Dnes Pátek - obcasny-dest 7°C
Zítra Sobota - obcasny-dest 6°C
Pátek 6. 12. 2024
Svátek má Mikuláš
Pražské drby
Co se v Praze povídá aneb Tak trochu jiný pražský bulvár
Pro inzerenty
Inzercí na serveru www.prazskypatriot.cz cílíte na pražské zákazníky
Byznys

Tesco spustilo kampaň Žijeme hokejem

Tesco, oficiální sponzor Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2024, spouští očekávanou kampaň spojující svět hokeje se světem maloobchodu. Pod sloganem „Žijeme hokejem“ nabízí zákazníkům šanci stát se součástí velkého hokejového dobrodružství.  

„V kampani propojujeme vášeň pro hokej s nákupem v Tesco. Zákazníkům nabízíme neopakovatelnou příležitost stát se součástí velkého hokejového dobrodružství prostřednictvím Clubcard. Nejatraktivnější pro naše zákazníky je soutěž o lístky na finále Mistrovství světa v hokeji a dalších 100 skvělých cen každý den. A samozřejmě nebudou chybět ani denně „vychytané nabídky,“ vysvětluje Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka pro Tesco Česká republika. 

Hokejová kampaň a aktivity s ní spojené poběží až do konce šampionátu. Zákazníci budou moci denně soutěžit o vstupenky na finále Mistrovství světa v hokeji a dalších 100 cen prostřednictvím Clubcard aplikace.

Za každých 350 korun utracených v kterékoli prodejně Tesco nebo na Tesco Online získají soutěžní kartičku. K tomu si Tesco pro zákazníky přichystalo nabídky, které se týkají i produktů, které využijí právě při společném sledování zápasů. Komunikaci výhodných nabídek pak ještě řetězec podtrhuje vtipnými slovními spojeními, která se používají jak ve světe hokeje, tak i obchodu. 

Do kampaně se zapojí také známí influenceři. Hlavním průvodcem pro Instagram Tesco se stal Bořek Joura, dále pak firma spolupracuje s Matějem Ruppertem, Petrem Švancarou, Jakubem Štáfkem, Martinem Dejdarem, Petrem Leitgebem, Nikosem Machem nebo Tomášem Kvapilíkem. 

Všechny potřebné informace jsou na webu: https://itesco.cz/hokej/


Autor: red

Praha 10 ocenila nejlepší podnikatele roku 2024, absolutním vítězem jsou Mámy v rejži

27. listopadu 2024 ve 23:27

V rámci druhého ročníku ankety Podnikatel Desítky ocenila městská část Praha 10 nejlepší podnikatele působící na svém území. Absolutním vítězem a držitelem ceny Jindřicha Waldese pro rok 2024 se staly „Mámy v rejži“, které také v kategorii Ostatní služby a prodejny získaly nejvíce hlasů od...

Kooperativa získala ocenění Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna

14. listopadu 2024 ve 21:50

V letošním ročníku výzkumu VISA Nejlepší banka a VISA Nejlepší pojišťovna získala pojišťovna Kooperativa první místo v kategorii Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna. Další pódiová umístění, konkrétně druhé místo získala v kategorii Nejlepší životní pojišťovna a třetí místo v kategorii...

Ke znevýhodněným dětem putuje 1000 počítačů od innogy

6. listopadu 2024 ve 23:06

Energetická skupina innogy daruje tisíc počítačů znevýhodněným dětem z dětských domovů a pěstounských rodin. Charitativní a udržitelný projekt ve spolupráci s nadací Naše dítě využívá vyřazené zánovní počítače innogy a místo likvidace jim prodlužuje život a dává smysluplné využití na několik...

Další články
Nahoru