Uživatelé samoobsluhy innosvět nejvíce využívají funkci hlídání spotřeby
24. dubna 2023 07:03
„Zájem rozhodně neustává a uživatelů dál přibývá po tisících. Stále ještě máme spoustu zákazníků, kteří vůbec netušili, že innosvět existuje a s čím vším jim může pomoct. Často jsou lidé velmi příjemně překvapení, co všechno innosvět umí a jak je užívání aplikace v mobilu nebo portálu na počítači jednoduché. Spokojenost zákazníků je velmi vysoká, potvrzují to i hezké uživatelské recenze,“ uvedl tiskový mluvčí innogy v ČR Martin Chalupský.
Podle něj je innosvět užitečný pomocník pro každého, kdo chce mít výdaje za energie pod kontrolou. Zároveň má zákazník kdykoliv po ruce veškeré důležité informace o uzavřených smlouvách, službách a podobně,“ sdělil mluvčí.
„Díky innosvětu si lidé už dnes mohou sami vyřídit nebo nastavit spoustu věcí sami pohodlně doma v mobilu nebo na počítači a nemusí k nám na pobočku nebo volat zákaznickou linku. Mimořádně užitečné je, že si do innosvěta můžete nahrát více odběrných míst. Takže můžete velmi jednoduše hlídat spotřebu a platby za energie prarodičům nebo kromě vlastního domu i na chatě. Podnikatel zase bude mít přehled o energiích ve všech svých provozovnách,“ řekl.
Uživatelé samoobsluhy innosvět nejvíce využívají funkci hlídání spotřeby. Díky tomu, že si pravidelně zadávají odečty plynoměrů a elektroměrů, vidí v aplikaci svůj předpokládaný výsledek vyúčtování. Podle potřeby si pak rovnou každý může upravit zálohy, aby se vyúčtování co nejvíce blížilo nule.
„To je další velmi využívaná funkce samoobsluhy. Naši zákazníci si vloni provedli více než polovinu ze všech úprav záloh už v innosvětě. Kromě záloh zákazníci samoobsluhu hodně využívají ještě třeba pro změnu platebních údajů nebo pro nastavení elektronické komunikace s innogy,“ řekl Chalupský.
Podle něj innogy samoobsluhu neustále vylepšuje a průběžně přidává nové funkce. „Nově například u zákazníků kontrolujeme aktuálnost kontaktních údajů a ti si je mohou rovnou potvrdit nebo změnit, pokud už kontakty neplatí. Novinky často vznikají i díky nápadům a postřehům našich zákazníků. Uživatelská zkušenost je pro nás nesmírně důležitá a jsme rádi za každou zpětnou vazbu,“ podotkl.
Uživatelé samoobsluhy innosvět jsou napříč věkovými skupinami. „Velmi nás těší, že si innosvět našel nadšené uživatele i třeba mezi důchodci. Ti si do té doby často velmi pečlivě a dlouhodobě zapisovali spotřebu z plynoměrů a elektroměrů někam do deníčku a dneska to samé dělají s mobilem. Ten jim navíc okamžitě ukáže, jestli jim na konci roku vychází nedoplatek či přeplatek a v jaké výši," dodal Martin Chalupský.