dnes
Úterý - polojasno
24°C
zítra
Středa - prehanky-dest
23°C
pozítří
Čtvrtek - obcasny-dest
19°C
Magistrát omezuje úřední hodiny a s veřejností bude jednat jen na přepážkách
Budova magistrátu na Mariánském náměstí. Foto: archiv

Magistrát omezuje úřední hodiny a s veřejností bude jednat jen na přepážkách

Od pondělí 16. března až do odvolání upravuje pražský magistrát svůj provoz a agendy veřejnosti přesouvá výhradně na přepážková pracoviště. Nová radnice na Mariánském náměstí, hlavní sídlo magistrátu, bude již od pátku 13. března s výjimkou bistra pro veřejnost uzavřena. Zaměstnanci a volení zástupci města mají vstup umožněn zadním vchodem z ulice U radnice přes turniket na základě jejich osobní karty.

Na Nové radnici si veřejnost nevyřizuje žádné agendy, PPF banka, která v budově sídlí, bude muset přijmout vlastní opatření, respektive na svoji odpovědnost případně doprovázet klienty od zadního vchodu a zpět.

Bistro sídlící ještě před turniketem v zadní části Nové radnice zůstává i nadále pro veřejnost otevřeno. Infocentrum a hlavní podatelna na Nové radnici budou pro veřejnost uzavřeny. Hlavní podatelna magistrátu bude v provozu i nadále ve Škodově paláci a v Business Center Vyšehrad.

Úřední hodiny se na některých pracovištích omezí, například ve Škodově paláci pouze na středu vždy od 13 do 16 hodin. Všechny agendy ve vztahu k veřejnosti se ve Škodově paláci přesouvají výhradně do přepážkového prostoru v přízemí budovy. Jedná se například o notifikace, odvolací agendy a podobně.

Hlavní podatelna ve Škodově paláci bude fungovat od 8 do 16 hodin ve stávajících prostorách podatelny a její přepážky budou upraveny. Provoz pokladny bude nadále zajištěn na přepážce číslo 10, a to od 8 do 16 hodin. Pro úhradu hotovostních i bezhotovostních plateb jsou k dispozici ve vestibulu platební automaty.

Průchod Škodovým palácem nadále nebude pro veřejnost možný, neboť vchod z Charvátovy ulice bude sloužit výhradně zaměstnancům. Veřejnost může využívat vchod z Jungmannovy ulice.

„Magistrát žádá veřejnost, aby, pokud je to možné, využila pro komunikaci s úřadem prioritně elektronickou formu, například datovou schránku,“ uvedl magistrát v tiskovém prohlášení. Pro veřejnost se uzavírá do odvolání rovněž Nová úřední budova na Kafkově náměstí. 

Agenda registru řidičů a registru vozidel bude fungovat s omezeným počtem přepážek v Business Centre Vyšehrad a na odloučených pracovištích. Provozní doba bude od pondělí do čtvrtka vždy od 8 do 16 hodin a v pátek od 8 do 11 hodin.

Ve stejných časech bude v Business Centre Vyšehrad v provozu ve stávajících přepážkách pokladna i hlavní podatelna, pro kterou bude vyčleněna jedna přepážka pro příjem pošty od občanů. Výjimku tvoří detašované pracoviště registru vozidel v Praze 6, Radimova 39, které je od čtvrtka 12. března z technických důvodů uzavřeno.

Přerušen je od tohoto týdne až do odvolání také provoz studentské právní poradny, která společně se studenty Právnické fakulty UK poskytovala bezplatnou právní pomoc ve Škodově paláci. Rovněž do odvolání se ruší Informační centrum pro otázky bydlení.


Program celoměstské podpory vzdělávání na rok 2021

Dnes v 17:55

Rada hl. m. Prahy odsouhlasila otevření Programu celoměstské podpory vzdělávání na území hlavního města Prahy pro rok 2021. Dotaci lze poskytnout pouze na základě Žádosti o poskytnutí dotace, přičemž každý žadatel může podat pouze jednu žádost, která může obsahovat více projektů u jednotlivých...

Praha 2 přistoupila k realizaci slíbené podpory nájemcům nebytových prostor

Dnes v 17:35

Radní Prahy 2 na svém pondělním jednání navázali na svá předchozí rozhodnutí o podpoře podnikatelských nebo jiných činností provozovaných v nebytových prostorách ve správě městské části, které byly znemožněny nebo podstatně ztíženy v důsledku mimořádných opatření ke zmírnění dopadů epidemie...

Ủy ban Praha 11. Radnice založila stránku ve vietnamštině

Dnes v 08:06

Radnice Prahy 11 založila pro informování o dění nejen v městské části pro vietnamské sousedy facebookovou stránku Ủy ban Praha 11.

Další články
Nahoru