
Nová aplikace Prahy 7 pro sociální služby začne být letos k dispozici i občanům
5. ledna 2024 09:40
S aplikací CaseMan městská část obsadila první místo v soutěži Chytrá města 2023. „Aplikace zatím běží v rámci interního rozhraní především pro agendu našeho Kontaktního místa pro bydlení. V první polovině tohoto roku plánujeme spustit také externí rozhraní pro občany, které klientům sociálních služeb pomůže zjednodušit postup při řešení jejich životních situací,“ sdělil Vokuš.
Systém podle něj občanům umožní nahlížet do Karty klienta, pracovat s kalendářem, plánovat či rušit naplánovanou péči a pomoc, ukládat a spravovat dokumenty nebo prostřednictvím elektronického formuláře zažádat o změnu údajů.
Nová agenda přestupků
V rámci projektu vznikl také podrobný Katalog služeb, ve kterém jsou evidovány organizace sociální péče, včetně kontaktů a popisu poskytovaných služeb.
Podle mluvčího se radnice chystá na novou agendu dopravních přestupků, která bude na městské části z hlavního města převedena letos v červenci. Pro tuto agendu otevře Praha 7 nově upravené pracoviště úřadu na adrese Dělnická 44, kde bylo dříve infocentrum městské části.
„Na tuto změnu se připravujeme již téměř rok. Aktuálně nabíráme nové kolegy a kolegyně do oddělení dopravních přestupků a zároveň připravujeme vhodné prostory v Dělnické ulici. Bude to pro nás velká a náročná změna, ale věříme, že to zvládneme a k 1.červenci letošního roku budeme plně připraveni na převzetí této nově svěřené agendy,“ dodal Vokuš.