TSK otevřela nové kontaktní centrum
15. prosince 2021 20:23
Kontaktní centrum je zřízeno za účelem vyřizování žádostí o uzavření komerčních smluv (zábor pro stánky, předzahrádky, tržiště, vyhrazená parkovací stání atd.), stavebních smluv (výkopy, zařízení staveniště, lešení, kontejnery atd.), žádostí o vyjádření oddělení koordinace (koordinační vyjádření, výkopová povolení), žádostí o uzavírání smluv o zřízení věcných břemen (smlouvy o smlouvách budoucích i smlouvy konečné). Součástí klientského centra je i podatelna.
„Nové kontaktní centrum TSK bude bezbariérové, blízko MHD a s parkováním dvě hodiny zdarma v garážích obchodního centra. Technická správa komunikací je otevřená organizace. Záleží nám, aby se lidé cítili dobře, když si přijdou něco vyřídit osobně. Zároveň je ale náš dlouhodobý cíl, aby si Pražané mohli co nejvíce záležitostí vyřídit online z pohodlí svého domova,“ uvedl Adam Scheinherr, náměstek primátora pro oblast dopravy.
„Stále platí, že naším hlavním cílem je vyřizování veškeré agendy TSK elektronicky z pohodlí domova nebo z kanceláře, ale jsou i složitější případy, kdy potřebují lidé přijít osobně. Proto jsem velmi rád, že je nově můžeme přivítat v moderním kontaktním centru. Pro naše klienty je nově výrazně jednodušší i parkování. V Centru Stromovka, kde se kontaktní centrum nachází, mají dvě hodiny parkování zdarma,“ uvedl Filip Hájek, místopředseda představenstva TSK.