Dnes Sobota - skorojasno 6°C
Zítra Neděle - polojasno 7°C
Sobota 27. 2. 2021
Svátek má Alexandr
Koronavirus
Aktuální informace o šíření epidemie v Praze.
Byznys

Retro Music Television loni zaznamenalo nárůst podílu na trhu, hudební stanici se hodně dařilo v Praze

Retro Music Television potvrdila v roce 2020 už počtvrté vzestupný trend v oblíbenosti a dominanci ve specifickém segmentu hudebních televizních stanic. Dařilo se jí obzvláště v hlavním městě. V segmentu hudebních stanic a v cílové skupině Praha 15–69 let, zaujala podíl na sledovanosti 74,54 %.  Rekordního podílu na sledovanosti dosáhla i v rámci celého televizního trhu, kde share za rok 2020 dosáhl na 0,27 % v cílové skupině 15–69 let (meziroční nárůst o 65 %). Od 1. ledna 2021 navíc stanice vysílá v rámci celoplošného vysílání 22. multiplexu Českých Radiokomunikací. 

 Retro Music Television zvyšuje svůj podíl na trhu českých hudebních stanic nepřetržitě od roku 2017. V klíčové cílové skupině 15–69 let zaznamenala skokový růst ze share 0,16 % v roce 2019 na 0,27 % v roce 2020. Majitelé věří, že nastolený trend bude pokračovat i v roce 2021.

„Od roku 2017, kdy jsme Retro koupili neustále rosteme. Začínali jsme na share zhruba 0,11 % (CS 15–69), a za pouhé čtyři roky se nám povedlo náš podíl výrazně navýšit,“ komentuje výsledky stanice spokojeně její majitel Tomáš Fuxa. „V Praze je naše pozice jedničky naprosto nezpochybnitelná, radost nám ale dělají i čísla z pohledu celé republiky. Během minulých dnů nás navíc čím dál častěji kopírují další hudební televize, což nás jen utvrzuje v přesvědčení, že zvolený vysílací model je úspěšný,“ dodává.

Pohled na trh hudebních televizních stanic potvrzuje Fuxova slova. Podíl Retro Music Television v Praze v rámci ostatních hudebních stanic opravdu dosahuje za rok 2020 obdivuhodných 74,54 % v cílové skupině diváků Praha 15–69 let.

V celostátním měřítku ale též obliba Retro Music Television rok za rokem roste. V loňském roce tak dosáhla podílu na trhu hudebních stanic 21, 90 % a nechala před sebou pouze hudební televizi Óčko s 27,96 %. Dařilo se jí tak lépe než dalším měřeným kanálům – Óčko STAR, Šlágr TV, Šlágr 2 a REBEL.

Na začátku roku 2021 bylo Retro zařazeno i do celoplošného vysílání 22. multiplexu Českých Radiokomunikací. Hudební stanice se tak dostala do programové nabídky po bok dalších divácky oblíbených kanálů jako jsou ty ze skupiny Prima Group (Prima, Prima COOL, Prima LOVE, Prima ZOOM, Prima MAX, Prima KRIMI, CNN Prima News, Prima +1), které z 22. multiplexu vysílají v HD kvalitě. Součástí nabídky jsou ale i konkurenční hudební stanice Óčko a Óčko STAR. Portfolio daného vysílacího multiplexu uzavírá náboženský orientované Rádio Proglas.

„Zařazení do 22. multiplexu umožní Retro TV oslovit větší počet potenciálních nových diváků ze všech koutů republiky,“ vysvětluje Tomáš Fuxa. „Našemu publiku zůstáváme nadále věrni. Uvědomujeme si, že televize je dynamické prostředí, a tudíž v nadcházejícím roce plánujeme řadu novinek, které doufáme, že naše diváky potěší. Údaje o sledovanosti za loňský rok jsou pro nás opravdu velkou motivací,“ slibuje stávajícím i novým fanouškům.

zdroj: ATO – Nielsen Admosphere; živě+TS0–3, ke dni 5.1.2021; hudební stanice=RETRO, REBEL, Óčko, Óčko STAR, Šlágr TV, Šlágr 2; CS 15–69 a Praha 15–69


Podnikatelé se podělí o zkušenosti z koronakrize

12. února 2021 v 09:39

Šest panelistů z řad podnikatelů a živnostníků bude hovořit o tom, co jim aktuální koronavirová krize dala a vzala. Diskuzí na toto téma startuje Praha 10 svá Desítková fóra. Účastníci a zástupci radnice se propojí prostřednictvím videokonference, živý přenos bude městská část vysílat na svém...

V lednu přerušilo podnikání o polovinu víc živnostníků než v roce 2020

11. února 2021 ve 20:02

První měsíc nového roku je z pohledu počtu nově přerušených živností dlouhodobě nejsilnější. Leden 2021 překonal všechny dosavadní rekordy. Podnikatelské aktivity pozastavilo 25 534 OSVČ, což je o 50 % víc než vloni. „To je důsledkem trýznivé situace na trhu a nejistých vyhlídek do budoucnosti,“...

Vzniklo Sdružení českých firem venkovní reklamy, kritizuje vyhlášku o regulaci reklamy

11. února 2021 v 18:56

Nově vznikající Sdružení českých firem venkovní reklamy (SČVR) si klade za cíl hájit zájmy podnikatelů působících v oblasti venkovní reklamy. V současné době zastupuje 95 % menších firem dlouhodobě působících v tomto odvětví. Předsedou sdružení se stal Josef...

Radnice Prahy 13 odpustí podnikatelům poplatky z ubytování

8. února 2021 v 18:46

Vedení Prahy 13 si je plně vědomo složité situace podnikatelů v oblasti ubytování, a tak od února nebudou muset hradit tyto poplatky.

Retro Music Television loni zaznamenalo nárůst podílu na trhu, hudební stanici se hodně dařilo v Praze

28. ledna 2021 ve 13:55

Retro Music Television potvrdila v roce 2020 už počtvrté vzestupný trend v oblíbenosti a dominanci ve specifickém segmentu hudebních televizních stanic. Dařilo se jí obzvláště v hlavním městě. V segmentu hudebních stanic a v cílové skupině Praha 15–69 let, zaujala podíl na sledovanosti 74,54 %....

Veolia Energie ČR získala certifikát protikorupčního managementu

27. ledna 2021 v 15:26

Společnost Veolia Energie ČR úspěšně prošla certifikačním auditem protikorupčního managementu AbMS ISO 37001. Stala se tak druhou firmou v České republice, která tento certifikát získala prostřednictvím certifikační autority Bureau Veritas. První společností, která certifikát získala, byly Pražské...

V loňském roce zaniklo nejvíce společností v historii České republiky

26. ledna 2021 v 18:08

V roce 2020 zaniklo v České republice 16 111 obchodních společností, což je o 353 více než v předešlém roce a také nejvíce v historii. Zároveň vzniklo 27 228 společností, což je nejnižší počet za posledních 6 let. 

Další články
Nahoru