Dnes Středa - prehanky-dest 25°C
Zítra Čtvrtek - polojasno 25°C
Středa 24. 7. 2024
Svátek má Kristýna
Pražské drby
Co se v Praze povídá aneb Tak trochu jiný pražský bulvár
Nabídka pro inzerenty
Inzerujte na serveru www.prazskypatriot.cz za zvýhodněné ceny.
Byznys

PVK: Se službami je spokojeno 95 procent respondentů rozsáhlého průzkumu

Podle průzkumu nezávislé výzkumné agentury IBRS (International Business and Research Services) je se službami Pražských vodovodů a kanalizací spokojeno 95 procent respondentů. Výzkumu se zúčastnilo 890 respondentů z řad individuálních zákazníků, správců bytových domů a bytových družstev, průmyslových zákazníků i firem. Šetření probíhalo v Praze od 20. září do 18. října.

Celková spokojenost zákazníků je znovu vysoká. Lidé oceňují kvalitu pitné vody (92 %), plynulost dodávek (97 %), profesionalitu zaměstnanců (95 %) i online zákaznický účet (97 %).

„Se službami Pražských vodovodů a kanalizací je spokojeno 95 procent respondentů, což je ve srovnání s jinými dodavateli nadprůměrný výsledek. Spokojenost za poslední rok narostla u firem i bytových družstev,“ sdělil Miloš Rybáček, jednatel výzkumné agentury IBRS. 

Kvalita vody je velmi ceněna
Pražané jsou s kvalitou vody spokojení a potvrzují to i data aktuálního výzkumu. S vysokou kvalitou vody souvisí také dlouhodobá obliba pití vody z vodovodu v domácnostech. Téměř čtyři lidé z pěti běžně pijí doma kohoutkovou vodu. S plynulostí dodávek pitné vody v Praze je spokojeno celkem 97 procent respondentů a u firem je to dokonce 99 procent.

Komunikaci vládne internet
„Nejpreferovanějším informačním kanálem je internet a s minimálním rozdílem pak zákaznická telefonní linka. Bytová družstva preferují při komunikaci zákaznickou linku, firmy a individuální zákazníci pak jednoznačně internet,“ upřesnil Rybáček.

Obecně mladší lidé dávají přednost vyřízení požadavku přes internet, starší preferují spíše telefonní kontakt.

Zákaznický účet se těší velké oblibě
Velkou oblibu si v posledním roce získal internetový zákaznický účet, který se stal dokonce nejpreferovanějším způsobem vyřízení požadavků u individuálních zákazníků a firem. Díky zabezpečenému internetovému účtu mají zákazníci stálý přehled o spotřebě vody, vystavených fakturách, zálohách a platbách i provedených odečtech vodoměru. V zákaznickém portálu mohou také online zaplatit faktury a zálohy, nahlásit samoodečet, přes e-podatelnu podávat žádosti či dotazy, online rezervovat schůzky nebo se registrovat ke službě SMS-INFO.

Najdou zde i řadu důležitých informací včetně mapy aktuálních havárií a plánovaných výluk a informace o kvalitě vody ve své ulici. Díky zákaznickému portálu tak mohou uživatelé vyřídit své požadavky z pohodlí a bezpečí domova. „Mimořádně vysoká je také spokojenost s jeho využíváním, kterou ve výzkumu vyjádřilo dokonce 97 procent respondentů,“ dodal Rybáček. 

Pražané se o vodu nebojí
Část výzkumu byla opět věnovaná suchu a nedostatku vody. Podle aktuálních výsledků průzkumu se Pražané stejně jako loni nedostatku vody nebojí. Více než sedmdesát procent dotázaných se domnívá, že v hlavním městě je vody dostatek. Respondenti mají obavu spíše z úbytku vody v jiných regionech. A odborníci jim dávají za pravdu. Velkou výhodou metropole totiž je, že zdroje vody pro Prahu mají značné kapacitní rezervy. Praha je totiž nyní zásobována ze tří zdrojů – Úpravny vody Želivka, Úpravny vody Káraný a z Podolské vodárny.

Agentura IBRS působí na českém trhu už 27 let a svým klientům nabízí plný servis v oblasti marketingového výzkumu včetně navazujícího poradenství. IBRS realizovalo na českém trhu více než 3700 projektů pro 680 různých klientů. Mezi klienty IBRS patří nejen významné korporace, ale i menší firmy z různých trhů. IBRS je korporátním členem světové organizace pro výzkum veřejného mínění a marketingový výzkum ESOMAR.




Autor: Cen

Zákazníci v Tesco vybírají charitativní projekty, kterým firma věnuje přes 3 miliony korun

22. července 2024 ve 14:05

Ve všech prodejnách Tesco po celém Česku zákazníci vybírají dobročinné projekty, které jsou podle nich nejprospěšnější pro rozvoj komunit. Vítězným organizacím 15. kola grantového programu „Vy rozhodujete, my pomáháme“ Tesco rozdělí 3 150 000 korun. Za celou dobu trvání programu od roku...

UBM dokončila rezidenční projekt Astrid Garden v Praze 7

19. července 2024 v 09:46

Společnost UBM Development Czechia úspěšně zkolaudovala nový rezidenční projekt Astrid Garden v pražských Holešovicích, ve kterém vzniklo 138 bytů a dvě obchodní jednotky.

Praha 4 hledá členy do volebních komisí při volbách do Senátu

12. července 2024 v 10:33

Radnice se rozhodla výrazně navýšit odměnu pro členy OVK. Za první kolo bude přidáno 500, v případě druhého kola pak dalších 1500 korun.

Jiří Jarkovský bude novým členem představenstva Czech Airlines Handling

9. července 2024 v 15:02

Novým členem představenstva odbavovací společnosti Czech Airlines Handling (dceřiná společnost Letiště Praha) bude od prvního srpna Jiří Jarkovský. Jeho hlavním úkolem bude strategické plánování činností společnosti CSAH v kombinaci s nepravidelností provozu. Současný předseda představenstva Tomáš...

Novou šéfkou komunikace innogy bude Zuzana Tylčerová, nahradí Martina Chalupského

26. června 2024 v 19:14

Po více než 20 letech mění skupina innogy vedení své komunikace. Na pozici Head of Corporate Affairs vystřídá Martina Chalupského nová ředitelka Zuzana Tylčerová. Bude přes léto postupně přebírat veškeré kompetence v oblasti externí a interní komunikace, sponzoringu, společenské odpovědnosti a...

MennYacht personálně posiluje pobočku pro Česko a otevřela prostory v Pařížské

26. června 2024 v 08:10

Společnost MennYacht, která letos slaví 30 let působení, zastupuje prémiové značky z portfolia Ferretti Group. České zastoupení formy nově reprezentuje Petr Kabát a společnost představila novou pobočku na Pařížské ulici v Praze.

Další články
Nahoru