Ušatí slušňáci v MHD: Bob a Bobek budou tři roky poučovat cestující o správném chování
7. prosince 2018 10:10
Hlavní součástí kampaně bude i aplikace, která zábavným a zároveň poučným způsobem bude vysvětlovat pravidla slušného a bezpečného chování v MHD. Aplikace je určena především pro děti a mládež, ale bavit by měla i dospělé.
„Hlavním cílem kampaně je vychovávat děti ke slušnému chování, a to byl důvod, proč zrovna Bob a Bobek. Děti i dospělí je velmi dobře znají, nemuseli jsme tedy dlouze vymýšlet nové hrdiny, kteří by malé cestující zaujali. Jsou roztomilí a vtipní. Kampaň sází také na moderní aplikaci, která zábavnou formou poučí o nutnosti slušnosti a dodržování bezpečnostních pravidel v MHD,“ říká vedoucí marketingového oddělení DPP Soňa Kemrová.
Kampaň upozorňuje na to, že bychom měli jít svým chováním ostatním příkladem. Cestující by se měli k řidičům a revizorům chovat s respektem, cílem je změnit vnímání těchto profesí v očích veřejnosti.
Témata kampaně:
- chovejme se k sobě slušně, v MHD jezdí mládež a děti
- dodržujme pravidla, respektujme se a jděme příkladem ostatním
- řidiči a revizoři dělají svou práci, očekávejme od nich kvalitní služby, ale chovejme se k nim s respektem, nehádejme se a společně nerušme ostatní cestující nevhodným chováním
- buďme ohleduplní ke svému okolí