Magistrát obnovuje standardní provoz pro veřejnost
20. dubna 2020 14:10
Magistrát funguje i v době pandemie, agendy jsou svedeny výhradně na přepážky, pracoviště jsou vybavena dezinfekcí, zaměstnanci na přepážkách ochrannými prostředky. Od dneška se však zvýšil počet hodin v týdnu, kdy si mohou lidé vyřizovat potřebné záležitosti.
„Občanům doporučujeme, aby, pokud je to možné, řešili své záležitosti prostřednictvím telefonické, elektronické či písemné komunikace, a osobní návštěvy úřadu omezili na nejnutnější případy, popřípadě po předchozí domluvě,“ sdělil mluvčí úřadu Vít Hofman.
Přepážky agend ve Škodově paláci jsou od dnešního dne veřejnosti k dispozici v pondělí od 12 do 17 hodin a ve středu od 8 do 18 hodin.
Provozní doba Czech Point, hlavní podatelny a Pražského kontaktního centra:
Pondělí 8:00 – 11:00 hodin a 12:00 – 17:00 hodin
Úterý 8:00 – 11:00 hodin a 12:00 – 16:00 hodin
Středa 8:00 – 18:00 hodin
Čtvrtek 8:00 – 11:00 hodin a 12:00 – 16:00 hodin
Pátek 8:00 – 11:00 hodin
Na pracovištích registru vozidel (Praha 3 – Jarov, Osiková 2; Praha 9 – Vysočany, Na Výběžku 11; Praha 6 – Radimova 39; Praha 10 – Bohdalec, Nad Vršovskou horou 88) a registru řidičů (Business Centrum Vyšehrad, Praha 4 – Na Pankráci 1685/17,19) jsou od dneška obnoveny standardní úřední hodiny.
Pro zaměstnance úřadu i pro návštěvníky platí zvýšená hygienická nařízení. Nutné je použití ochranných prostředků dýchacích cest, dále je nutné zachovávat odstup mezi osobami alespoň dva metry.
Provoz úřadu je zajištěn tak, aby bylo zabráněno shlukování osob na chodbách nebo v čekací zóně. I nadále je uzavřena Nové radnice na Mariánském náměstí a Nová úřední budova na náměstí Franze Kafky.