dnes
Sobota - zatazeno
4°C
zítra
Neděle - snih
2°C
pozítří
Pondělí - skorojasno
2°C
Lidé oceňují moderní služby a profesionalitu zaměstnanců vodáren ze skupiny Veolia
Foto: archiv

Lidé oceňují moderní služby a profesionalitu zaměstnanců vodáren ze skupiny Veolia

Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední průzkum spokojenosti, který pro vodárenské společnosti ze skupiny Veolia provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o. Výzkumu se zúčastnilo 3000 respondentů z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem.  Šetření, které se uskutečnilo od 3. září do 1. října 2019, probíhalo v Praze, Středočeském, Královehradeckém, Olomouckém a Zlínském kraji.

„Celkově je se službami, které nabízejí vodárenské firmy ze skupiny Veolia spokojeno 94 % respondentů, což je nad úrovní dlouhodobého benchmarku trhu. Tzv. benchmark trhu neboli průměrná hodnota pro podobné segmenty trhu dosahuje 88%. Nejvyšší celková spokojenost je u firemních zákazníků a bytových družstev (96 %), říká Miloš Rybáček, jednatel společnosti IBRS. 
 

S kvalitou pitné vody spokojeno 93 % zákazníků
„Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost má parametr kvality vody a spokojenost s plynulostí dodávky vody. U obou parametrů je spokojenost vysoká napříč všemi segmenty“, dodává Miloš Rybáček.

S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 93 % respondentů a z toho také plynuly odpovědi na to, zda používají vodu z kohoutku na pití. Téměř 80 % respondentů uvedlo, že vodu z kohoutku pije. Nejvíce vodu pijí v Olomouci, ve Zlíně a v Sokolově, zde bylo procento ještě vyšší a to dokonce 90 %.

Jen jedno procento respondentů zažilo někdy přerušení dodávky vody, z toho plyne velmi vysoká spokojenost s plynulostí dodávek vody. 96 % respondentů bylo s plynulostí dodávky vody spokojeno, respondenti z řad firem a bytových družstev dokonce 98 % spokojených.

Výzkum potvrdil také mimořádnou spokojenost s profesionalitou zaměstnanců
96 % zákazníků, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci vodárenských společností ze skupiny Veolia jsou s jejich profesionalitou spokojeni. S chováním odečítačů vodoměrů dokonce 99 % dotázaných.

Roste důraz na moderní způsoby komunikace
S vyřízením požadavku na zákaznickém centru je spokojeno 95 % respondentů. V posledních 12 měsících navštívilo 8 % zákaznické centrum (více ho využívají zástupci bytových družstev – 16 % a ti vyslovili stoprocentní spokojenost).  

Nejpreferovanějším informačním kanálem jsou poslední roky zákaznická linka a webové stránky, roste zájem o zákaznický portál a elektronickou komunikaci.

61 % respondentů má zájem o informace o službách vodáren, 91 % je spokojeno s množstvím a kvalitou informací, u bytových družstev je spokojeno 97 % dotázaných.

Preference jednotlivých forem poskytování informací se liší podle segmentů. U individuálních zákazníků se preferovaný způsob odvíjí od věku a vzdělání respondentů – mladší a s vyšším vzděláním preferují elektronickou formu komunikace (internet, SMS, e-mail, portál), naopak starší upřednostňují tradiční formy – zejména telefonní linku a letáky.

Agentura IBRS působí na českém trhu už 25 let a svým klientům nabízí plný servis v oblasti marketingového výzkumu, včetně navazujícího poradenství. IBRS realizovalo na českém trhu více než 3700 projektů pro 680 různých klientů. Mezi klienty IBRS patří nejen významné korporace, ale i menší firmy z různých trhů. IBRS je korporátním členem světové organizace pro výzkum veřejného mínění a marketingový výzkum ESOMAR.


Společnost Emons Spedice získala 10 000 m2 skladů v Praze a v Brně pro svou další expanzi

Včera v 11:48

Maximální rychlost a objem překládek, co největší počet ramp, rychlé napojení na dálniční síť a možnost nájezdu tzv. giga-linerů, tedy 25 metrů dlouhých souprav. Tak zněly hlavní požadavky renomované německé transportní a logistické společnosti Emons Spedice na nové provozovny v České republice....

Stamilionová investice sníží cenu za teplo

Včera v 09:39

Po třech letech intenzivních prací skončil projekt modernizace vytápění v Náchodě, který znamená přechod od zastaralé uhelné technologie k využívání moderního a ekologického zemního plynu. V Teplárně Náchod byl slavnostně uveden do plného provozu nový plynový kotel. Dvě kogenerační jednotky pro...

Praha otevřela své první Expat centrum, které pomůže cizincům s adaptací

15. ledna 2020 v 18:37

Po vzoru dalších evropských metropolí bude v Praze kvalifikovaným, studujícím či podnikajícím cizincům, kteří se rozhodli svou budoucnost spojit s hlavním městem České republiky, k dispozici Expat centrum Praha ve Škodově paláci v Jungmannově ulici. Cizinci v něm získají pozoruhodnou příležitost...

Počet bankrotů firem, podnikatelů a obyvatel v roce 2019 po šesti letech vzrostl

8. ledna 2020 v 11:57

V roce 2019 bylo vyhlášeno 680 bankrotů obchodních společností, 7940 bankrotů fyzických osob podnikatelů a 18 493 osobních bankrotů. Počet bankrotů vzrostl poprvé po šesti letech ve všech třech sledovaných kategoriích. V uplynulém roce bylo zároveň podáno 1088 návrhů na bankrot obchodních...

Kam postavit nabíječku? Pokud poroste kapacita baterií, může stačit i jedno nabíjení týdně

29. prosince 2019 v 18:16

V posledních letech pobídky ze strany státu na elektromobily zvedly zájem i o nabíjecí stanice u firem a místních samospráv. Zatímco dotace na veřejnou infrastrukturu jsou k dispozici, na podporu pouze pro neveřejné nabíjecí stanice se však stále čeká.  

Daň z příjmu neplatí víc než polovina firem

18. prosince 2019 v 10:51

Od roku 2012 sice klesá podíl společností, které v Česku do státní kasy neodvádějí žádnou daň z příjmů, přesto se stále jedná o každou druhou firmu. Naopak roste podíl firem, které daně platí. Za posledních sedm let se jejich podíl zvýšil o více než 9procentních bodů z 40,47 % v roce 2012 na...

Další články
Nahoru