PVK spustily průzkum spokojenosti se službami
9. září 2014 14:59
Od 4. září do 6. října 2014 mohou náhodně vybraní lidé počítat s telefonickými dotazy týkajícími se problematiky dodávek vody a odvádění a čištění odpadních vod. Osloveni budou individuální zákazníci, bytová družstva, správcovské společnosti a firmy, celkem v Praze 700 respondentů. Průzkum se uskuteční ve všech regionech, kde Veolia provozuje vodovody a kanalizaci. Celkem bude osloveno 3700 respondentů.
„Telefonický průzkum probíhá již desátým rokem a jeho výsledky budou k dispozici koncem října. Po vyhodnocení průzkumu využije naše společnost výsledky k dalšímu zlepšování služeb pro Pražany,“ řekl mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.
Telefonický průzkum spokojenosti pro PVK provádí nezávislá agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o.