Dnes Úterý - zatazeno 16°C
Zítra Středa - obcasny-dest 14°C
Úterý 24. 5. 2022
Svátek má Jana
Zpravodajství
Aktuální zprávy z hlavního města
Byznys

Plyn i elektřinu lze opět vyřídit v zákaznické kanceláři

V rámci dlouho očekávaného rozvolňování se znovu otevřela také zákaznická centra energetické skupiny innogy. V běžné otevírací době je veřejnosti opět k dispozici rozsáhlá síť poboček dodavatele energií po celé zemi, která čítá více než čtyři desítky kontaktních míst. Veškeré záležitosti spojené s dodávkami plynu a elektřiny tak lze opět vyřídit osobně.

„Na návrat zákazníků do našich center jsme se důkladně připravovali. Pro ochranu příchozích klientů i našich zaměstnanců děláme maximum. Všechny pobočky jsme například vybavili ochrannými plexiskly pro bezpečnější jednání a vše pravidelně desinfikujeme. Zákazníkům jsou rovněž k dispozici jednorázové roušky. Všichni lidé, kteří k nám v adventním čase zavítají, budou plnohodnotně obslouženi,“ uvedl provozní ředitel zákaznického servisu innogy Karel Kincl.

Mnozí lidé, kteří v těchto dnech řeší například přepis odběrného místa nebo zřízení úplně nového odběrného místa, určitě přivítají možnost konzultace a vyřízení na pobočce. „Jedná se o komplexní požadavky, a zejména pokud je někdo zařizuje poprvé, určitě je vhodné se pobavit s naším specialistou. Ten zákazníkovi celý proces detailně vysvětlí a pomůže s veškerou administrativou,“ doporučuje Kincl.

Na základě zkušeností pracovníků zákaznických center innogy se dá očekávat, že na pobočky firmy vyrazí i lidé s jednoduššími požadavky a dotazy. Patří mezi ně typicky změny záloh, dotazy k platbám a fakturaci či dotazy ke smluvním podmínkám. Všechny tyto úkony lze snadno vyřídit telefonicky, e-mailem nebo online na internetu, nicméně mnozí zákazníci volí raději osobní návštěvu pobočky a rozhovor se specialistou.

Podle údajů a statistik firmy říjnové uzavření zákaznických center znamenalo částečný přesun požadavků zákazníků na telefon a další alternativní komunikační kanály. „Zákazníci nám poslali o polovinu více e-mailů a počet příchozích hovorů na call centrum innogy v exponovaných dnech narostl až o třicet procent oproti dlouhodobým průměrům. Významný nárůst zaznamenala i návštěvnost webových stránek innogy.cz nebo internetová služba prepisenergii.cz,“ dodal Kincl.


Autor: TZ, red

Konference ve Slovanském domě se zaměřila na digitalizaci a kryptoměny

Dnes v 11:44

Jaký vliv a dopady má digitalizace na vzdělání, životní prostředí a platební systémy? Světoví experti a osobnosti na oblasti informačních technologií, bankovnictví i umění o tématu diskutovali na prestižní mezinárodní konferenci o digitalizaci a kryptoměnách – Platon Life Global Digital Ecosystem...

V dubnu vzniklo 2256 společností, nejméně od září loňského roku

Dnes v 10:34

V dubnu vzniklo v České republice 2 256 obchodních společností, což je o 329 méně než v březnu a zároveň nejméně od září minulého roku. Zároveň v dubnu zaniklo 990 společností, o 123 méně než v březnu a nejméně od října 2017. V Česku tak minulý měsíc přibylo 1 266 obchodních společností. Vyplývá...

Mezinárodní agentura Effectivity otevřela pobočku v Česku, do Prahy chce exportovat slovenské mozky

19. května 2022 ve 13:02

Slovenská mezinárodní agentura Effectivity (EFFE) otevřela své zastoupení v České republice. Jedná se tak o další kancelář mimo domovskou základnu, která bude vystupovat pod jménem EFFE Prague.     

Tesco spustilo kampaň pro Online nákupy

14. května 2022 ve 13:04

Tesco spustilo novou kampaň „Nenechte se opít…“. Vzhledem k situaci na trhu s potravinami je smyslem kampaně Tesca zaměřit se na ceny u online nákupů formou srovnání cen s konkurenčním Rohlíkem. Výsledkem srovnávacích nákupů je úspora, kterou Tesco zákazníkům přináší u 37 produktů(1) ze...

Pražská strojírna uzavírá rok se ziskem

5. května 2022 v 08:09

Dceřiná společnost Dopravního podniku hlavního města Prahy Pražská strojírna zveřejnila hospodářské výsledky za rok 2021. Komplikovaný rok sužovaný covidovými restrikcemi a nárůsty cen uzavřela s hospodářským výsledkem 43,6 mil. korun před zdaněním. 

Projekt Prahy 1 Corrency odstartoval, občané i podnikatelé se mohou nadále registrovat

4. května 2022 v 11:10

Radnice první městské části zahájila vlastní realizaci projektu Corrency, jehož cílem je podpořit jednotlivé živnostenské provozovny na území Prahy 1 a zároveň posílit koupěschopnost zdejších občanů. Dobrou zprávou je také to, že občané i živnostníci a podnikatelé, kteří to dosud nestihli, se...

V prvním kvartálu začalo podnikat 20 111 živnostníků. Téměř stejný počet ale podnikání ukončil

3. května 2022 v 10:39

Za první tři měsíce letošního roku prostřednictvím živnostenského oprávnění začalo podnikat 20 111 osob, což je o desetinu víc než ve stejném období roku 2021. Celkový počet podnikatelů – fyzických osob v ČR se ale zvýšil jen o 427 na 2 179 683. Aktuální přehled zveřejnila poradenská společnost...

DLA Piper asistovala skupině Karlín Group při společné investici do rezidenčních projektů s PPF Real Estate

2. května 2022 v 10:00

DLA Piper poskytovala právní poradenství skupině Karlín Group, přednímu českému developerovi rezidenčních a administrativních budov, při prodeji 50% podílu ve dvou rezidenčních projektech developerské společnosti PPF Real Estate.

Další články
Nahoru