PVK: Zákaznický portál bude přístupný jen přes webovou aplikaci
23. května 2024 08:44
„Pražské vodovody a kanalizace proto ušetřené prostředky za provoz mobilních aplikací použijí pro vývoj dalších funkcí webové aplikace,“ informoval tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.
Od 1. června 2024 je nutné veškeré požadavky řešit prostřednictvím webové aplikace, která už dnes poskytuje mnohem více možností, než ta mobilní (větší možnost využití zákaznických požadavků, např. změna výše zálohy, nastavení úhrad faktur a záloh, technický výpočet, změna osobních a kontaktních údajů atd.).
O pohodlný přístup k datům z mobilního zařízení zákazníci samozřejmě nepřijdou. Ikonu stávající aplikace mohou už nyní nahradit ikonou webové aplikace pro rychlé spuštění. Postup instalace najdou zákazníci v sekci „Časté dotazy“ na zákaznickém portálu https://portal.pvk.cz/