Dnes Pondělí - zatazeno 26°C
Zítra Úterý - polojasno 31°C
Pondělí 17. 6. 2024
Svátek má Adolf
Pražské drby
Co se v Praze povídá aneb Tak trochu jiný pražský bulvár
Nabídka pro inzerenty
Inzerujte na serveru www.prazskypatriot.cz za zvýhodněné ceny.
Upoutejte co nejširší publikum. Víme, jak na to
ByznysKomerční sdělení
ILustrační foto: Freepik

Upoutejte co nejširší publikum. Víme, jak na to

V éře digitálního marketingu je jednoduché zapomenout na tradiční formy reklamy. Ty ale stále velmi účinně rezonují s publikem. Proto pokud máte prodejnu, showroom nebo sídlo firmy, o sobě dejte svému okolí vědět. Třeba světelným reklamním panelem.

Dejte svému brandu světlo

Online způsobů, jak zvýšit povědomí o své značce, je mnoho, ale nezapomínejte ani na „starou dobrou“ statickou venkovní reklamu. Chcete být přece vidět a vrýt svůj brand do povědomí lidí v co nejširším měřítku. Do svých marketingových kampaní zahrňte i outdoorové světelné reklamní panely na svých prodejnách a showroomech a jejich prostřednictvím všem oznamte, že tu jste. Dejte své značce světlo, které si zaslouží.

Propojte online aktivity s venkovní reklamou

Venkovní reklama má stále své opodstatnění a v kombinaci s online kampaněmi může být nesmírně efektivní. Světelné reklamní panely oslovují široké spektrum lidí, ať už jdou pěšky, autem, nebo používají MHD. Umístění světelných reklamních panelů na strategických místech venkovního prostoru vám zaručí, že bude vaše značka neustále přítomna v každodenním životě vašich potenciálních zákazníků.

Zajistěte si reklamu 24/7

Venkovní reklama není omezena internetovým připojením nebo algoritmem vyhledávačů. Její působení na zákazníka se neodehrává jen na obrazovkách. Světelné reklamní panely jsou viditelné za všech světelných podmínek. V zimě, v létě, ve dne i o půlnoci. Vaše značka o sobě dává vědět 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Zaujměte své offline publikum

Je-li na vašem podnikání něco specifického, dejte to na odiv nejen na webu a sociálních sítích, ale i na své statické venkovní reklamě. Pokud se vám podaří zaujmout pozornost lidí, je pravděpodobné, že si vaši značku zapamatují, budou o ní mluvit a stanou se platícími zákazníky. Navíc to, že jste vidět, posiluje důvěryhodnost značky. Viditelná přítomnost vašeho brandu dává lidem pocit spolehlivosti. Získáváte tím výhodu oproti konkurenci, která se spoléhá pouze na online marketing.

Vyberte si svůj formát

Vyberte takový formát reklamy, který je v souladu s vaší značkou a vyhovuje i vašemu rozpočtu. Nemusíte být nadnárodní společnost s globálními ambicemi, abyste využili sílu venkovní reklamy totemů k dosažení svých marketingových cílů. I jako malá firma s lokální působností můžete využít reklamní totemy, výstrče či světelné tabule a zaujmout i na té nejrušnější ulici.


Vienna Insurance Group zpřísňuje pravidla udržitelnosti v oblasti investic a underwritingu

13. června 2024 v 11:43

Vienna Insurance Group (VIG) rozšiřuje Strategii udržitelnosti v oblasti investic a underwritingu, závaznou pro všechny společnosti VIG. Kromě toho zakládá v rámci aktuálního programu udržitelnosti „VIG 25“ vlastní Group Sustainability Office.

PVK: Aktivně přispíváme svými projekty k plnění klimatického plánu Prahy

5. června 2024 v 17:31

Hlavní město Praha přijalo v roce 2019 přelomové usnesení, ve kterém se město dobrovolně zavázalo začít aktivně sledovat a postupně snižovat své přímé i nepřímé emise oxidu uhličitého (CO2). Město tím oficiálně vyhlásilo svůj klimatický závazek snížit emise CO2 o 45 % do roku 2030 ve srovnání...

Testbed jako brána do inovací. Den otevřených dveří představil příklady digitalizace z praxe

4. června 2024 v 11:50

Trendy, vize, technologické inovace i praktická řešení pod taktovkou Průmyslu 4.0 vyvíjená v prostředí průmyslových testbedů. To byla témata Dne otevřených dveří pro Průmysl 4.0, akce, která ve středu 29. května otevřela ředitelům a manažerům výrobních podniků prostory RICAIP Testbedu Praha na...

Do dozorčí rady VIG byli nově zvoleni Kulhánek, Machačová, Simhandl a Svoób

2. června 2024 v 17:12

V pátek 24. května se ve Wiener Stadthalle konala 33. řádná valná hromada společnosti VIENNA INSURANCE GROUP AG Wiener Versicherung Gruppe (VIG).Jedním z bodů byla i volby do dozorčí rady.

Na veletrh Expo Real míří opět ve společné expozici Praha, Ostrava i Moravskoslezský kraj

27. května 2024 v 11:55

Prestižní developerský veletrh Expo Real se uskuteční ve dnech 7. až 9. října 2024 v německém Mnichově. Prezentují se na něm desítky tisíc účastníků z více jak 70 zemí světa, což jej řadí mezi světově nejvýznamnější investiční veletrhy. Ostrava, Moravskoslezský kraj a Praha se této prestižní a...

Další články
Nahoru