dnes
Středa - zatazeno
10°C
zítra
Čtvrtek - zatazeno
10°C
pozítří
Pátek - zatazeno
12°C
Plýtvání penězi, nebo dobrá investice? Na propagaci Prahy na internetu půjde 42 milionů
Pohled na Pražský hrad z Vyšehradu. Foto: archiv

Plýtvání penězi, nebo dobrá investice? Na propagaci Prahy na internetu půjde 42 milionů

Pražská informační služba (PIS) hledá mediální agenturu, která pomůže s propagací Prahy na internetu a sociálních sítích. Za tříletou kampaň zaplatí příspěvková organizace Prahy 42 milionů korun. Proti záměru se už dřív postavila opoziční ČSSD, která kampaň považuje za plýtvání penězi.

PIS chce cílit na Německo, Rusko, Velkou Británii, Itálii a USA, zaměří se také na země s vysokým turistickým potenciálem, jako jsou Čína, Rusko a Jižní Korea.

„Chceme, aby se Praha v zahraničí ukázala v co nejlepším světle a díky kampani přilákala co nejvíce návštěvníků,“ uvedla Dolanská.

Třeba čínské turisty chce oslovit prostřednictvím sociální sítě Weibo, na které je registrováno na půl miliardy uživatelů. V Rusku se zase zaměří na komunikaci na síti Vkontakte.ru, která je ruskou obdobou sítě Facebook.

Letos bude mít vítězná agentura k dispozici 22 milionů korun. Zadávací dokumentaci najdou zájemci na webových stránkách www.praguecitytourism.cz.

PIS provozuje mimo jiné turistická informační centra, zároveň pod ni spadá i takzvaná kongresová turistika. Prodejem map, upomínkových předmětů a dalších produktů si ročně vydělá 15 až 20 milionů korun.


Další články
Nahoru