PVK: Zákaznické centrum se vrací do běžného provozu
11. března 2022 16:29
Vrací se klasická otevírací doba pondělí až čtvrtek od 8 do 18 hodin a pátek od 8 do 15 hodin. Ve stejném časovém úseku bude otevřena i pokladna, která bude přijímat platby v hotovosti i prostřednictvím karty. Technické oddělní bude nabízet své služby v pondělí a středu od 8 do 18 hodin.
Pro jistotu obsloužení ve zvolený čas si zákazníci mohou rezervovat termín návštěvy přes rezervační systém nebo telefonicky přes zákaznickou linku.
Nadále je možná elektronická komunikace e-mailem: info@pvk.cz. Prostřednictvím této e-mailové adresy máte možnost zaslat veškeré své dotazy a žádosti včetně příloh, které s nimi souvisejí.
Písemné požadavky směřujte na adresu Ke Kablu 971, 102 00, Praha 10.
Pro běžné dotazy využívejte zákaznické telefonní linky 601 274 274 a 840 111 112, kde vám operátoři odpovědí na jakékoli dotazy.
Pro podání svých žádostí ke stávajícímu odběrnému místu a smlouvě využívejte zákaznický internetový účet (https://portal.pvk.cz/).
Prostřednictvím zákaznického účtu můžete provést např.:
změnu kontaktních údajů
změnu způsobu hrazení záloh a faktur
změnu bankovního účtu, který používáte pro hrazení nebo případné vracení přeplatků z vyúčtování
odeslání jakékoli vaší žádosti
zároveň zde naleznete informace o vaší dosavadní fakturaci, platbách, nastavení záloh, odečtech a komunikaci s naší společností.
Zákaznický internetový účet má založený každý smluvní zákazník, který při uzavření smlouvy uvede svoji e-mailovou adresu. V případě, že nemáte účet aktivovaný, lze jej aktivovat přímo přes webové stránky PVK: https://portal.pvk.cz/registrace.
Zákaznický internetový účet je přístupný také z mobilních zařízení přes aplikaci „Moje Veolia“. Žádosti o uzavření nové smlouvy je možné zaslat e-mailem na adresu info@pvk.cz nebo korespondenčně na adresu Ke Kablu 971, 102 00, Praha 10. Veškeré formuláře a informace k uzavření smlouvy máte k dispozici na webových stránkách PVK. Pro zadávání žádostí o vyjádření k projektové dokumentaci a zákresu sítí použijte vyjadřovací portál. Vyjádření PVK vám bude následně zasláno elektronickou formou na zadaný e-mail.
Veškeré výše uvedené žádosti a samozřejmě jakékoli dotazy na nás samozřejmě můžete zaslat i písemnou formou zaslanou na adresu Ke Kablu 971, 102 00, Praha 10.