dnes
Středa - jasno
4°C
zítra
Čtvrtek - obcasny-dest
5°C
pozítří
Pátek - prehanky-snih-dest
4°C
Roste spokojenost zákazníků Pražských vodovodů a kanalizací
Letos bylo spokojeno s kvlitou vody 96 procent dotazovaných. Foto: archiv

Roste spokojenost zákazníků Pražských vodovodů a kanalizací

Zákazníci Pražských vodovodů a kanalizací vysoce hodnotí úroveň poskytovaných služeb. Spokojenost s nimi vyjádřilo 98 procent respondentů „telefonického průzkumu spokojenosti 2014“.

„Ve srovnání s loňským rokem se jedná o nárůst o jeden procentní bod a oproti roku 2010 dokonce o téměř šest procentních bodů,“ informoval mluvčí PVK Tomáš Mrázek.

„Celkovou spokojenost nejvíce ovlivňuje profesionální přístup zaměstnanců PVK, kvalita dodávané pitné vody, vyšší vliv má také vyřešení požadavku na zákaznickém centru a zákaznické lince,“ dodal.

O jeden procentní bod rovněž vzrostla spokojenost s kvalitou pitné vody. Letos s ní bylo spokojeno 96 procent dotazovaných. Stejné úrovně dosáhla i spokojenost s plynulostí dodávek pitné vody. Vodu z kohoutku pravidelně pije 83 dotázaných. „Nejvyšší nárůst jsme zaznamenali u firemních zákazníků, a to o čtyři procentní body na 74 procent,“ uvedl mluvčí PVK.

Klienti velmi kladně hodnotí také zaměstnance PVK. S jejich profesionalitou je spokojeno 97 procent účastníků průzkumu. „Téměř ke stu procent se vyšplhala spokojenost s našimi odečítači vodoměrů,“ podotkl Mrázek.

S dostatkem informací je spokojeno 83 % a s jejich kvalitou 84 % zákazníků. Pro firmy je hlavním zdrojem informací internet, bytová družstva preferují internet, zákaznickou linku a službu SMS Info. U domácností pak hraje hlavní roli zákaznická linka a internet, a to zejména u mladších klientů s vyšším vzděláním, starší generace dává přednost brožurám a letákům. Webové stránky za posledních dvanáct měsíců navštívilo šestnáct procent respondentů – nejčastěji zástupci bytových družstev (38 %).

Znalost značky „Pražské vodovody a kanalizace“ je nadprůměrná. Správný název uvedlo 84 procent respondentů, nejvyšší znalost je u zástupců bytových družstev.

Telefonický průzkum, který provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o., probíhal od 1. září do 6. října 2014. Zúčastnilo se ho 700 respondentů, klientů PVK z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem.


Další články
Nahoru