
Na vlně pomoci. Iniciativa cílená po povodních na mladé lidi vybrala už 20 milionů korun
20. října 2024 10:42
Diváci mohli během přenosu přispívat do sbírky s názvem #zlasky k lokalitám. Tu založila společnost Kofola ČeskoSlovensko spolu s lokálním Spolkem Horní Dolní krátce po vypuknutí povodní a sama do ní na pomoc postiženým vložila 10 milionů korun. Další téměř 2 miliony přidali samotní zaměstnanci firmy. Doposud se podařilo společně s dalšími partnery vybrat téměř 20 milionů.
Benefice vzbudila velký ohlas nejen na sociálních sítích, ale i v médiích. „Bylo úžasně sledovat, jaké úsilí vložil celý organizační tým do příprav a uspořádání koncertu. Šlo o jedinečný zážitek pro všechny přítomné, ale i ty, co vše sledovali na streamech. Jsme rádi, že jsme mohli být u toho. Když se mladí dokáží spojit a využijí sílu sociálních médií k tomu, aby přispěli na dobrou věc, je to skvělé,” řekl Jannis Samaras, zakladatel společnosti Kofola.
Pomoc je stále potřeba
Pomoc v postižených oblastech bude potřeba i nadále, obyvatelé začínají čelit složité situaci v podobě příchozí zimy. Sbírka zůstává proto aktivní i v dalších týdnech.
„Našim ambasadorům se opravdu podařilo na sociálních sítích zvednout vlnu pomoci a že mladí lidé také přispěli svým dílem k tomu, že se obětem povodní dostane tolik potřebná pomoc. Jsem ráda, že nejen umělci a influenceři, ale i naši mediální partneři bez zaváhání souhlasili, že je třeba ve snaze pomáhat setrvat. Proto budou i v následujících týdnech nadále vyzývat své sledující k tomu, aby přispěli. Pomoc je totiž stále potřeba,” uvedla Alice Mikulášová, zakladatelka BoldNews a iniciátorka projektu Na vlně pomoci.
Zhlédnout záznam benefičního koncertu i přispět na sbírku #zlasky můžete i nadále na stránce www.navlnepomoci.cz.