Dnes Čtvrtek - snih 0°C
Zítra Pátek - oblacno 1°C
Čtvrtek 3. 12. 2020
Svátek má Svatoslav
Koronavirus
Aktuální informace o šíření epidemie v Praze.
Lidé oceňují moderní služby a profesionalitu zaměstnanců vodáren ze skupiny Veolia
Foto: archiv

Lidé oceňují moderní služby a profesionalitu zaměstnanců vodáren ze skupiny Veolia

Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední průzkum spokojenosti, který pro vodárenské společnosti ze skupiny Veolia provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o. Výzkumu se zúčastnilo 3000 respondentů z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem.  Šetření, které se uskutečnilo od 3. září do 1. října 2019, probíhalo v Praze, Středočeském, Královehradeckém, Olomouckém a Zlínském kraji.

„Celkově je se službami, které nabízejí vodárenské firmy ze skupiny Veolia spokojeno 94 % respondentů, což je nad úrovní dlouhodobého benchmarku trhu. Tzv. benchmark trhu neboli průměrná hodnota pro podobné segmenty trhu dosahuje 88%. Nejvyšší celková spokojenost je u firemních zákazníků a bytových družstev (96 %), říká Miloš Rybáček, jednatel společnosti IBRS. 
 

S kvalitou pitné vody spokojeno 93 % zákazníků
„Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost má parametr kvality vody a spokojenost s plynulostí dodávky vody. U obou parametrů je spokojenost vysoká napříč všemi segmenty“, dodává Miloš Rybáček.

S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 93 % respondentů a z toho také plynuly odpovědi na to, zda používají vodu z kohoutku na pití. Téměř 80 % respondentů uvedlo, že vodu z kohoutku pije. Nejvíce vodu pijí v Olomouci, ve Zlíně a v Sokolově, zde bylo procento ještě vyšší a to dokonce 90 %.

Jen jedno procento respondentů zažilo někdy přerušení dodávky vody, z toho plyne velmi vysoká spokojenost s plynulostí dodávek vody. 96 % respondentů bylo s plynulostí dodávky vody spokojeno, respondenti z řad firem a bytových družstev dokonce 98 % spokojených.

Výzkum potvrdil také mimořádnou spokojenost s profesionalitou zaměstnanců
96 % zákazníků, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci vodárenských společností ze skupiny Veolia jsou s jejich profesionalitou spokojeni. S chováním odečítačů vodoměrů dokonce 99 % dotázaných.

Roste důraz na moderní způsoby komunikace
S vyřízením požadavku na zákaznickém centru je spokojeno 95 % respondentů. V posledních 12 měsících navštívilo 8 % zákaznické centrum (více ho využívají zástupci bytových družstev – 16 % a ti vyslovili stoprocentní spokojenost).  

Nejpreferovanějším informačním kanálem jsou poslední roky zákaznická linka a webové stránky, roste zájem o zákaznický portál a elektronickou komunikaci.

61 % respondentů má zájem o informace o službách vodáren, 91 % je spokojeno s množstvím a kvalitou informací, u bytových družstev je spokojeno 97 % dotázaných.

Preference jednotlivých forem poskytování informací se liší podle segmentů. U individuálních zákazníků se preferovaný způsob odvíjí od věku a vzdělání respondentů – mladší a s vyšším vzděláním preferují elektronickou formu komunikace (internet, SMS, e-mail, portál), naopak starší upřednostňují tradiční formy – zejména telefonní linku a letáky.

Agentura IBRS působí na českém trhu už 25 let a svým klientům nabízí plný servis v oblasti marketingového výzkumu, včetně navazujícího poradenství. IBRS realizovalo na českém trhu více než 3700 projektů pro 680 různých klientů. Mezi klienty IBRS patří nejen významné korporace, ale i menší firmy z různých trhů. IBRS je korporátním členem světové organizace pro výzkum veřejného mínění a marketingový výzkum ESOMAR.


Nouzový stav pomohl růstu datových schránek, využívá ji už přes milion Čechů

Včera v 07:04

Koronavirová pandemie mění mnohé a jedním ze sektorů, který už během první vlny zaznamenal 160 % nárůst, byl počet zřízení datových schránek fyzických osob. Omezení otevírací doby úřadů přimělo lidi ke komunikaci s veřejnou správou on-line. Jen za květen prošlo datovými schránkami 9 miliónů...

Žádné drama na trhu nemovitostí se zatím nekoná. Jaký je aktuální vývoj za času pandemie?

23. listopadu 2020 v 06:30

Možná mnozí z nás očekávali přinejmenším stagnaci nebo spíše pokles cen na trhu nemovitostí v souvislosti s jarní vlnou epidemie coronaviru. Nic takové se však zatím nekoná. Samozřejmě lze najít výjimky nebo odlišný trend regionálně/lokálně či pro daný typ...

S autem na CNG řidiči ušetří za dálniční známku

18. listopadu 2020 v 15:39

Jízda vozem na CNG bude od ledna 2021 ještě výhodnější. Společně se zavedením elektronické dálniční známky vstoupí v platnost i výrazné cenové zvýhodnění pro vozy na CNG nebo bioCNG. Zatímco u aut s konvenčními pohony na benzín a naftu je roční dálniční poplatek stanoven na 1500 korun, majitelé...

Pobočky jsou zavřené. Šest možností, jak innogy kontaktovat

17. listopadu 2020 v 09:34

Všechny pobočky innogy jsou sice zavřené, veřejnost má ale spoustu dalších možností, jak se s operátory spojit.

Lockdown má negativní vliv na zájem podnikatelů zakládat nové firmy

13. listopadu 2020 v 07:22

Částečně zavřená ekonomika kvůli boji proti šíření onemocnění covid-19 se odrazila také v zájmu podnikatelů rozjíždět nový byznys. Do konce října letošního roku bylo v ČR registrováno 22 148 nových firem, což je o 11 % méně než ve stejném období roku 2019. 

Ročně se v Česku prodají problematické či rizikové nemovitosti v celkové hodnotě 50 miliard korun

12. listopadu 2020 v 16:38

Při koupi nemovitosti hrozí kupujícímu řada rizik, kterých si často není vědom. Přitom tato rizika mohou koupi zkomplikovat, prodražit nebo zcela překazit. Až ve třetině případů totiž nastává nějaký zásadní právní, technický či jiný problém, se kterým kupující nepočítal. Z těchto důvodů navázala...

Pražské vodovody a kanalizace získaly certifikát protikorupčního managementu

12. listopadu 2020 ve 13:47

Pražské vodovody a kanalizace (PVK) úspěšně prošly certifikačním auditem protikorupčního managementu AbMS ISO 37001. Staly se tak první firmou v České republice, která tento certifikát získala prostřednictvím certifikační autority Bureau Veritas.

Další články
Nahoru