dnes
Úterý - polojasno
21°C
zítra
Středa - zatazeno
24°C
pozítří
Čtvrtek - bourky
22°C
Nejvíce ocenění na Effie 2017 získala kampaň SZIF
ZpravodajstvíKomerční sdělení
Skvělého úspěchu dosáhla kampaň Státního zemědělského intervenčního fondu (SZIF) „KLASA: Jak Češi opět začali kupovat kvalitní potraviny.“ Foto: archiv

Nejvíce ocenění na Effie 2017 získala kampaň SZIF

Státní zemědělský intervenční fond získal v soutěži Effie Awards Czech Republic 2017 za svou kampaň „KLASA: Jak Češi opět začali kupovat kvalitní potraviny“ dvě stříbrné medaile, a to v kategoriích „Potraviny“ a „Veřejné zakázky“. Cílem kampaně bylo zvýšení edukace spotřebitelů na téma kvality potravin a důležitosti preference kvalitnějších potravin. 

Ve středu 25. října proběhl slavnostní galavečer v kině Lucerna, na němž se udělovaly ceny za nejefektivnější reklamu roku – Effie Awards Czech Republic 2017. Skvělého úspěchu dosáhla kampaň Státního zemědělského intervenčního fondu (SZIF) nazvaná „KLASA: Jak Češi opět začali kupovat kvalitní potraviny.“ Stříbrné medaile si odnesla hned ze dvou kategorií: „Potraviny“ a „Veřejné zakázky“.

„Pro státní správu, jako je SZIF, je to velký úspěch. Vyplývá z toho, že i stát umí promyslet a připravit účelnou kampaň s výbornými výsledky a efektivně nakládat s prostředky daňových poplatníků,“ uvádí Martin Šebestyán, ředitel SZIF.

„Cílem této kampaně bylo podpořit v naší zemi potraviny, které jsou opravdu kvalitní, a vymanit se tak ze slevové spirály v obchodech. Představili jsme spotřebitelům animovaného panáčka Klasáčka jako ambasadora kvality. Jeho prostřednictvím jsme jim začali vysvětlovat, co je znakem kvality u různých potravin a proč je to vůbec tak důležité. Informačnímu formátu kampaně jsme pak podřídili i další komunikační kanály,“ vysvětluje Martin Šebestyán.

Díky úspěšné loňské spotřebitelské soutěži se prodaly bezmála 3 miliony výrobků oceněných značkou kvality. Na základě červencové analýzy agentury GfK se pak následně zjistilo, že tržby těch značek, které byly v  kampani komunikovány, vzrostly o neuvěřitelných 8 miliard korun se ziskem 1,2 miliardy korun. Z hlediska ukazatele návratnosti investice – ROI – kampaň dosáhla neuvěřitelného výkonu 4 142 %, což představuje návratnost 40 Kč při každé vložené jedné koruně do této kampaně.

„Obrat produktů Klasa rostl o téměř 5 % rychleji než celý trh. A to dokonce navzdory tomu, že v sortimentu KLASA výrobků od podzimu postupně mizí slevy,“ hodnotí úspěch kampaně ředitel SZIF. „Tímto bych rád poděkoval všem, kteří se na celé kampani podíleli a nadále podílejí, zejména však svým kolegům ze SZIF, dále pak spolupracujícím agenturám. Strategickým partnerem je reklamní agentura McCann Erickson Prague, která vytvořila koncept celé kampaně včetně maskota Klasáčka, veškeré vizuály a zároveň má na starost komunikaci v místě prodeje, PR a sociální sítě. Realizační část řídí 1 Year & More Production  a mediální podporu zaštiťuje Knowlimits,“ dodává Martin Šebestyán.

effie-2017-kampan-szif-mgr-petr-milas-jak-cesi-opet-zacali-kupovat-kvalitni-potraviny-nahled

Ceny za nejefektivnější reklamu roku – Effie Awards Czech Republic 2017 se udělovaly během galavečera v kině Lucerna. Foto: archiv



 


Všeobecná fakultní nemocnice bude spolupracovat s mladými architekty

Dnes v 10:07

Oživení čekáren, venkovních prostor i moderní řešení budov a celého komplexu Všeobecné fakultní nemocnice v Praze (VFN) je nově součástí výuky studentů mezinárodní vysoké školy architektury ARCHIP. Téma zdravotnických zařízení byla přitom dosud architekty velmi opomíjená. Mladí talenti by mohli...

Praha 11: Jednání Výboru pro otevřenou radnici a digitalizaci

Dnes v 07:01

Jednání Výboru pro otevřenou radnici a digitalizaci ZMČ Praha 11 je veřejné a koná se dnes, v úterý 2. června od 17 hodin v zasedací místnosti „C“, v budově úřadu MČ Praha 11, Ocelíkova 672/1, Praha – Háje.

Praha 8: Přijďte naplánovat budoucnost Palmovky

Včera v 11:52

Diskuse s odborníky a procházky Prahou 8. Praha 8 zve na akce, ve kterých budou moci obyvatelé hlavního města ovlivnit podobu veřejných prostranství v pražské Libni.

Pražská zoo nevyčerpala denní návštěvnický limit

31. května 2020 v 17:05

Zatímco včera Zoo Praha dosáhla denního limitu návštěvníků už ve 13 hodin, dnes kvůli špatnému počasí byl o návštěvu zahrady podstatně menší zájem, takže se dostalo na všechny zájemce. V 17 hodin, jen 60 minut před zavírací dobou, hlásila zoo návštěvnost necelých 2500 lidí. Povolený limit je...

Zdravotníci, hasiči i policisté mají v červnu vstup do Zoo Praha za korunu

31. května 2020 ve 12:56

Od 1. do 30. června budou mít příslušníci Integrovaného záchranného systému a pracovníci ve zdravotnictví vstup do pražské zoologické zahrady za jednu korunu. Zahrada jim chce tímto způsobem poděkovat za nasazení v boji proti epidemii koronaviru.

Síť Vodafone postihl velký výpadek služeb, lidé blokují tísňové linky

28. května 2020 v 17:45

Vodafone v Česku dnes odpoledne postihl výpadek hovorů, datových služeb i televize.

Další články
Nahoru