Dnes Sobota - jasno 19°C
Zítra Neděle - oblacno 19°C
Sobota 30. 9. 2023
Svátek má Jeroným
Newsletter Pražský patriot
Pro odběr ranního přehledu článků za posledních 24 hodin se přihlaste zde.
Byznys

Tesco spustilo kampaň pro Online nákupy

Tesco spustilo novou kampaň „Nenechte se opít…“. Vzhledem k situaci na trhu s potravinami je smyslem kampaně Tesca zaměřit se na ceny u online nákupů formou srovnání cen s konkurenčním Rohlíkem. Výsledkem srovnávacích nákupů je úspora, kterou Tesco zákazníkům přináší u 37 produktů(1) ze spotřebního koše Českého statistického úřadu, a to až ve výši 13 procent. 

Kampaň Tesca tak reaguje na tvrzení Rohlíku, že nákupy u něj jsou stejně výhodné jako u jiných supermarketů. Detail srovnávacích nákupů je dostupný na www.itesco.cz/srovnani, webové stránce vytvořené pro detailnější vysvětlení úspory při nakupování s Tesco Online.

Pro srovnávací nákupy Tesco zvolilo nákupní košík 37 produktů  (2) základních potravin ze seznamu, s nimiž pracuje také Český statistický úřad pro sledování cenové hladiny a které jsou považovány za reprezentativní vzorek.

Srovnávací nákupy byly uskutečněny a doručeny v průběhu měsíce dubna 2022 a prokázaly celkovou úsporu nákupu v Tesco Online v průměrné výši až 13 %.

Reprezentativní spotřební koš Českého statistického úřadu zahrnuje pečivo, trvanlivé potraviny, maso a uzeniny, ovoce a zeleninu, mléčné výrobky včetně mléka, vejce, olej, ale i sladkosti a nápoje.

Do srovnávacích nákupů byly zahrnuty pouze položky dostupné na obou konkurenčních e-shopech. Zohledněno bylo také přepočítání zboží na kila, doručovací poplatek, stejný den a adresa doručení.

Tesco Online nákupy navíc zlevnily v rámci hlavního města Prahy doručovací poplatek, který nyní začíná na 49 korunách, v průměru o 30 procent. Kromě Tesco Online nákupů mají zákazníci možnost využít službu Klikni + Vyzvedni za poplatek 19 korun, kdy si zákazník vyzvedne objednaný a připravený nákup sám.

Tesco navíc doručuje nákupy nyní i v den objednání, a to ve všech doručovacích oblastech, a zkrátilo rozmezí doručovacích slotů na jednu hodinu. Zákazníci si mohou zvolit také ekologické doručení bez tašek.

Prostřednictvím transparentní kampaně a na základě ověřitelných dat chce Tesco zákazníkům nabídnout možnost reálných úspor při nakupování s Tesco Online. 

O výhodných nákupech v Tescu, ať už v rámci sítě kamenných obchodů nebo online, se teď každý může přesvědčit na iTesco.cz. Tesco nabízí svým zákazníkům nízké ceny a akční nabídky, aby ušetřili při každém nákupu.

______________________________

1 V některých případech bylo do srovnávání zahrnuto jen 35 výrobků z důvodu nedostupnosti některého zboží v některém z obchodů.

2 V některých případech bylo do srovnávání zahrnuto jen 35 výrobků z důvodu nedostupnosti některého zboží v některém z obchodů.


Autor: TZ

Soutěž EY Podnikatel roku 2023 hlavního města Prahy a Středočeského kraje spustila nominační fázi

8. září 2023 v 11:15

Společnost EY pod záštitou primátora hlavního města Prahy Bohuslava Svobody a ve spolupráci s inovační agenturou SIC vyhlásila devatenáctý ročník soutěže o titul EY Podnikatel roku hlavního města Prahy a Středočeského kraje. Celkem osm podnikatelů z těchto dvou regionů se v minulosti stalo...

Fakulta dopravní ČVUT v Praze podepsala nové strategické partnerství se společností SITA

8. září 2023 v 08:22

Ve středu 6. září byla podpisem partnerství mezi společností SITA a Fakultou dopravní ČVUT v Praze obnovena spolupráce zaměřená jak na vzdělávání nových odborníků, tak i na projektové záměry v oblasti letecké dopravy.

Wolt zavádí nonstop provoz, vedle restaurací nabídne i potraviny nebo květiny

29. srpna 2023 v 07:28

Finská technologická společnost Wolt zavádí v hlavním městě nepřetržitou rozvážku z vybraných podniků. Většina pražských zákazníků si tak nyní může objednávat v režimu 24/7 se stejným servisem, na který jsou zvyklí. Zákaznická podpora funguje po celou noc a je připravena pomoct zákazníkům v řádu...

Další články
Nahoru