dnes
Úterý - obcasny-dest
9°C
zítra
Středa - zatazeno
11°C
pozítří
Čtvrtek - zatazeno
11°C
Byznys

PVK: Nový zákaznický portál a mobilní aplikace

Koncem dubna spustily Pražské vodovody a kanalizace pro zákazníky nový zákaznický portál a pro všechny zákazníky a spotřebitele také novou mobilní aplikaci.

Kromě modernějšího vzhledu a lepší přehlednosti mají uživatelé nově možnost platit faktury online pomocí platební karty VISA a MasterCard nebo přes platební tlačítko, které funguje jako odkaz do internetového bankovnictví s předvyplněným příkazem.

Zákaznický portál a mobilní aplikaci Moje Veolia pro své vodárenské společnosti vytvořila společnost Veolia.

Uživatelům, kteří již přístup do zákaznického portálu a mobilní aplikace mají, zůstanou po přihlášení do nového prostředí zachované údaje a historie spotřeb, faktur, požadavků a dalších údajů.

Nový účet do zákaznického portálu je možné vytvořit na internetových stránkách PVK nebo s pomocí rozcestníku http://moje.veolia.cz/ a do mobilní aplikace po jejím stažení přímo v mobilu.

Mobilní aplikace je určena nejen odběratelům, ale také spotřebitelům a je k dispozici ke stažení pro uživatelská rozhraní Android i iOS. V aplikaci pro nepřihlášené uživatele jsou k dispozici informace o haváriích a odstávkách a nejbližších kontaktních místech dané společnosti. Mobilní aplikace, která je v podstatě kopii portálu, je v utilitních společnostech naprosto unikátní.

„Cílem nového portálu a aplikace je nejen modernizovat uživatelské prostředí, ale především zvýšit komfort našich zákazníků a spotřebitelů. Platit účty na cestě do práce, ve frontě v obchodě nebo doma u televize je již běžnou záležitostí. Možnost platby online přes portál či aplikaci v našem oboru je však nadstandardní. Věřím, že uživatelé tuto novinku ocení,“ řekl Petr Maximilián, ředitel úseku zákaznických služeb skupiny Veolia v ČR.

Zákaznický portál a mobilní aplikace Moje Veolia umožňují okamžitý a zabezpečený přístup k elektronickému zákaznickému účtu.

Zákazník má přehled o svých vyúčtováních a zálohách, bude si moci vyřídit vybrané požadavky online, jako například změnu nastavení úhrad nebo nahlášení samoodečtu.

Dále bude moci sledovat vývoj své spotřeby vody z posledních vyúčtování, zarezervovat si schůzku v zákaznickém centru, nechat si zasílat elektronickou verzi faktury atd.

Zákaznický portál je k dispozici všem odběratelům, kteří mají s PVK uzavřenou smlouvu na dodávku vody z veřejného vodovodu a na odvádění odpadních vod veřejnou kanalizací.


Obliba oboru podnikání je závislá na věku i pohlaví

15. listopadu 2017 v 18:04

S věkem se významně mění podnikatelské preference. Zatímco muži ve věkové skupině do 45 let nejčastěji podnikají v oborech souvisejících s počítači a informačními technologiemi, starší muži dávají přednost výrobním oborům. Ženy ve věkové kategorii do 45 let jsou výrazně zastoupeny v orgánech...

Firmy vyplatí vánočním brigádníkům rekordní mzdy

13. listopadu 2017 ve 14:37

Přestože některé firmy s letošním náborem zaměstnanců na vánoční brigády začaly skoro o měsíc dříve než loni, už teď pociťují problémy. Lidé nejsou, a ten, kdo chtěl jít na brigádu, si ji zajistil již s předstihem, a navíc zvolil méně náročnou práci. Firmám tak nezbývá nic jiného, než zájemce...

Den otevřených dveří innogy Zákaznické služby v Ostravě

7. listopadu 2017 ve 12:34

Svět zákaznických služeb přímo na dlani uvidíte na Dnu otevřených dveří v Ostravě, který proběhne 8. listopadu v 9, 12, nebo 15 hodin.

V říjnu zbankrotovalo 78 obchodních společností a 478 fyzických osob podnikatelů

7. listopadu 2017 v 09:37

V říjnu letošního roku bylo vyhlášeno 78 bankrotů obchodních společností, 478 bankrotů fyzických osob podnikatelů a 998 osobních bankrotů. Zároveň bylo podáno 108 návrhů na bankrot obchodních společností, 518 návrhů na bankrot fyzických osob podnikatelů a 1 090 návrhů na osobní bankrot. Počet...

Pražský Smart Energy Hackaton bude maraton nápadů, jak ušetřit energie v domácnostech, autech i ve městě

2. listopadu 2017 ve 14:46

Sídlo innogy ve  Strašnicích přivítá o víkendu mladé talenty, kteří přijedou soutěžit do Prahy na mezinárodní maraton technologického „hackování“ CEEHacks Smart Energy Hackaton Prague 2017, konaného pod záštitou Úřadu vlády, Ministerstva průmyslu a obchodu a hlavního...

Počet britských firem v české republice roste

1. listopadu 2017 v 15:12

Uběhl více než rok od jednoho z nejklíčovějších referend v historii Evropské unie. Přesto, že se obyvatelé Velké Británie 23. června 2016 rozhodli odejít z EU, dodnes se vyjednávání o podmínkách odchodu nepohnuly výrazněji vpřed. Nejnovější analýza poradenské společnosti Bisnode však naznačuje, že...

Jiří Šimek novým jednatelem innogy Energo

1. listopadu 2017 ve 14:23

Novým jednatelem společnosti innogy Energo se od 1. listopadu stane Jiří Šimek (43). Přichází do innogy s rozsáhlými profesními zkušenostmi v oblasti energetiky a povede innogy Energo po boku Zdeňka Kaplana.

Zákazníci oceňují nejen kvalitu služeb, ale i vysokou profesionalitu jejich zaměstnanců

1. listopadu 2017 ve 12:20

Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední průzkum spokojenosti, který pro vodárenské společnosti ze skupiny Veolia Česká republika provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o.

V prvních třech čtvrtletích vzrostl meziročně počet nových společností o pětinu

1. listopadu 2017 v 09:55

V září letošního roku vzniklo 2254 nových obchodních společností a 5 tisíc fyzických osob podnikatelů. Svoji činnost naopak ukončilo 860 obchodních společností (OS) a více než 2400 fyzických osob podnikatelů (FOP). V září tak v České republice přibylo necelých 1 400 OS a více než 2,5 tisíce FOP....

V innogy vzrostou mzdy. V průměru o osmnáct procent

30. října 2017 ve 20:20

Všichni zaměstnanci skupiny innogy v ČR si v následujících letech výrazně polepší. Firma schválila zvyšování mezd do roku 2020, na kterém se dohodla s odbory. V letech 2017–2020 dojde k celkovému nárůstu mezd zaměstnanců společností innogy v ČR v průměru o 18 %. Ještě v letošním roce innogy...

Další články
Nahoru