Dnes Čtvrtek - polojasno 10°C
Zítra Pátek - obcasny-dest 8°C
Čtvrtek 18. 4. 2024
Svátek má Valérie
Nabídka pro inzerenty
Inzerujte na serveru www.prazskypatriot.cz za zvýhodněné ceny.
Strany se v pražské kampani zaměří na kontaktní kampaň nebo billboardy
Komunální a senátní volby proběhnou 23. a 24. září. Ilustrační foto: archiv

Strany se v pražské kampani zaměří na kontaktní kampaň nebo billboardy

Politické strany a hnutí se v předvolební kampani v Praze zaměří na billboardy, sociální sítě nebo vsadí na kontaktní kampaň přímo v ulicích. Do kampaně plánují většinou vložit jednotky milionů korun. V anketě to ČTK sdělili mluvčí a zástupci politických uskupení. Volby se uskuteční 23. a 24. září a lidé budou volit zastupitele na magistrát, jednotlivé radnice a rovněž se konají volby ve třech pražských senátních obvodech.

Uskupení Praha Sobě (PS) plánuje zejména kontaktní kampaň v ulicích. „Naše největší síla a rozdíl proti ostatním je v tom, že jsme vzešli zespoda, trávíme tisíce hodin v ulicích a také ve finální fázi kampaně naši dobrovolníci budou mluvit s lidmi," uvedla mluvčí PS Julie Kochová.

PS sází rovněž na svého lídra, zastupitele a starostu Prahy 7 Jana Čižinského. Kolik přesně peněz PS do kampaně vloží, zatím není jasné, podle Kochové se ale půjde o jednotky milionů korun. „Naše hlavní aktivum jsou lidé v ulicích a profesionálové v týmu, ne billboardy s vyžehlenými tvářemi," dodala Kochová.

Podle předsedy pražského ANO Ondřeje Prokopa hnutí využije zejména billboardy a kampaň povede také on-line na sociálních sítích. „Určitě je pro nás ale nejdůležitější setkávání se s lidmi a s tím už jsme začali. Během kontaktní kampaně získáte od lidí spoustu podnětů a hodně užitečnou zpětnou vazbu. Těší mě, jaký je mezi lidmi zájem," uvedl Prokop. V tuto chvíli ANO počítá, že do kampaně vloží 12 milionů korun. „Ta konečná částka se ale může ještě měnit podle aktuální situace," řekl Prokop.

Do ulic se vydají rovněž kandidáti hnutí STAN. „Využijeme tradiční formy především typu kontaktní kampaně, sousedských setkání na městských částech, oslovení voličů na sociálních sítích, billboardy a velmi omezeně inzerci v médiích," uvedla za STAN Hana Boříková. Také STAN plánuje za kampaň utratit 12 milionů korun.

Společná kandidátka SPD, Trikolory a Hnutí PES se podle lídra Milana Urbana zaměří také především na kontaktní kampaň. „Budeme mít stánky napříč Prahou," uvedl a dodal, že stánků bude celkem 13 na každé městské části, kde koalice postavila kandidátku. Koalice využije také billboardy, menší plakáty a letáky. Náklady na pražskou kampaň pak budou podle lídra kolem milionu korun.


Autor: ČTK

Tématy nových výstav v Pragovka Gallery jsou rituály, intimita i čas

1. října 2023 ve 20:33

Ve čtvrtek 5. října zahájí Pragovka Gallery v 18 hodin čtyři nové výstavy. Skupinová výstava Deep Time Walk, jejíž kurátorkou je Lenka Dolanová, zve návštěvníky k prožívání hloubky historie v pohybu prostřednictvím tvorby Michala Kindernaye, Jimeny Mendozy, Kataríny Poliačikové a Jana Pražana....

Další články
Nahoru