dnes
Pondělí - zatazeno
14°C
zítra
Úterý - zatazeno
16°C
pozítří
Středa - zatazeno
12°C
ByznysKomerční sdělení

Odběr energií vyřešíte v innogy u kávy. Zákaznická centra loni navštívilo více než 360 tisíc lidí

Větší komfort v čekací zóně i rozšířená nabídka produktů. Energetická firma innogy postupně mění koncept zákaznických center. Změny mají přilákat nové zákazníky a těm současným poskytnout odbornou pomoc a vždy něco navíc. V loňském roce navštívilo 41 zákaznických center innogy po celé republice více než 360 000 lidí.

„Děláme vše proto, aby se k nám zákazníci opět rádi vraceli. V řadě měst jsme se přesunuli přímo do obchodních center, ve kterých lze běžný nákup spojit s vyřešením všeho potřebného pro odběr energií. Jen loni jsme se blíž zákazníkům přestěhovali na sedmi místech a ve zvyšování komfortu budeme pokračovat i letos,“ uvedl Lukáš Roubíček, jednatel innogy Zákaznické služby, a dodal: „Ve všech našich zákaznických centrech máme platební terminály, pravidlem se stává wi-fi pokrytí zdarma a občerstvení dobrou kávou při vyřizování požadavků.“

V loňském roce se zákazníci innogy nejčastěji obraceli na obsluhu center s požadavky ohledně podrobnějších informací k uzavíraným smlouvám, k platbám nebo k nabídce jednotlivých produktů. „Jde o to nabídnout zákazníkům komplexní řešení a širší produktové portfolio spojené s chytrou domácností.

V průběhu letošního roku tak přibydou k nabídce detektorů kouře a oxidu uhelnatého, pojištění domácnosti či monitorům spotřeby další zajímavé produkty. Se zákazníky chceme budovat dlouhodobější vztahy,“ doplnil Karel Kincl, ředitel zákaznických center innogy.

Kromě návštěvy pobočky nabízí innogy k vyřízení jednotlivých požadavků mnoho dalších způsobů. Kontaktní centrum innogy s klienty komunikuje prostřednictvím nonstop zákaznické linky, e-mailu, Skypu nebo online chatu. V roce 2017 operátoři vyřešili přes všechny tyto kanály více než 1,6 milionu požadavků.


V České republice je 103 000 spících firem, víc než polovina z nich má sídlo v Praze

Dnes v 10:02

Každá pátá firma registrovaná v České republice není aktivní. Podíl spících firem je o 5,75procentních bodů vyšší mezi společnostmi s ručením omezeným než mezi akciovými společnostmi. Nadpoloviční většina neaktivních firem má sídlo v Praze. Neaktivní firmy jsou nejčastěji z oblasti podpůrných...

V říjnu zbankrotovalo 66 firem, 437 podnikatelů a 1186 fyzických osob

7. listopadu 2018 v 08:11

V říjnu letošního roku bylo vyhlášeno 66 bankrotů obchodních společností, 437 bankrotů fyzických osob podnikatelů a 1186 osobních bankrotů. Zároveň bylo podáno 89 návrhů na bankrot obchodních společností, 537 návrhů na bankrot fyzických osob podnikatelů a 1 310 návrhů na osobní bankrot. Počet...

Každé sousto se počítá. V innogy sbírají potraviny celý týden

7. listopadu 2018 v 07:12

Národní Potravinová Sbírka 2018 proběhne již tuto sobotu, v innogy sbírají potraviny a drogistické zboží již od pondělka v pěti svých lokalitách.

Mladí podnikatelé platí faktury s největším zpožděním

6. listopadu 2018 v 10:07

Nejhorší platební morálku mezi živnostníky mají mladí podnikatelé do třiceti let. Bez ohledu na pohlaví své závazky hradí průměrně s pětidenním zpožděním. S přibývajícím věkem se platební disciplína zlepšuje, ale zároveň roste rozdíl mezi muži a ženami. Takové jsou závěry analýzy poradenské...

Ekonomika zpomaluje, podnikatelé zakládají méně firem

1. listopadu 2018 v 09:21

Letos bylo v ČR založeno 22 896 nových firem, což je 1103 méně než ve stejném období loňského roku. Přitom v roce 2017 vzniklo nejvíc firem od předkrizového roku 2007. Současně roste poměr mezi vzniklými a zaniklými společnostmi, proto se celkový počet firem letos zvýšil jen o 13 771 na...

Třetí ročník soutěže Kanceláře roku

29. října 2018 ve 14:41

Registrace do soutěže Kanceláře roku, která oceňuje výjimečné kancelářské interiéry, je již spuštěna. Ocenění společností, které investují do svého personálu skrze své prostory, dává firmám příležitost, jak se prezentovat jako atraktivní zaměstnavatel pro své budoucí zaměstnance. Přihlašovat se...

PVK obstály v průzkumu spokojenosti, jejich služby ocenilo přes 90 procent odběratelů

25. října 2018 ve 12:42

Se službami Pražských vodovodů a kanalizací je spokojeno 91 procent odběratelů, s kvalitou pitné vody devadesát procent a s profesionalitou zaměstnanců pak 95 procent zákazníků. Vyplývá to z průzkumu nezávislé agentury IBRS – International Business and Research Services s.r.o., který se uskutečnil...

Zákazníci ocenili vysokou profesionalitu zaměstnanců vodárenských společností

24. října 2018 v 11:33

Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední průzkum spokojenosti, který pro vodárenské společnosti ze skupiny Veolia Česká republika provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o.

Další články
Nahoru