
Pracoviště pražského magistrátu budou mít ve dnech kolem vánočních svátků omezený provoz
16. prosince 2024 20:16
Mezi pracoviště, která budou po oba dny mimo provoz, se řadí i přepážky správních agend a informací ve Škodově paláci, podatelna ve Škodově paláci, podatelna v Business Centre Vyšehrad, pokladny ve všech magistrátních budovách, recepce Škodova paláce a také recepce na Nové radnici.
Naopak v provozu zůstanou s nezměněnou provozní dobou (23. prosince od 8 do 18 hodin a 27. prosince od 8 do 11 hodin) podatelna na Mariánském náměstí, Pražské kontaktní centrum i Infocentrum na Nové radnici (CzechPOINT, ověřování).
„Důvodem uzavření pracovišť je úspora nákladů na provoz budov magistrátu a omezený výkon agend, jelikož je na pracovištích obvykle přítomno omezené množství zaměstnanců i veřejnosti," sdělil mluvčí.
Ke dni 20. prosince bude ukončena možnost platit kartami na pokladnách a v platebních automatech na magistrátních pracovištích. Po tomto datu do konce roku budou možné pouze hotovostní platby.