dnes
Pondělí - skorojasno
20°C
zítra
Úterý - oblacno
21°C
pozítří
Středa - obcasny-dest
19°C
Pražský život

Ocenění PVK: Služby a profesionalita zaměstnanců

Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední průzkum spokojenosti, který pro Pražské vodovody a kanalizace provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS – International Business and Research Services.

Výzkumu se zúčastnilo 800 respondentů z řad individuálních zákazníků, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem. Šetření probíhalo v Praze od 3. září do 1. října.

„Se službami PVK je celkově spokojeno 93 % respondentů, což je nadprůměrná hodnota ve srovnání s jinými firmami v obdobných oborech. Nejvyšší celková spokojenost je u individuálních zákazníků dokonce 94 %, tedy o 2 % vyšší než v loňském roce,“ uvádí výsledky letošního průzkumu Miloš Rybáček, jednatel společnosti IBRS. Spokojenost zákazníků s PVK je dlouhodobě na vysoké úrovni. Od roku 2015 byly hodnoty vždy nad devadesáti procenty.

Kvalitu pitné vody oceňuje 92% zákazníků
„Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost zákazníků má podle výzkumu kvalita dodávané vody a plynulost její dodávky. U obou parametrů výzkum potvrdil výborné výsledky napříč všemi segmenty“, doplňuje Miloš Rybáček. S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 92 % respondentů, u firem pak dokonce 94 % respondentů.

Pražané si kohoutkovou oblíbili. Téměř 80% respondentů uvedlo, že vodu z kohoutku používá doma k pití. U respondentů zastupující bytová družstva je to ještě o 6 % více, tedy 86 % respondentů.

Jak lidé vnímají plynulost dodávek pitné vody? Celkem 96 % respondentů je spokojeno, u skupiny bytových družstev dokonce 98 %. Bytová družstva jsou také stoprocentně spokojena s rychlostí odstranění problémů s dodávkami vody.

Výzkum potvrdil mimořádnou spokojenost s profesionalitou zaměstnanců
Devadesát pět procent zákazníků, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci PVK, oceňují jejich profesionalitu. S chováním a vystupováním odečítače vodoměru je spokojeno 98 %, u skupin bytová družstva a firmy je spokojenost stoprocentní.

Roste důraz na moderní způsoby komunikace
Pražané oceňují také zákaznickou péči PVK. S vyřízením požadavku na zákaznickém centru je spokojeno 95 % respondentů, s kvalitou informací pak 89 % respondentů. Jaký způsob komunikace zákazníci preferují? Mladší s vyšším vzděláním preferují elektronickou formu komunikace (internet, SMS, e-mail, zákaznický portál), naopak starší upřednostňují tradiční formy – zejména zákaznickou linku a letáky. Internetové stránky PVK jsou nejvyhledávanější také pro bytová družstva a firmy.

 


Výstaviště Praha má novou vizuální identitu

Včera v 16:36

Areál Výstaviště Praha se výrazně proměňuje. K novým herním, sportovním a volnočasovým prvkům, rekonstruovaným cestám a revitalizované zeleni, započaté rekonstrukci budov a připravované rozšířené programové nabídce, nyní přibude celková nová vizuální identita, která sjednotí veškerou...

Lysolaje dostanou půjčku na obnovu obecního dvora

Včera v 11:40

Pražské Lysolaje dostanou od magistrátu půjčku 15,5 milionu korun na obnovu obecního dvora a jeho zázemí. Při obnově bude opravena střecha a fotovoltaická elektrárna. Peníze začne radnice městu splácet v příštím roce. Celkové náklady obnovy jsou 24 milionů. Půjčku schválili ve čtvrtek pražští...

V parcích Prahy 3 jsou nová pítka pro zvířata

2. července 2020 ve 13:42

Praha 3 tento týden instalovala ve svých parcích celkem šestnáct pítek, která jsou určena zejména pro ptáky a ježky. Misky s vodou pomohou drobným živočichům, kteří ve městech zejména v letních měsících nemají dostatek vody.  

Praha 1 chystá na podzim Spolkový den

1. července 2020 ve 13:24

Den, v rámci kterého budou spolky prezentovat své činnosti se připravuje na 17. září. Připraveny budou ukázky zpěvu i cvičení. Moderuje Alexander Hemala.

Piráti představili metodiku zakládání komunitních zahrad

30. června 2020 v 08:59

V sobotu proběhla v pražském Pirátském centru konference PirateCon věnovaná komunitním zahradám. Byla zde představena aktuální metodika k zakládání komunitních zahrad, kterou vydala Kokoza pro hlavní město Prahu, a která je součástí Implementačního plánu adaptační strategie na klimatickou změnu....

Praha 5: Klub konverzace v češtině

30. června 2020 v 06:47

Klub konverzace v češtině připravila pátá městská část. Klub je zdarma pro všechny cizince, nejen ty z Prahy 5. Začíná se zítra, 1. července.

Praha 6: Pamětní deska Josefu Dudovi

30. června 2020 v 06:36

Dnes ve 14 hodin bude slavnostně odhalena pamětní deska generálmajorovi letectva RAF Josefu Dudovi. Osobnost Josefa Dudy je spojena s budováním čs. letectva v letech 1928–1939.

Letní jazykový kurz italštiny v Praze 5

29. června 2020 ve 23:43

Praha 5 připravila pro zájemce lekce konverzace v italštině. Lektorka Vanessa a rodilý mluvčí Domenico věří, že zábavná forma s maximálním důrazem na komunikaci a schopnost konverzace je základním klíčem k cizímu jazyku a tedy i pochopení kultury a životního stylu.

Praha 11 poděkovala organizacím i dobrovolníkům

28. června 2020 v 10:47

Vedení Prahy 11 ocenilo organizace a dobrovolníky, kteří pomáhali v době krize spojené s koronavirem. Díky jejich pomoci městská část nejen zvládla těžké období, ale také získala kontakty pro případnou další spolupráci.

Tradiční Francouzský trh na Kampě letos nebude chybět, potkat můžete Chantal Poullain

27. června 2020 v 08:54

Ve dnech od 14. do 19. července se Kampa promění v tradiční Francouzský trh plný gastronomických zážitků. Stejně jako každý rok budou mít návštěvníci trhu možnost ochutnat výtečná vína, vybrané francouzské speciality a zažít nevšední atmosféru v centru Prahy. Chybět nebude ani zábavný program pro...

Další články
Nahoru