Praha 2 mění provoz radnice
16. dubna 2020 17:18
Vstup do budovy bude možný nadále pouze z Jugoslávské ulice. Agendy budou vyřizovány v přízemí radnice na přepážkách v hale osobních dokladů a ověřování a hale živnostenského odboru v pondělí a ve středu od 8 do 17:30 hodin, poslední klient bude přijat 15 minut před koncem pracovní doby.
Hala č. 1 – osobní doklady a ověřování
Přepážka č. 1 a č. 6 – ověřování
Přepážka č. 2 – pokladna a poplatky (např. poplatek ze psů, poplatek za užívání veřejného prostranství, poplatky z pobytu…)
Přepážka č. 3 a č. 4 – matrika
Přepážka č. 5 – humanitní odbor
Přepážky č. 9 a 10 – evidence obyvatel
Přepážky č. 11 a 12 – žádosti o občanské průkazy, výdej hotových osobních dokladů
Přepážky č. 13 a 14 – žádosti o cestovní pasy a občanské průkazy, výdej hotových osobních dokladů
Hala č. 2 – živnostenský odbor
Box č. 1 až č. 3 – odbor živnostenský
Box č. 6 – odbor majetku (agenda bytových a nebytových prostor)
Box č. 7 a č. 8 – stavební odbor (archív a stavební řízení)
Podatelna úřadu je umístěna vpravo hned za vstupem z Jugoslávské ulice
pondělí a středa 8:00–17:30
úterý a čtvrtek 7:30–16:00
pátek 7:30–13:00
Agenda OSPOD je umístěna vpravo za podatelnou
pondělí a středa 8:00–17:30
Informační centrum Jaromírova 23
Kontaktní místo veřejné správy Czech POINT a ověřování
pondělí a středa 8:00–17:00
úterý a čtvrtek 7:30–16:00
pátek 7:30–13:00
Ostatní prostory úřadu jsou pro veřejnost uzavřeny. Nadále platí zákaz vstupu osobám, které jsou v karanténě a které projevují jakékoliv příznaky nemoci.