Služba innogy Bezpečný kotel hlídá termín prohlídky a archivuje servisní historii
24. května 2021 07:30
Po nahlášení poruchy dojedou technici za zákazníkem nejpozději do 48 hodin. Pokud jde o odborný servis plynového kotle, ten by měl trvat minimálně 90 minut.
„Přidanou hodnotou pro uživatele je, že na místě nic neplatí a cena servisu se připočte k zálohám za plyn. Po provedení revize obdrží zákazník Protokol o údržbě, který prokazuje, že se o svůj spotřebič řádně stará,“ uvedla společnost innogy.
Na rozdíl od některých menších servisních firem nemusí zákazníci v innogy ani v hlavní sezoně čekat třeba až několik měsíců na objednání volného termínu.
„Všechny údaje zpracováváme elektronicky, a to včetně těch servisních. Zákazníkovi je zasíláme již v okamžiku ukončení servisní prohlídky na jeho e-mail doplněné o podrobné výsledky měření předepsaných veličin, ale třeba i o podrobnou fotodokumentaci z průběhu servisu,“ sdělila společnost.
V rámci služby Bezpečný kotel hlídá innogy další termín prohlídky a archivuje veškerou servisní historii.
Více na www.bezpecnykotel.cz.