Dnes Pondělí - mlha 1°C
Zítra Úterý - zatazeno 2°C
Úterý 2. 3. 2021
Svátek má Anežka
Koronavirus
Aktuální informace o šíření epidemie v Praze.
Lifestyle / Zdraví

Poradna lifestyle: cvičit můžete i doma

Jsem seniorka, je mi 65 let. Cvičit pilates jsem začala podle knížek asi před 2 roky, cvičení mi udělalo dobře, upravila jsem držení těla, dýchání a váhu. Nemohu si dovolit často navštěvovat vaše hodiny. Dostanu od Vás „úkol“ na doma? Alena H.

Jsem ráda, že i podle knih má cvičení pilates kýžené výsledky, ač nejsem velikým zastáncem cvičení  bez odborného vedení.

Vzhledem k tomu, že mám o vás velmi málo informací, doporučuji pokračovat ve cvičení tak, jak doposud a rozhodně se zacílit na cviky pro posílení pánevního dna, na zpevnění středu těla.

Ve vašem věku je důležité i posilovat čtyřhlavý sval stehenní a protahovat zadní strany dolních končetin.

Určitě bych doporučila nastudovat a cvičit různé cviky na chodidla. Nesmíme zapomínat, že na nich je celá váha našeho těla.

Pracujte na správném držení těla a pokračujte s technikou laterálního dýchání.

Chcete-li úkoly  šité na míru, je potřeba osobní konzultace, kterou poskytujeme zdarma.

Odpověděla Kateřina Vaňková, www.pilatescentrum.cz


Praha 14 podpoří prevenci nádorového onemocnění prsu

10. února 2021 ve 14:37

Praha 14 vyhlásila Program prevence nádorového onemocnění prsu. O příspěvek na preventivní vyšetření – sonografické nebo mamografické, mohou zájemci žádat od 1.2. do 10. 12. 2021.

Další články
Nahoru