dnes
Čtvrtek - zatazeno
6°C
zítra
Pátek - obcasny-dest
5°C
pozítří
Sobota - prehanky-snih
3°C
Sluší mu to, ale výbavička chybí. Fešák lákající na jízdu zadarmo v MHD káže vodu, pije víno
Krasavče, kde máš náhubek? Omluvte sníženou kvalitu obrázku, eskalátor byl rychlejší než pes. Foto: puc

Sluší mu to, ale výbavička chybí. Fešák lákající na jízdu zadarmo v MHD káže vodu, pije víno

Praha začala poměrně masivně propagovat levnější roční kupon na MHD a další tarifní změny, které začnou platit 1. července. Jak sama přiznala, opatření způsobí roční ztrátu stovky milionů korun ročně. Proto je potřeba masivně zvýšit prodeje.

V rámci kampaně dokonce vyrazil náměstek primátorky Petr Dolínek (ČSSD) na Letnou a řidičům stojícím ve frontě před semafory rozdával jízdenky. S doprovodem vstupoval do vozovky, dle zveřejněných fotografií jeho počínání nevypadalo dvakrát moc bezpečně. Nějaká pokuta by možná takovému ohrožování provozu slušela, ale když už jde o informační kampaň, tak i policista oko přimhouří…

dolinek-kampan-nahled

Petře, pozor, stojí za tebou korba

Na mnoha místech v MHD se cestující setkávají s reklamními plochami, na kterých vyfocení figuranti sdělují, jak je skvělé jezdit po metropoli veřejnou dopravou, když je to za „hubičku“.

Na jednom z panelů je vyfocen buldoček, který cestuje tramvají. „Od 1. 7. 2015 již nemusíte pro svého psa při cestách po Praze (vyjma vlaků) pořizovat jízdenku. Pes musí mít nasazen náhubek a být držen na vodítku,“ sděluje text vedle něj.

Ale ejhle, pejsek je sice držen na vodítku, ale náhubek nemá. Je to úsměvné, představte si, že informační kampaň upozorňuje na používání pásů, ale vyfocený model ho nemá. Nebo to snad znamená, že dopravní podnik tímto způsobem propaguje porušování podmínek při přepravě?

„V žádném případě neschvalujeme porušování Smluvních přepravních podmínek. Fotografie na reklamním vizuálu je pouze ilustrační a je u ní uveden text, že pes musí mít náhubek a musí být držen na vodítku – právě proto, aby cestující měli kompletní informaci a nedocházelo k omylu,“ sdělila Aneta Řehková z tiskového oddělení podniku.

Tvůrci kampaně si asi řekli, že kulišáckému výrazu francouzského buldočka to bude slušet více bez náhubku. Potom ale stačilo ponechat na ploše hlavní sdělení Pes jezdí v MHD zdarma a nepřipomínat potřebu cestovat se psem s náhubkem a na vodítku.

Na druhou stranu, jak lépe začít novinářskou okurkovou sezonu než humorným „psím“ přešlapem v reklamní kampani na levnější MHD? Haf, haf.


Další články
Nahoru