Dnes Sobota - skorojasno 17°C
Zítra Neděle - skorojasno 18°C
Sobota 7. 9. 2024
Svátek má Regína
Pražské drby
Co se v Praze povídá aneb Tak trochu jiný pražský bulvár
Nabídka pro inzerenty
Inzerujte na serveru www.prazskypatriot.cz za zvýhodněné ceny.
Praha dá 22 milionů korun na svou propagaci, chce nalákat turisty
Historické centrum Prahy. Foto: archiv

Praha dá 22 milionů korun na svou propagaci, chce nalákat turisty

Rada Prahy dnes chválila poskytnutí 22 milionů korun na zajištění marketingových kampaní na podporu příjezdového cestovního ruchu. Za tyto finance zajistí organizace Prague City Tourism různé kampaně a další navazující propagaci, která si klade za cíl přilákat do metropole turisty nejen ze zahraničí, ale i různých částí České republiky. Dva miliony korun jsou určeny přímo na připomenutí 100. výročí úmrtí Franze Kafky a výročí 200 let od narození Bedřicha Smetany.

Hlavní město i nadále pokračuje v podpoře cestovního ruchu. Pražští radní na pondělním zasedání schválili 22 milionů korun pro Prague City Tourism na marketingové kampaně a propagaci výročí Franze Kafky a Roku české hudby.

„Praha za rok 2023 vybrala téměř 800 milionů korun na poplatcích za přenocování. Z této částky se memorandem s Asociací hotelů a restaurací zavázala investovat zpět do rozvoje cestovního ruchu v Praze až 130 milionů korun. Jsem moc rád, že jsme schválili část této investice ve výši 22 milionů korun na zajištění marketingových kampaní na podporu příjezdového cestovního ruchu. Jedná se o dlouhodobé a úspěšné kampaně, které mají smysl, jako například V Praze jako doma, Enjoy Respect Prague, Stay in Prague, Kafka a Rok české hudby a také na přípravu kampaní na rok 2025,“ řekl náměstek primátora Prahy pro oblast kultury Jiří Pospíšil.

Celkově budou finance sloužit na kampaně, které se úspěšně uskutečnily již v minulých letech, ale i kampaně, které reagují na aktuální dění v oblasti kulturního cestovního ruchu. Konkrétně se jedná například o kampaň „V Praze jako doma“, která je zaměřena na podporu domácího cestovního ruchu a jejím cílem je dlouhodobá podpora domácího cestovního ruchu a navýšení počtu domácích návštěvníků a turistů v Praze.

Dále budou finance sloužit na kampaň „Enjoy Respect Prague“, jež je zaměřena na edukaci přijíždějících turistů v souladu s kampaní Travel Enjoy Respect, nebo například kampaň „Prague“, která prezentuje novou image Prahy jako kultivované destinace. 

Zároveň budou vyčleněny dva miliony korun na marketingovou kampaň zacílenou na domácí i zahraniční návštěvníky u příležitosti připomenutí 100. výročí úmrtí Franze Kafky a na akci Rok české hudby 2024, jež bude propagovat výročí 200 let od narození Bedřicha Smetany.

Hlavní město mimo jiné pokračuje v podpoře kongresového a eventového turismu v metropoli. V plánu má Praha vypsat zakázku na podporu kongresového turismu v době od července 2024 do června 2027. Vítězná společnost zajistí služby související s podporou a rozvojem kongresového turismu v Praze, zejména zajištění kampaní kandidatur, získání nových zájemců o kongresy a další podobné akce v metropoli a také shromáždí data a jejich analýzy na podporu tohoto typu turismu v hlavním městě. 


Autor: red

Praha finančně podpoří provoz registrovaných sociálních služeb

5. září 2024 v 09:55

Pražští radní na pondělním jednání schválili vyhlášení Programu podpory registrovaných sociálních služeb poskytovaných občanům hlavního města Prahy pro rok 2025. Cílem je pomoci s financováním provozu zcela nezbytných sociálních služeb v metropoli, jako je mimo jiné pečovatelská služba, domovy pro...

Výprava do světa pohádek. Vydejte se na místa, kde se proháněli princové i čerti

4. září 2024 ve 12:54

Lotrando a Zubejda, Jak dostat tatínka do polepšovny, S čerty nejsou žerty, Dvanáct měsíčků … Kdo by tyto filmové legendy nemiloval! Co si trochu prodloužit prázdniny a vydat se o víkendu s dětmi na místa, kde prince Jaromíra zaklely skály, čerti odnesli Dorotu Máchalovou nebo se projížděl princ...

Další články
Nahoru