
Společnost Dermacol letos dosáhla rekordních prodejů
19. prosince 2022 06:56
Respekt a rozvoj
Přesně před dvaceti lety do společnosti přišla manažerka Věra Komárová, která získala zkušenosti z působení v zahraničí i v nadnárodní společnosti. Dermacol si pamatovala jako výrobce legendárního make-upu, který používala generace její maminky, a rozhodla se firmu profesionálně přeměnit v atraktivní moderní značku, již by mohla doporučit a předat i svým dcerám.
Věra Komárová rozvinula obchodní potenciál značky prostřednictvím moderního marketingu. Dobové obaly nahradil současný přitažlivý design. Na základě vyzkoušených receptur se portfolio rozrostlo na víc než tisícovku výrobků včetně řad spojujících péči s krásou, přičemž nejvíc krycí make-up na světě Dermacol Make-up Cover zůstal ikonou značky.
Světový růst
Před dvaceti lety se zrodil příběh rodinné značky, která ve světovém měřítku úspěšně prosazuje českou výrobu a řemeslo. Obrat firmy na českém a slovenském trhu se za tu dobu více než zdesetinásobil. „Letos dokonce dospěl k rekordnímu číslu. Značka zaznamenala od roku 1966 nejvyšší prodeje na českém a slovenském trhu – jen tady činil obrat téměř 500 milionů korun, “ říká Věra Komárová.
Výrobní továrna Cosmonde, která původně sídlila ve filmových ateliérech na Barrandově, byla v průběhu let i s vývojovou laboratoří přesunuta do nových a větších prostor v Brně. Jen za rok 2022 v ní Dermacol investoval 34 milionů korun do nových technologií. Prodej přípravků Dermacol na Amazon.com se oproti loňsku zdvojnásobil.
Značka prostřednictvím své nové pobočky expanduje na americkém trhu a díky jejím úspěchům v arabských zemích je ředitelka značky Věra Komárová pravidelně zvána coby inspirativní speaker na byznys konference. Dermacol letos vystavoval na největším kosmetickém veletrhu Cosmoprof v Bologni a na prestižním veletrhu v Las Vegas.
Značka spolupracuje s českými kulturními akcemi a charitativními organizacemi. „Podporujeme Národní divadlo, Miss ČR, filmové festivaly, Českého slavíka, Be Charity, Happy Hearts nebo Nadační fond Zdeňky Žádníkové,“ uvádí Věra Komárová.
„Největší oblibu má ale od roku 2017 naše oslava svátku lásky – Dermacol Love Day, který pořádáme každoročně prvního května s TV Prima v pražské Grébovce. To mi i mí známí volají, ať jim schovám lístky, ale ta akce je přístupná bez vstupenek prostě každému! Jde o největší setkání s naší kosmetikou mimo obchody, doprovázené kulturním programem s účastí celebrit,“ dodává.