dnes
Úterý - obcasny-dest
13°C
zítra
Středa - polojasno
17°C
pozítří
Čtvrtek - polojasno
17°C
Byznys

Nový spot Staropramenu byl točen před nouzovým stavem, ale předpověděl čekání na čepované pivo

Značka Staropramen uvádí nový reklamní spot z dílny agentury Yinachi, který vznikl ještě před začátkem koronavirové krize. Staropramen v něm podtrhuje svůj rukopis, kdy namísto oslavování produktových benefitů jde více po ideové a životní lince. 

„Přestože spot vznikal ještě před koronavirovou dobou, v nových souvislostech se dostává do nečekaně jiného světla. Jindy tak banální a běžná chvíle, kdy s chutí čekáme na čerstvě natočené pivo, má v těchto dnech nádech něčeho téměř výjimečného,“ uvádí k novému spotu Senior Brand Manager značky Staropramen David Šeberle s tím, že spot poběží od 25. května do konce srpna na televizních stanicích Prima Group a bude doplněn silnou digitální kampaní v několika různých formátech i prémiovými venkovními plochami.

Spot svým výrazným charakterem pohání filmový a divadelní herec Hynek Čermák, hlavní tvář značky Staropramen v posledních letech. „Prostřednictvím svého úsporného, a přitom tak dobře čitelného výrazového rejstříku nás Hynek ve spotu provází souborem téměř až mikro senzorických vjemů, jimiž je prostoupen v okamžiku, kdy čeká na to svoje s láskou ošetřené i natočené, takové, co umí pohladit a zasyčí, zkrátka na pivo, které je přesně tak akorát!“ popisuje Ondřej Roček z agentury Yinachi, jenž měl spot na starost po ideové a kreativní stránce spolu s Danem Kneprem a Markem Šplíchalem, obdobně jako u série úspěšných spotů ke 150. výročí pivovaru nebo „koronavirového" spotu, který běžel na televizních obrazovkách v minulých týdnech.

„Pověstná vybalancovanost piva Staropramen, zakódovaná již v původní receptuře, je hlavním benefitem, který spot komunikuje. Namísto, aby přesvědčoval o konkrétních vlastnostech produktu, pohrává si s emocí, která je s ním spojena. Spot navíc odhaluje silný sociální kontext společné vášně a lásky k pivu,“ komentuje na závěr David Šeberle nový reklamní spot, jehož režie se pod křídly agentury Bisto Films chopil Marek Partyš.

Spot vznikal v karlínské hospodě „U Tunelu“, která je vděčná nejen vizuálně, ale má i velmi příjemnou atmosféru. Nově je zde na čepu Staropramen Extra Chmelená dvanáctka.


Další úlevy pro živnostníky připravuje Praha 1

23. září 2020 v 19:29

Radnice Prahy 1 připravuje zejména pro drobné živnostníky další finanční úlevu. Týkat se bude těch, kteří podnikají v nebytových prostorech ve správě městské části.

innogy podporuje ŽIVOT 90

23. září 2020 v 19:17

innogy Česká republika podporuje projekt ŽIVOT 90 v osvětě mezi staršími lidmi o potřebě očkování proti chřipce a pneumokoku.

V srpnu zaniklo nejméně obchodních společností za téměř dva roky

23. září 2020 v 09:36

V srpnu tohoto roku vzniklo v České republice 1942 obchodních společností, o 313 méně než v červenci. Zároveň v srpnu zaniklo 1061 obchodních společností, o 252 méně než v předchozím měsíci a nejméně od září roku 2018, tedy za poslední dva roky. V srpnu tak v České republice přibylo 881...

Rektor VŠCHT dohodl na Tchaj-wanu spolupráci s předními univerzitami

8. září 2020 v 15:01

Vysoká škola chemicko-technologická v Praze má nové zahraniční partnery. Během cesty na Tchaj-wan, které se zúčastnil v uplynulém týdnu jako člen oficiální české delegace, podepsal rektor VŠCHT Pavel Matějka tři memoranda o spolupráci a vzájemné výměně studentů s National Tsing Hua University...

innogy snižuje ceny plynu. Nadcházející topná sezóna bude levnější

1. září 2020 v 10:46

Zákazníci innogy letos v zimě ušetří za vytápění plynem. Skupina innogy sníží před letošní topnou sezónou ceny zemního plynu pro všechny své zákazníky. Snížení nákladů na topení a ohřev vody se dočkají i domácnosti, kterým běží smlouva s fixní cenou.

Hervis po rekonstrukci znovuotevírá svou vůbec první prodejnu a rozšiřuje sortiment

31. srpna 2020 ve 20:39

Nejstarší prodejna obchodní sítě se sportovním vybavením Hervis Sports v nákupním centru Europark Štěrboholy přivítala v pátek 28. srpna po dvouměsíční rekonstrukci své první zákazníky. Kamenný obchod nově nabízí rozšířený sortiment na přehlednější ploše vybavené novým designovým nábytkem....

Balance Club Brumlovka dokončil první etapu rekonstrukce

26. srpna 2020 v 11:46

Balance Club Brumlovka v pražském BB Centru prochází letos rozsáhlou rekonstrukcí. Ta probíhá ve dvou etapách a týká se návštěvnického zázemí včetně šaten i sociálních zařízení a rovněž 3. nadzemního podlaží s 25metrovým bazénem, saunami a prostory SPA určenými k masážím a tělovým...

Další články
Nahoru