dnes
Pátek - zatazeno
13°C
zítra
Sobota - obcasny-dest
9°C
pozítří
Neděle - zatazeno
5°C
Na eskalátorech v metru se objeví desítky obrazovek
Eskalátory ve stanici Národní třída, která začne od zítřka opět sloužit cestujícím. Na stěnách podél jezdících schodů jsou digitální obrazovky. Foto: JCDecaux

Na eskalátorech v metru se objeví desítky obrazovek

Po Vídni a Londýně budou i v Praze k vidění nejmodernější digitální eskalátorové panely, které dokážou synchronizovat promítanou reklamu a vytvářet pro cestující neobvyklé vizuální efekty. Celkem 42 takových obrazovek instalovala do nově zrekonstruované stanice metra Národní třída společnost JCDecaux a její dceřiná společnost Rencar. Stanice Národní třída začne po dlouhé rekonstrukci sloužit cestujícím v pátek 27. června.

Vedle inzerentů, kterým se otevírá cesta k netradiční a efektivní reklamě, uvítají podle zástupců firmy tento netradiční reklamní nosič i cestující, protože díky němu získají více informací než v případě statické reklamy.

„Digitální technologie během cesty po eskalátorech umožní přecházení informací z jedné obrazovky na druhou. Kromě zajímavých vizuálních efektů tak lidé současně získají více informací o nabízeném produktu zábavnější formou,“ říká k nové technologii technický ředitel skupiny JCDecaux v České republice Tomáš Tenzer. Zdůrazňuje, že instalace digitálních panelů je v souladu s celosvětovými trendy v reklamě i dlouhodobou filozofií firmy.

Podle Tenzera je o tento reklamní nosič ze strany globálních i lokálních zadavatelů enormní zájem. Ti navíc mohou využít nabídky kombinace digitálních panelů s dalšími reklamními plochami v metru.

„Ve stanici Národní třída bude brzy v přístupové chodbě umístěno ještě 6 obrazovek TWIN, které poskytnou celkem 12 digitálních ploch, a bude možné je kombinovat s obrazovkami podél eskalátorů. Stejně jako v případě obrazovek u eskalátorů budou TWINy v nejvyšší možné designové kvalitě a s použitím materiálů, které splňují vysoké bezpečnostní nároky prostor metra,“ pokračoval Tenzer.

Do budoucna bude JCDecaux pokračovat v digitalizaci letiště, kde plánuje osadit obří obrazovky 8×4 m, a podle Tomáše Tenzera je společnost připravena podílet se postupně i na digitalizaci ostatních stanic pražského metra.


Další články
Nahoru