Slovenský fast-foodový řetězec Mr. Kebab startuje v Kladně, plánuje pobočky i v Praze
13. září 2017 12:08
Kromě specifického sortimentu kuřecího kebabu nabídne zákazníkům výběr sýrových, kuřecích a bramborových pochoutek. Na své si v nabídce přijdou i zdravě se stravující zákazníci.
„Ocení nejen kuřecí kebab, který je naložený ve vlastní šťávě, a originální směsi koření na salátovém lůžku, ale i výběr unikátních zeleninových salátů,“ uvedl zakladatel konceptu Mr.Kebab Ľubor Lelovits.
První pobočku Mr. Kebab otevřel v Košicích v roce 2005. Na Slovensku má ještě dvě další a v příštím roce k nim plánuje přidat tři. Kde přesně bude příští rok v Praze provozovna otevřena, zatím nechce do podpisu smlouvy společnost Czech Retail Franchising (CRF), která bude držitelem licence Mr. Kebab pro ČR, sdělit.
Ale dle dlouhodobé obchodní strategie je zřejmé, že to bude v nějakém obchodním centru. „Zatím nebudeme realizovat venkovní provozovny, cílíme na obchodní centra,“ potvrdil jednatel CRF Petr Kutík.
Stánků a dalších provozoven rychlého občerstvení, které nabízejí kebab, se v posledních letech vyrojilo v ulicích Prahy velké množsví. Kutík je jako přímou konkurenci nevnímá.
„Společné s Mr. Kebab mají jen základní produkt – kebab. Ale jeho podoba, servírování, další sortiment i samotný vzhled provozoven se liší,“ sdělil Petr Kutík, podle kterého budou franšízové pobočky Mr. Kebab dbát na unifikovanost. Tudíž všude by měl Mr. Kebab vypadat a chutnat stejně.