dnes
Úterý - jasno
8°C
zítra
Středa - obcasny-dest
10°C
pozítří
Čtvrtek - prehanky-dest
13°C
ByznysKomerční sdělení

Reklamní materiály užitečné na veletrhu

Chcete propagovat své nové služby či snad toužíte dostat produkty do povědomí lidí? Nebo jen hledáte zaměstnance, kteří by obsadili volné pracovní pozice ve vaší společnosti? Ať už zamýšlíte to či ono, zamiřte na veletrh.  

Zatímco některé veletrhy jsou zaměřené na propagaci produktů z různých odvětví, jiné jsou ryze pracovními příležitostmi. V obou případech vám ku prospěchu budou reklamní materiály, jako jsou roll-up bannery, informační cedule, letáky nebo reklamní předměty k darování.

Veletrhy se konají po celé republice a po celý rok. Pakliže se na jeden takový chystáte, je dobré se připravit.

I v tomto případě platí, že připraveným štěstí přeje. Vaším prvním úkolem je upoutat na sebe pozornost, tudíž čas věnujte k vyšperkování vašeho prezentačního stánku. Pomocníky vám budou zmiňované reklamní materiály. Nechat tisknout si je můžete například zde https://justprint.cz/roll-up

Letáky, roll-up bannery, informační tabule či reklamní produkty?

Pokud míříte na veletrh, pravděpodobně si od něj něco slibujete. Buď si přejete zvýšit zisky nebo zájem o produkty, případně chcete nabrat nové schopné pracovníky do svých řad. V každém případě tedy chcete odjet s úspěchem na bedrech.

Abyste však na veletrhu uspěli, je důležité stát se pro návštěvníky atraktivním cílem. A s tím vám pomohou reklamní materiály, jako jsou roll-up bannery, letáky nebo informační tabule.

Důležité je, abyste použili kombinaci reklamních materiálů. Dnes už nezaujmete jenom jednou tabulí nebo jedním velkým reklamním nápisem. Popřemýšlejte nad tím, jak bude vypadat váš stánek, jak bude vypadat prezentační stěna nebo paravány.

Nezapomeňte vzít s sebou svůj produkt

V množství reklamních materiálů, které začnete balit a skládat do kufru auta, se vám může stát, že na to hlavní zapomenete. Tím hlavním myslíme produkt, který je pro vaši firmu specifický. Ať už si kladete za cíl najít na veletrhu zaměstnance nebo zákazníky, produkt mějte vždycky s sebou.

Právě ten vám pomůže i při vytváření vašeho reklamního stánku. Poradí kupříkladu s výběrem barev, i když neumí mluvit. Stánek by neměl být v rozporu s logem společnosti a s produktem, který nabízíte. Stánek se od nabízeného produktu nemá příliš lišit a má společně s ním jít ruku v ruce.

Reklamní materiály podle vašeho gusta

Je však velkým štěstím, že dnes si lze veškeré reklamní materiály nechat vyrobit podle svého gusta. Pokud míříte na veletrh, zapomenout nesmíte na letáky, které se budou rozdávat dál od vašeho stánku, případně hned u stánku.

Roll-up bannery upoutají pozornost na míle daleko. Dárkové reklamní předměty zase potěší návštěvníky a zájemce. A stejně jako reklamní předměty, i brožurky nebo katalogy si budou moct návštěvníci, respektive zájemci, odnést domů a o produktech nebo nabídce práce popřemýšlet posléze.

Co se týče zmiňovaných reklamních předmětů, nemusíte volit žádné drahé produkty. Propisky nebo klíčenky plně postačí a zájemci vaši společnost později připomenou. Hlavně, ať reklamní předměty nepostrádají název vaší společnosti. To by byly jenom vyhozené peníze. Stejně tak klaďte důraz na to, ať je logo nebo název společnosti čitelný (a to v případě celého stánku).


V České republice je aktuálně 24 tisíc firem a podnikatelů, kteří nespolehlivě platí DPH

21. října 2020 v 16:47

V České republice aktuálně podniká 24 tisíc společností a živnostníků, kteří byli zařazeni mezi nespolehlivé plátce DPH. Od roku 2013 bylo mezi nespolehlivé plátce DPH zařazeno více než 26 tisíc společností a podnikatelů, 2400 z nich bylo v průběhu let ze seznamu vymazáno. Většina vymazaných...

Třicet operátorů innogy pomůže hygienikům

12. října 2020 ve 22:27

Od středy 14. října se zaměstnanci innogy aktivně zapojí do boje proti dalšímu šíření nemoci covid-19. Vedení skupiny innogy po víkendových konzultacích se zástupci vlády rozhodlo o rychlé pomoci při trasování a předávání instrukcí lidem s pozitivním testem na koronavirus, ale i těm, kteří jsou...

Letos zatím přibylo nejméně nespolehlivých plátců DPH za posledních šest let

12. října 2020 v 10:51

Od začátku roku v ČR přibylo 1440 subjektů, které nespolehlivě odvádí DPH. Meziročně se jejich počet zvýšil o 11 %, nicméně se jedná o nejnižší přírůstek od roku 2015. Aktuálně Bisnode na černé listině nespolehlivých firem registruje 21 529 subjektů, z toho 5529 nespolehlivých plátců DPH a...

innogy výrazně snižuje také cenu elektřiny

6. října 2020 v 11:08

Od listopadu snižuje innogy ceny elektřiny v průměru o devět procent. Oznámení přichází pouhý měsíc poté, co energetická skupina oznámila zlevnění zemního plynu. Nyní výrazně zlevňuje také dodávky elektrické energie pro domácnosti a malé živnostníky.

Další články
Nahoru