dnes
Sobota - zatazeno
6°C
zítra
Neděle - obcasny-dest
6°C
pozítří
Pondělí - prehanky-snih-dest
5°C
Myslbek láká na vánoční nákupy kampaní s Lucií Bílou, Jiřím Lábusem a Ivou Hüttnerovou
Hvězdami vánoční kampaně NG Myslbek jsou Lucie Bílá (uprostřed), Iva Hüttnerová a Jiří Lábus. Foto: archiv

Myslbek láká na vánoční nákupy kampaní s Lucií Bílou, Jiřím Lábusem a Ivou Hüttnerovou

Myslbek představuje hvězdnou vánoční kampaň s podtitulem „MY UŽ MÁME NA VÁNOCE ZABALENO. A VY?“. V hlavní roli jsou zpěvačka Lucie Bílá, herec Jiří Lábus a výtvarnice Iva Hüttnerová. Tyto hvězdy české umělecké scény provází celou kampaní Myslbeku od reklamního spotu přes klíčový vizuál po event, který se uskuteční v polovině prosince za jejich osobní účasti přímo v pasáži Myslbek.

Hlavním tématem letošní vánoční kampaně nákupní galerie je tradice balení vánočních dárků, která v Myslbeku ve spolupráci s Kontem Bariéry nabývá nově dobročinného rozměru. Samotné hvězdy speciálně pro tento vánoční projekt navrhly vlastní balicí papíry, do kterých si budou moci zákazníci Myslbeku rovnou nechat zabalit své dárky zadarmo nebo za dobrovolný příspěvek právě Kontu Bariéry na pomoc lidem s handicapem.

Příjemná služba balení dárků je k dispozici přímo v pasáži Myslbek od 27. listopadu až do Štědrého dne a vyvrcholí prosincovou akcí za účasti hvězd kampaně.

Pojetí vánoční kampaně je naprosto speciální v celkovém zpracování a propojení formátů i komunikačních kanálů, které NG Myslbek v rámci svého nejdůležitějšího prodejního období využije. V kampani se snaží zasáhnout všechny mediatypy s primárním zaměřením na OOH, digitální média a díky spotu také na TV a kinoreklamu. Vánoční kampaň Myslbeku startuje reklamním spotem, který se objeví v TV, kinech i onlinu.

 Autorem spotu je režisér Zdeněk Suchý, který se zhostil opravdu nelehkého úkolu, a to za méně než šedesát minut natočit příjemný vánoční spot s hvězdami Lucií Bílou, Jiřím Lábusem a Ivou Hüttnerovou. Ve spotu se představuje vánoční dílna, kde jsou k vidění originální balicí papíry navržené samotnými hvězdami a společně s hlavním mottem „MY UŽ MÁME NA VÁNOCE ZABALENO. A VY?“ vybízí ke speciální možnosti zabalení dárků s dobročinným rozměrem přímo v Myslbeku.  

ngm-vanoce-vizual-nahled
Hlavní motto vánoční kampaně se objevuje i na printových vizuálech, jejichž autorem je fotograf Jakub Nedbal, který se také úspěšně postavil výzvě v podobě časovému limitu, a to deseti minut, za které musel hlavní vizuál nafotit.

Marketingová manažerka NG Myslbek Barbora Frydrychová k celkovému pojetí unikátní kampaně dodává: „Jsem nadšená nejen z kampaně, ale hlavně ze samotné podstaty akce, možnosti pomoci těm, kteří to nejvíce potřebují. Spolupráce s konkrétními celebritami byla jasně daná – jsou to všichni dlouhodobí partneři Konta Bariéry, kteří pomáhají a podporují. A navíc, všichni jsou umělci, takže pracovat s nimi na vytvoření originálních balicích papírů a následně na celé vánoční kampani byla opravdová radost.“

Nákupní galerie Myslbek vytvořila ve spolupráci s agenturou Nydrle pro letošní rok unikátní vánoční kampaň s vůbec největším mediálním zacílením a pokrytím ve své téměř dvacetileté historii, která se svým uchopením a pojetím snaží vystoupit ze standardu kampaní nákupních pasáží a obchodní center v České republice.


Obliba oboru podnikání je závislá na věku i pohlaví

15. listopadu 2017 v 18:04 | Aktualizováno 1. ledna 1970, 01:00

S věkem se významně mění podnikatelské preference. Zatímco muži ve věkové skupině do 45 let nejčastěji podnikají v oborech souvisejících s počítači a informačními technologiemi, starší muži dávají přednost výrobním oborům. Ženy ve věkové kategorii do 45 let jsou výrazně zastoupeny v orgánech...

Firmy vyplatí vánočním brigádníkům rekordní mzdy

13. listopadu 2017 ve 14:37 | Aktualizováno 1. ledna 1970, 01:00

Přestože některé firmy s letošním náborem zaměstnanců na vánoční brigády začaly skoro o měsíc dříve než loni, už teď pociťují problémy. Lidé nejsou, a ten, kdo chtěl jít na brigádu, si ji zajistil již s předstihem, a navíc zvolil méně náročnou práci. Firmám tak nezbývá nic jiného, než zájemce...

Den otevřených dveří innogy Zákaznické služby v Ostravě

7. listopadu 2017 ve 12:34 | Aktualizováno 1. ledna 1970, 01:00

Svět zákaznických služeb přímo na dlani uvidíte na Dnu otevřených dveří v Ostravě, který proběhne 8. listopadu v 9, 12, nebo 15 hodin.

V říjnu zbankrotovalo 78 obchodních společností a 478 fyzických osob podnikatelů

7. listopadu 2017 v 09:37 | Aktualizováno 1. ledna 1970, 01:00

V říjnu letošního roku bylo vyhlášeno 78 bankrotů obchodních společností, 478 bankrotů fyzických osob podnikatelů a 998 osobních bankrotů. Zároveň bylo podáno 108 návrhů na bankrot obchodních společností, 518 návrhů na bankrot fyzických osob podnikatelů a 1 090 návrhů na osobní bankrot. Počet...

Pražský Smart Energy Hackaton bude maraton nápadů, jak ušetřit energie v domácnostech, autech i ve městě

2. listopadu 2017 ve 14:46 | Aktualizováno 1. ledna 1970, 01:00

Sídlo innogy ve  Strašnicích přivítá o víkendu mladé talenty, kteří přijedou soutěžit do Prahy na mezinárodní maraton technologického „hackování“ CEEHacks Smart Energy Hackaton Prague 2017, konaného pod záštitou Úřadu vlády, Ministerstva průmyslu a obchodu a hlavního...

Počet britských firem v české republice roste

1. listopadu 2017 v 15:12 | Aktualizováno 1. ledna 1970, 01:00

Uběhl více než rok od jednoho z nejklíčovějších referend v historii Evropské unie. Přesto, že se obyvatelé Velké Británie 23. června 2016 rozhodli odejít z EU, dodnes se vyjednávání o podmínkách odchodu nepohnuly výrazněji vpřed. Nejnovější analýza poradenské společnosti Bisnode však naznačuje, že...

Jiří Šimek novým jednatelem innogy Energo

1. listopadu 2017 ve 14:23 | Aktualizováno 1. ledna 1970, 01:00

Novým jednatelem společnosti innogy Energo se od 1. listopadu stane Jiří Šimek (43). Přichází do innogy s rozsáhlými profesními zkušenostmi v oblasti energetiky a povede innogy Energo po boku Zdeňka Kaplana.

Další články
Nahoru