dnes
Středa - skorojasno
26°C
zítra
Čtvrtek - jasno
29°C
pozítří
Pátek - skorojasno
30°C
Nejvíce ocenění na Effie 2017 získala kampaň SZIF
ZpravodajstvíKomerční sdělení
Skvělého úspěchu dosáhla kampaň Státního zemědělského intervenčního fondu (SZIF) „KLASA: Jak Češi opět začali kupovat kvalitní potraviny.“ Foto: archiv

Nejvíce ocenění na Effie 2017 získala kampaň SZIF

Státní zemědělský intervenční fond získal v soutěži Effie Awards Czech Republic 2017 za svou kampaň „KLASA: Jak Češi opět začali kupovat kvalitní potraviny“ dvě stříbrné medaile, a to v kategoriích „Potraviny“ a „Veřejné zakázky“. Cílem kampaně bylo zvýšení edukace spotřebitelů na téma kvality potravin a důležitosti preference kvalitnějších potravin. 

Ve středu 25. října proběhl slavnostní galavečer v kině Lucerna, na němž se udělovaly ceny za nejefektivnější reklamu roku – Effie Awards Czech Republic 2017. Skvělého úspěchu dosáhla kampaň Státního zemědělského intervenčního fondu (SZIF) nazvaná „KLASA: Jak Češi opět začali kupovat kvalitní potraviny.“ Stříbrné medaile si odnesla hned ze dvou kategorií: „Potraviny“ a „Veřejné zakázky“.

„Pro státní správu, jako je SZIF, je to velký úspěch. Vyplývá z toho, že i stát umí promyslet a připravit účelnou kampaň s výbornými výsledky a efektivně nakládat s prostředky daňových poplatníků,“ uvádí Martin Šebestyán, ředitel SZIF.

„Cílem této kampaně bylo podpořit v naší zemi potraviny, které jsou opravdu kvalitní, a vymanit se tak ze slevové spirály v obchodech. Představili jsme spotřebitelům animovaného panáčka Klasáčka jako ambasadora kvality. Jeho prostřednictvím jsme jim začali vysvětlovat, co je znakem kvality u různých potravin a proč je to vůbec tak důležité. Informačnímu formátu kampaně jsme pak podřídili i další komunikační kanály,“ vysvětluje Martin Šebestyán.

Díky úspěšné loňské spotřebitelské soutěži se prodaly bezmála 3 miliony výrobků oceněných značkou kvality. Na základě červencové analýzy agentury GfK se pak následně zjistilo, že tržby těch značek, které byly v  kampani komunikovány, vzrostly o neuvěřitelných 8 miliard korun se ziskem 1,2 miliardy korun. Z hlediska ukazatele návratnosti investice – ROI – kampaň dosáhla neuvěřitelného výkonu 4 142 %, což představuje návratnost 40 Kč při každé vložené jedné koruně do této kampaně.

„Obrat produktů Klasa rostl o téměř 5 % rychleji než celý trh. A to dokonce navzdory tomu, že v sortimentu KLASA výrobků od podzimu postupně mizí slevy,“ hodnotí úspěch kampaně ředitel SZIF. „Tímto bych rád poděkoval všem, kteří se na celé kampani podíleli a nadále podílejí, zejména však svým kolegům ze SZIF, dále pak spolupracujícím agenturám. Strategickým partnerem je reklamní agentura McCann Erickson Prague, která vytvořila koncept celé kampaně včetně maskota Klasáčka, veškeré vizuály a zároveň má na starost komunikaci v místě prodeje, PR a sociální sítě. Realizační část řídí 1 Year & More Production  a mediální podporu zaštiťuje Knowlimits,“ dodává Martin Šebestyán.

effie-2017-kampan-szif-mgr-petr-milas-jak-cesi-opet-zacali-kupovat-kvalitni-potraviny-nahled

Ceny za nejefektivnější reklamu roku – Effie Awards Czech Republic 2017 se udělovaly během galavečera v kině Lucerna. Foto: archiv



 


První zářijový víkend Kampa opět ožije tradičními hrnčířskými trhy

13. srpna 2018 ve 14:05

Ve dnech 1. – 2. září od 10 do 19 hodin zaplní Kampu stánky s keramikou renomovaných řemeslníků, nebude chybět oblíbená kavárna s hudebním doprovodem, letos pod názvem Cyklo Handy kavárna. Catering tradičně zajišťuje sociální podnik Café Therapy s vyhlášenými domácími dobrotami. Doprovodný program...

Další články
Nahoru