Praha 12 upravuje provoz radnice koncem roku
10. prosince 2019 10:33
V týdnu od 16. do 20. prosince budou úřední hodiny pro veřejnost na všech pracovištích:
pondělí a středa 8:00 hod. – 18:00 hodin
úterý a čtvrtek 8:00 hod. – 15:30 hodin
pátek 8:00 hod. – 13:00 hodin
V pondělí 23. prosince bude úřad uzavřen (v provozu bude pouze informační kancelář a podatelna na radnici v Pískové 25, a to od 8:00 do 18:00 hod.)
V pátek 27. prosince bude úřad uzavřen (v provozu bude pouze informační kancelář a podatelna na radnici v Pískové 25, a to od 8:00 do 13:00 hod.)
V pondělí 30. prosince bude běžný úřední den (8:00 – 18:00 hod.)
V úterý 31. prosince bude provoz od 8:00 – 15:30 hod. (pracoviště osobních dokladů Cílkova do 12:00 hod. – pouze úkony, které nepodléhají správním poplatkům; pokladna na radnici v Pískové 25 bude do 10:00 hod. přijímat hotovostní platby, od 10:00 – 15:00 hod. platby pouze bezhotovostně).
Podání lze i ve dnech, kdy bude úřad uzavřen, činit jak prostřednictvím datové zprávy (ID datové schránky: ktcbbxd), tak i na e-mailovou adresu podatelna@praha12.cz.
V pravidelném plnohodnotném provozu pro občany bude ÚMČ Praha 12 opět od čtvrtka 2. ledna 2020.