dnes
Pondělí - zatazeno
5°C
zítra
Úterý - zatazeno
6°C
pozítří
Středa - polojasno
3°C
Stodvacítkou na obchodní jednání či letiště? V Praze možná začne jezdit kuriózní taxík
Krásné auto, nemyslíte? Ilustrační foto: Alofok / Wikimedia Commons

Stodvacítkou na obchodní jednání či letiště? V Praze možná začne jezdit kuriózní taxík

Lukáš Oplt by rád provozoval v Praze taxislužbu se svým autem Škoda 120L. Staré auto je podle něj bez koroze či jiných technických problémů. S dotazem vyrukoval přímo na pražskou primátorku Adrianu Krnáčovou.

Škoda 120 L – de Luxe

Základní a nejprodávanější model řady 742, od kterého se ostatní typy odchylovaly ve výbavě. Vybavení totožné s typem 105 L. Vyráběna v letech 1976 až 1989.

„Chci se zeptat, zda je možno přihlásit k provozování taxislužby vozidlo s vysokým stářím, ale jinak v perfektním technickém stavu,“ napsal 1. dubna primátorce na magistrátní web do rubriky Dotazy na radní. Zda se jednalo o apríl, či vážný záměr, server Pražský patriot nezjistil. Ukáže to až budoucí vývoj.

Primátorka si dala s odpovědí načas. Předevčírem na dotaz pana Oplta konečně reagovala. Přeposlala mu odpověď, kterou vypracoval magistrátní odbor služeb.

„Evidování vozidel taxislužby se řídí ustanovením § 21a zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě. Pro zaevidování je nezbytné naplnit 4 základní podmínky dané písm. a) až d). O tovární značce evidovaného vozidla zákon nic neříká. Zaevidování vozidla tovární značky Škoda 120L tedy nic nebrání, pokud splní podmínky dané výše uvedeným zákonem,“ uvedla.


Další články
Nahoru