň nebude penalizovat ty...

Praha 11 nebude podnikatelům účtovat úroky z prodlení za opožděné platby nájemného

24. března 2020 ve 13:41

Zavřené restaurace, obchody, kadeřnictví, cestovní kanceláře a další služby, které nemá kdo využívat. I to je důsledek opatření přijatých proti šíření koronavirové infekce. Nouzový stav vyhlášený 12. března Vládou ČR kvůli ochraně zdraví závažně dopadl také na podnikatelskou sféru, jejíž část nyní...

Další články
Nahoru