Stodvacítkou na obchodní jednání či letiště? V Praze možná začne jezdit kuriózní taxík
27. května 2015 09:33
Škoda 120 L – de Luxe
Základní a nejprodávanější model řady 742, od kterého se ostatní typy odchylovaly ve výbavě. Vybavení totožné s typem 105 L. Vyráběna v letech 1976 až 1989.
„Chci se zeptat, zda je možno přihlásit k provozování taxislužby vozidlo s vysokým stářím, ale jinak v perfektním technickém stavu,“ napsal 1. dubna primátorce na magistrátní web do rubriky Dotazy na radní. Zda se jednalo o apríl, či vážný záměr, server Pražský patriot nezjistil. Ukáže to až budoucí vývoj.
Primátorka si dala s odpovědí načas. Předevčírem na dotaz pana Oplta konečně reagovala. Přeposlala mu odpověď, kterou vypracoval magistrátní odbor služeb.
„Evidování vozidel taxislužby se řídí ustanovením § 21a zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě. Pro zaevidování je nezbytné naplnit 4 základní podmínky dané písm. a) až d). O tovární značce evidovaného vozidla zákon nic neříká. Zaevidování vozidla tovární značky Škoda 120L tedy nic nebrání, pokud splní podmínky dané výše uvedeným zákonem,“ uvedla.