Ničitelům dopravy vzkazuji… Připomínky čtenářů serveru Pražský patriot ke změnám MHD
5. února 2015 10:13
„Proč je linka 20 odkloněna od své trasy, kde se osvědčila? Linka nepojede na Barrandov a bude odvedena kamsi do horoucích pekel a cestující musí použít linku 8, se kterou nově objedou celou Prahu, aby se dostali na Barrandov,“ zlobí se čtenář L. Kubín a ptá se: „Proč je rušena trasa linky 18 z Karlova náměstí jinam, když opětovně přibude přestup. Proč je změna u linky 10, kterou začne suplovat linka 16 na nové trase?“
Jednou z navrhovaných změn MHD je prodloužení linky 108 po trase současné linky 264 o úsek Bílá Hora – Sídliště Řepy. „Kdyby mi náhodou chtěl někdo oponovat, že vše vyřeší změna trasy linky 108, není tomu tak. Při neustále ucpané Karlovarské, svoz obyvatel na stanici Nádraží Veleslavín nebude žádnou časovou úsporou. Tak nezbude nic jiného, než ta tramvajová linka 22. Na konečné se alespoň posadím. Doufám, že dvaadvacítku Ropid definitivně nezruší. V tom případě by mi zbyly už jen kecky a touha po dobrém chodeckém sportovním výkonu,“ napsala čtenářka V.Hacklová.
„Jsem proti rušení linky číslo 13. Její kouzlo spočívalo v přímém spojení z Vinohradské ulice směrem k Vinohradské nemocnici. To nyní bude možné jen s přestupem na Floře," napsal Petr V.
Vadí mu také zbytečně dlouhý souběh linek 10, 11, 16 – z Flory až na Ohradu. „Přímé spojení do Strašnic bude nově jen ze Žižkova a to hned dvěma linkami (5 a 14),“ uvedl.
„Pokud je MHD pro lidi, berte prosím vážně naše připomínky, tedy i moje. Neměňte prosím nic na linkách 124,139 a 196,“ napsal P. Roman.
„Pokud jsem správně porozuměla, autobusová linka 196 by měla být odkloněna a ze Smíchovského nádraží jet směrem na Želivského. To by pro nás všechny z Braníka znamenalo, že budeme používat pouze trasy metra B, protože metro C bude mnohem hůře dosažitelné,“ napsala R. Sladká.
„Od doby, kdy jsme se přistěhovali do Braníka, se tady zredukovaly čtyři a poté tři autobusové linky. Nyní zde bude jezdit jen jedna. Ani eventuální zvýšená frekvence nezachová stávající obslužnost,“ podotkla.
„Navrhuji, aby tramvajová linka 3 nekončila v zastávce Kobylisy, ale pokračovala do konečné Sídliště Ďáblice. Oproti tomu se pak může zkrátit linka 10, která by mohla končit v zastávce Kobylisy, případně Vozovna Kobylisy. Myslím si, že by pro všechny tisíce obyvatel podstatné části Kobylis a Ďáblic bylo fajn mít v dosahu páteřní tramvajovou linku bez přestupu,“ napsal J. Šoupa z Kobylis.