Dnes Čtvrtek - prehanky-dest 6°C
Zítra Pátek - obcasny-dest 0°C
Čtvrtek 4. 3. 2021
Svátek má Stela
Koronavirus
Aktuální informace o šíření epidemie v Praze.
Pražský život

Ocenění PVK: Služby a profesionalita zaměstnanců

Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední průzkum spokojenosti, který pro Pražské vodovody a kanalizace provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS – International Business and Research Services.

Výzkumu se zúčastnilo 800 respondentů z řad individuálních zákazníků, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem. Šetření probíhalo v Praze od 3. září do 1. října.

„Se službami PVK je celkově spokojeno 93 % respondentů, což je nadprůměrná hodnota ve srovnání s jinými firmami v obdobných oborech. Nejvyšší celková spokojenost je u individuálních zákazníků dokonce 94 %, tedy o 2 % vyšší než v loňském roce,“ uvádí výsledky letošního průzkumu Miloš Rybáček, jednatel společnosti IBRS. Spokojenost zákazníků s PVK je dlouhodobě na vysoké úrovni. Od roku 2015 byly hodnoty vždy nad devadesáti procenty.

Kvalitu pitné vody oceňuje 92% zákazníků
„Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost zákazníků má podle výzkumu kvalita dodávané vody a plynulost její dodávky. U obou parametrů výzkum potvrdil výborné výsledky napříč všemi segmenty“, doplňuje Miloš Rybáček. S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 92 % respondentů, u firem pak dokonce 94 % respondentů.

Pražané si kohoutkovou oblíbili. Téměř 80% respondentů uvedlo, že vodu z kohoutku používá doma k pití. U respondentů zastupující bytová družstva je to ještě o 6 % více, tedy 86 % respondentů.

Jak lidé vnímají plynulost dodávek pitné vody? Celkem 96 % respondentů je spokojeno, u skupiny bytových družstev dokonce 98 %. Bytová družstva jsou také stoprocentně spokojena s rychlostí odstranění problémů s dodávkami vody.

Výzkum potvrdil mimořádnou spokojenost s profesionalitou zaměstnanců
Devadesát pět procent zákazníků, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci PVK, oceňují jejich profesionalitu. S chováním a vystupováním odečítače vodoměru je spokojeno 98 %, u skupin bytová družstva a firmy je spokojenost stoprocentní.

Roste důraz na moderní způsoby komunikace
Pražané oceňují také zákaznickou péči PVK. S vyřízením požadavku na zákaznickém centru je spokojeno 95 % respondentů, s kvalitou informací pak 89 % respondentů. Jaký způsob komunikace zákazníci preferují? Mladší s vyšším vzděláním preferují elektronickou formu komunikace (internet, SMS, e-mail, zákaznický portál), naopak starší upřednostňují tradiční formy – zejména zákaznickou linku a letáky. Internetové stránky PVK jsou nejvyhledávanější také pro bytová družstva a firmy.

 


Praha 2 pomůže nečekaně těhotným ženám

Dnes v 18:10

Praha 2 podporuje projekt „Nesoudíme. Pomáháme“. Ten nabízí praktickou pomoc nečekaně těhotným ženám, které se cítí být nuceny k ukončení těhotenství i přesto, že by si rády dítě ponechaly.   

Praha 6: Psychologická pomoc

Včera ve 13:00

Radnice Prahy 6 společně s psychology z Břevnova zřídili dvě telefonní linky, na které se mohou obrátit dospělí a děti.

innogy rozšiřuje službu pro neslyšící

Včera ve 12:47

K výročí Světového dne sluchu představuje innogy se sociálním podnikem Transkript další významnou inovaci v komunikaci osob se sluchovým postižením. Od 3. března 2021 je k dispozici nová funkce umožňující využít službu i osobám se zhoršenou srozumitelností řeči či její úplnou...

Pražští profesionální hasiči provádí vlastní testování

Včera v 11:04

Od podzimu 2020 provádí hasiči vlastní antigenní testování svých příslušníků a zaměstnanců. Testování probíhá pravidelně buď z preventivních důvodů nebo po vyhodnocení trasování, které děláme při každém kontaktu s pozitivní osobou. Testuje se také po nahlášení příznaků od příslušníka či...

Vrcholí boj o titul Sportovec Prahy 4

2. března 2021 ve 14:10

Anketa o nejlepší sportovce Prahy 4 za rok 2020 vstupuje do svého druhého kola. 

Praha 6: Kde najdete v nejbližších dnech velkoobjemové kontejnery

1. března 2021 ve 12:02

Vkládat do kontejnerů lze nábytek, koberce a linolea, zrcadla, umyvadla, vany a WC mísy, staré sportovní náčiní, autosklo a kovové předměty.

Barrandov: Místní obyvatelé oceňují bezpečnost a dostupnost MHD, trápí je špatné parkování

28. února 2021 ve 21:16

Praha 5 uspořádala loni na podzim mezi obyvateli anketu zaměřenou na spokojenost s životem v této městské části. Do hlasování se během tří týdnů zapojilo bezmála 2 300 místních. Radnice nyní zveřejnila, jak si v anketě vedl Barrandov.  

Sběr olejů a tuků v Praze 5

28. února 2021 v 19:31

Praha 5 ve spolupráci s Magistrátem hl. m. Prahy rozmístila na deseti stanovištích tříděného odpadu nádoby na sběr použitých potravinářských olejů a tuků z domácností. Pokud se nádoby osvědčí, plánuje jejich rozšíření na více míst.

Druhý březnový týden nepoteče voda v těchto ulicích

28. února 2021 v 10:32

Pražské vodovody a kanalizace oznámily přehled plánovaných výluk v dodávkách pitné vody na druhý březnový týden. Výluky jsou z důvodu provádění plánovaných oprav, udržovacích a revizních prací.

Chabr: V realitním portálu hlavního města nyní vidím přidanou hodnotu

27. února 2021 v 18:40

Realitní portál hl. m. Prahy byl spuštěn už v roce 2018. Iniciativa si kladla za cíl především vytvoření přehledné a souborné online platformy, která navíc pomůže zvýšit transparentnost hospodaření s městským majetkem. Do projektu se zapojila i řada městských částí a příspěvkových organizací, a...

Další články
Nahoru