dnes
Neděle - zatazeno
12°C
zítra
Pondělí - obcasny-dest
11°C
pozítří
Úterý - zatazeno
15°C
Byznys

Prodeje pivních mixů loni vzrostly, Cool rozšiřuje svou nabídku o dvě nové příchutě

Obliba ovocných pivních mixů v posledních letech opět roste. Tento segment loni meziročně narostl o více než 40 procent Stejný nárůst zaznamenaly i prodeje značky Cool. Společnost Pivovary Staropramen na tento trend reaguje rozšířením o nové příchutě – nealko Malina a borůvka a Višeň a limetka s dvouprocentním obsahem alkoholu.

„Značka Cool patří v dynamicky rostoucím segmentu pivních mixů k nejvyhledávanějším. Prodej její nealkoholické varianty loni meziročně narostl dokonce o více než 100 procent. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli i letos nabídnout konzumentům nové příchutě,“ uvádí manažerka značky Cool Zuzana Cieciotková s tím, že obě novinky Malina a borůvka i Višeň a limetka jsou v obchodech k dostání od začátku května v půllitrových plechovkách, jejichž obliba kontinuálně roste. Vybrané nealko příchutě jsou v prodeji také v menší variantě o objemu 0,33 litru.

Nejoblíbenější příchutí je Grep

novinky-alko-nealko Stejně jako již zavedené příchutě, také novinka je bez konzervantů a umělých barviv. „Nejpopulárnější příchutí je dlouhodobě Grep, oblibu si však rychle získala také loňská novinka Jablko a hruška. Věříme, že mixy z oblíbeného lesního ovoce či příjemně kyselé Višně a limetky si na trhu najdou své příznivce,“ říká Zuzana Cieciotková a dodává: „Také nás těší, že jsme prostřednictvím našich nealkoholických pivních mixů mohli v tomto náročném období alespoň trochu podpořit příslušníky složek Integrovaného záchranného systému v Praze a Ostravě.“ 
 

Nová nealkoholická varianta Malina a borůvka doplňuje již zavedené příchutě Grep, Lemon, Bezový květ a lemongrass, Okurka a limetka a již zmíněnou loňskou novinku Jablko a hruška. Nová alkoholická příchuť Višeň a limetka je po 5 letech novým přírůstkem do řady pivních mixů s dvouprocentním obsahem alkoholu.

Nadlinková komunikace a partnerství s Rekoly

Letošní komunikační kampaň bude probíhat především prostřednictvím TV a digitálu. „Marketingová kampaň se soustředí na vizuální identitu značky s akvarelovým motivem, kterou jsme představili loni. Od května běží TV sponzorské spoty na stanici Prima Cool, využíváme také celou řadu digitálních formátů a nechybí komunikace na sociálních sítích. Nově jsme také uzavřeli partnerství s bikesharingovým projektem Rekola,“ přibližuje na závěr propagační aktivity Cieciotková s upřesněním, že kampaň je zaměřená na nealko řadu.

Reklamní spot Malina a borůvka naleznete zde a spot k celé řadě Cool nealko zde.


Další úlevy pro živnostníky připravuje Praha 1

23. září 2020 v 19:29

Radnice Prahy 1 připravuje zejména pro drobné živnostníky další finanční úlevu. Týkat se bude těch, kteří podnikají v nebytových prostorech ve správě městské části.

innogy podporuje ŽIVOT 90

23. září 2020 v 19:17

innogy Česká republika podporuje projekt ŽIVOT 90 v osvětě mezi staršími lidmi o potřebě očkování proti chřipce a pneumokoku.

V srpnu zaniklo nejméně obchodních společností za téměř dva roky

23. září 2020 v 09:36

V srpnu tohoto roku vzniklo v České republice 1942 obchodních společností, o 313 méně než v červenci. Zároveň v srpnu zaniklo 1061 obchodních společností, o 252 méně než v předchozím měsíci a nejméně od září roku 2018, tedy za poslední dva roky. V srpnu tak v České republice přibylo 881...

Rektor VŠCHT dohodl na Tchaj-wanu spolupráci s předními univerzitami

8. září 2020 v 15:01

Vysoká škola chemicko-technologická v Praze má nové zahraniční partnery. Během cesty na Tchaj-wan, které se zúčastnil v uplynulém týdnu jako člen oficiální české delegace, podepsal rektor VŠCHT Pavel Matějka tři memoranda o spolupráci a vzájemné výměně studentů s National Tsing Hua University...

innogy snižuje ceny plynu. Nadcházející topná sezóna bude levnější

1. září 2020 v 10:46

Zákazníci innogy letos v zimě ušetří za vytápění plynem. Skupina innogy sníží před letošní topnou sezónou ceny zemního plynu pro všechny své zákazníky. Snížení nákladů na topení a ohřev vody se dočkají i domácnosti, kterým běží smlouva s fixní cenou.

Hervis po rekonstrukci znovuotevírá svou vůbec první prodejnu a rozšiřuje sortiment

31. srpna 2020 ve 20:39

Nejstarší prodejna obchodní sítě se sportovním vybavením Hervis Sports v nákupním centru Europark Štěrboholy přivítala v pátek 28. srpna po dvouměsíční rekonstrukci své první zákazníky. Kamenný obchod nově nabízí rozšířený sortiment na přehlednější ploše vybavené novým designovým nábytkem....

Balance Club Brumlovka dokončil první etapu rekonstrukce

26. srpna 2020 v 11:46

Balance Club Brumlovka v pražském BB Centru prochází letos rozsáhlou rekonstrukcí. Ta probíhá ve dvou etapách a týká se návštěvnického zázemí včetně šaten i sociálních zařízení a rovněž 3. nadzemního podlaží s 25metrovým bazénem, saunami a prostory SPA určenými k masážím a tělovým...

Další články
Nahoru