Dnes Středa - zatazeno 7°C
Zítra Čtvrtek - obcasny-dest 4°C
Středa 14. 4. 2021
Svátek má Vincenc, Vincent
Koronavirus
Aktuální informace o šíření epidemie v Praze.
Byznys

Prodeje pivních mixů loni vzrostly, Cool rozšiřuje svou nabídku o dvě nové příchutě

Obliba ovocných pivních mixů v posledních letech opět roste. Tento segment loni meziročně narostl o více než 40 procent Stejný nárůst zaznamenaly i prodeje značky Cool. Společnost Pivovary Staropramen na tento trend reaguje rozšířením o nové příchutě – nealko Malina a borůvka a Višeň a limetka s dvouprocentním obsahem alkoholu.

„Značka Cool patří v dynamicky rostoucím segmentu pivních mixů k nejvyhledávanějším. Prodej její nealkoholické varianty loni meziročně narostl dokonce o více než 100 procent. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli i letos nabídnout konzumentům nové příchutě,“ uvádí manažerka značky Cool Zuzana Cieciotková s tím, že obě novinky Malina a borůvka i Višeň a limetka jsou v obchodech k dostání od začátku května v půllitrových plechovkách, jejichž obliba kontinuálně roste. Vybrané nealko příchutě jsou v prodeji také v menší variantě o objemu 0,33 litru.

Nejoblíbenější příchutí je Grep

novinky-alko-nealko Stejně jako již zavedené příchutě, také novinka je bez konzervantů a umělých barviv. „Nejpopulárnější příchutí je dlouhodobě Grep, oblibu si však rychle získala také loňská novinka Jablko a hruška. Věříme, že mixy z oblíbeného lesního ovoce či příjemně kyselé Višně a limetky si na trhu najdou své příznivce,“ říká Zuzana Cieciotková a dodává: „Také nás těší, že jsme prostřednictvím našich nealkoholických pivních mixů mohli v tomto náročném období alespoň trochu podpořit příslušníky složek Integrovaného záchranného systému v Praze a Ostravě.“ 
 

Nová nealkoholická varianta Malina a borůvka doplňuje již zavedené příchutě Grep, Lemon, Bezový květ a lemongrass, Okurka a limetka a již zmíněnou loňskou novinku Jablko a hruška. Nová alkoholická příchuť Višeň a limetka je po 5 letech novým přírůstkem do řady pivních mixů s dvouprocentním obsahem alkoholu.

Nadlinková komunikace a partnerství s Rekoly

Letošní komunikační kampaň bude probíhat především prostřednictvím TV a digitálu. „Marketingová kampaň se soustředí na vizuální identitu značky s akvarelovým motivem, kterou jsme představili loni. Od května běží TV sponzorské spoty na stanici Prima Cool, využíváme také celou řadu digitálních formátů a nechybí komunikace na sociálních sítích. Nově jsme také uzavřeli partnerství s bikesharingovým projektem Rekola,“ přibližuje na závěr propagační aktivity Cieciotková s upřesněním, že kampaň je zaměřená na nealko řadu.

Reklamní spot Malina a borůvka naleznete zde a spot k celé řadě Cool nealko zde.


Nejslabší první čtvrtletí za 12 let. Živnost si založilo 14 tisíc lidí, o desetinu méně než před rokem

Dnes v 09:10

Během prvního čtvrtletí letošního roku si založilo v České republice živnost 14 237 lidí, o 11 % méně než v prvním čtvrtletí roku 2020. Šlo o nejslabší první čtvrtletí nejméně od roku 2010, tedy za posledních 12 let. Svoji živnost zároveň přerušilo 37 171 lidí, o 4 % více než v minulém roce, a...

Podnikatelé sídlící v prostorách hl. m. Prahy mohou žádat o slevu na nájemném

11. dubna 2021 v 08:38

Pražští podnikatelé sídlící v objektech hlavního města mohou nově podat až do konce května elektronickou „Žádost na slevu z nájemného v prostorách hl. m. Prahy“. 

Letos vzniká více firem než loni

11. dubna 2021 v 08:32

Letos bylo v České republice zaregistrováno 8 025 nových firem. To je zhruba stejně jako ve srovnatelném období roku 2019 a o 7 % víc než loni. Celkový počet firem v ČR vzrostl na 523 186. Informace dnes zveřejnila poradenská společnost Bisnode A Dun & Bradstreet...

Nové očkovací centrum na zámku, s vybudováním pomohla Veolia

6. dubna 2021 v 17:36

V Moravskoslezském kraji s přispěním společnosti Veolia Energie vzniklo další očkovací centrum. Díky spolupráci města Kravaře, kraje, Slezské nemocnice v Opavě a společnosti Veolia začaly 30. března sloužit prostory zámku v Kravařích jako očkovací místo pro obyvatele...

Dvacet dva procent lidí se bojí, že přijdou o práci a nebudou mít na splátky. Rostou nejen obavy, ale také zájem o pojištění

2. dubna 2021 v 07:24

Pandemie covid-19 ovlivnila osobní a pracovní život naprosté většiny české populace. Velký dopad má také na obavy o ztrátu zaměstnání. Přesněji řečeno o ztrátu příjmu, který je dostatečný pro pokrytí nezbytných životních nákladů a splátek.

Veselé Velikonoce s Baronem Hildprandtem

1. dubna 2021 v 15:33

Spolu s jarem přicházejí jako každý rok i oblíbené Velikonoce. I když se letošní svátky jara ponesou (hlavně s ohledem na aktuální vládní opatření) v trochu jiném a soukromějším duchu, není důvod, proč si chvíle trávené doma nezpříjemnit alespoň dobrým jídlem a kvalitní čtyřikrát destilovanou...

Pomoc občanských poraden a innogy využívají stovky lidí ve finanční nouzi

1. dubna 2021 v 07:14

Energetická skupina innogy pokračuje v Moravskoslezském kraji i letos v úspěšné spolupráci s Asociací občanských poraden na společném projektu. Ten nabízí pomoc lidem, kteří se z nejrůznějších důvodů ocitli ve finančních problémech. Právě nyní v době pandemie koronaviru je pomoc o to více...

Slováci jsou podruhé nejčastějšími zahraničními vlastníky českých firem, svoje vedení posílili

31. března 2021 v 09:28

Slovenští podnikatelé pokračují v expanzi na českém trhu. Loni se poprvé v historii stali nejčastějšími zahraničními vlastníky našich firem, když po letech prvenství přebrali Rusům, letos svoje vedení dále posilují. Další příčky po Slovácích patří Rusům, Ukrajincům a...

Praha chce ulehčit podnikatelům nájemní politikou nebo prostřednictvím vlastního realitního portálu

30. března 2021 v 15:57

Zavřené restaurace a obchody, nefungující služby i výdělky na hranici udržitelnosti donutili řadu podnikatelů, sáhnout si hluboko do vlastních kapes. Přestože je to již více než rok od vypuknutí pandemie covid-19, vyhlídky na lepší zítřky jsou stále v nedohlednu. Magistrát hlavního města Prahy se...

Další články
Nahoru