
Upoutejte co nejširší publikum. Víme, jak na to
23. května 2024 09:22
Dejte svému brandu světlo
Online způsobů, jak zvýšit povědomí o své značce, je mnoho, ale nezapomínejte ani na „starou dobrou“ statickou venkovní reklamu. Chcete být přece vidět a vrýt svůj brand do povědomí lidí v co nejširším měřítku. Do svých marketingových kampaní zahrňte i outdoorové světelné reklamní panely na svých prodejnách a showroomech a jejich prostřednictvím všem oznamte, že tu jste. Dejte své značce světlo, které si zaslouží.
Propojte online aktivity s venkovní reklamou
Venkovní reklama má stále své opodstatnění a v kombinaci s online kampaněmi může být nesmírně efektivní. Světelné reklamní panely oslovují široké spektrum lidí, ať už jdou pěšky, autem, nebo používají MHD. Umístění světelných reklamních panelů na strategických místech venkovního prostoru vám zaručí, že bude vaše značka neustále přítomna v každodenním životě vašich potenciálních zákazníků.
Zajistěte si reklamu 24/7
Venkovní reklama není omezena internetovým připojením nebo algoritmem vyhledávačů. Její působení na zákazníka se neodehrává jen na obrazovkách. Světelné reklamní panely jsou viditelné za všech světelných podmínek. V zimě, v létě, ve dne i o půlnoci. Vaše značka o sobě dává vědět 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Zaujměte své offline publikum
Je-li na vašem podnikání něco specifického, dejte to na odiv nejen na webu a sociálních sítích, ale i na své statické venkovní reklamě. Pokud se vám podaří zaujmout pozornost lidí, je pravděpodobné, že si vaši značku zapamatují, budou o ní mluvit a stanou se platícími zákazníky. Navíc to, že jste vidět, posiluje důvěryhodnost značky. Viditelná přítomnost vašeho brandu dává lidem pocit spolehlivosti. Získáváte tím výhodu oproti konkurenci, která se spoléhá pouze na online marketing.
Vyberte si svůj formát
Vyberte takový formát reklamy, který je v souladu s vaší značkou a vyhovuje i vašemu rozpočtu. Nemusíte být nadnárodní společnost s globálními ambicemi, abyste využili sílu venkovní reklamy totemů k dosažení svých marketingových cílů. I jako malá firma s lokální působností můžete využít reklamní totemy, výstrče či světelné tabule a zaujmout i na té nejrušnější ulici.