dnes
Středa - zatazeno
6°C
zítra
Čtvrtek - prehanky-snih
6°C
pozítří
Pátek - prehanky-snih
6°C
Lidé oceňují moderní služby a profesionalitu zaměstnanců vodáren ze skupiny Veolia
Foto: archiv

Lidé oceňují moderní služby a profesionalitu zaměstnanců vodáren ze skupiny Veolia

Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední průzkum spokojenosti, který pro vodárenské společnosti ze skupiny Veolia provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o. Výzkumu se zúčastnilo 3000 respondentů z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem.  Šetření, které se uskutečnilo od 3. září do 1. října 2019, probíhalo v Praze, Středočeském, Královehradeckém, Olomouckém a Zlínském kraji.

„Celkově je se službami, které nabízejí vodárenské firmy ze skupiny Veolia spokojeno 94 % respondentů, což je nad úrovní dlouhodobého benchmarku trhu. Tzv. benchmark trhu neboli průměrná hodnota pro podobné segmenty trhu dosahuje 88%. Nejvyšší celková spokojenost je u firemních zákazníků a bytových družstev (96 %), říká Miloš Rybáček, jednatel společnosti IBRS. 
 

S kvalitou pitné vody spokojeno 93 % zákazníků
„Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost má parametr kvality vody a spokojenost s plynulostí dodávky vody. U obou parametrů je spokojenost vysoká napříč všemi segmenty“, dodává Miloš Rybáček.

S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 93 % respondentů a z toho také plynuly odpovědi na to, zda používají vodu z kohoutku na pití. Téměř 80 % respondentů uvedlo, že vodu z kohoutku pije. Nejvíce vodu pijí v Olomouci, ve Zlíně a v Sokolově, zde bylo procento ještě vyšší a to dokonce 90 %.

Jen jedno procento respondentů zažilo někdy přerušení dodávky vody, z toho plyne velmi vysoká spokojenost s plynulostí dodávek vody. 96 % respondentů bylo s plynulostí dodávky vody spokojeno, respondenti z řad firem a bytových družstev dokonce 98 % spokojených.

Výzkum potvrdil také mimořádnou spokojenost s profesionalitou zaměstnanců
96 % zákazníků, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci vodárenských společností ze skupiny Veolia jsou s jejich profesionalitou spokojeni. S chováním odečítačů vodoměrů dokonce 99 % dotázaných.

Roste důraz na moderní způsoby komunikace
S vyřízením požadavku na zákaznickém centru je spokojeno 95 % respondentů. V posledních 12 měsících navštívilo 8 % zákaznické centrum (více ho využívají zástupci bytových družstev – 16 % a ti vyslovili stoprocentní spokojenost).  

Nejpreferovanějším informačním kanálem jsou poslední roky zákaznická linka a webové stránky, roste zájem o zákaznický portál a elektronickou komunikaci.

61 % respondentů má zájem o informace o službách vodáren, 91 % je spokojeno s množstvím a kvalitou informací, u bytových družstev je spokojeno 97 % dotázaných.

Preference jednotlivých forem poskytování informací se liší podle segmentů. U individuálních zákazníků se preferovaný způsob odvíjí od věku a vzdělání respondentů – mladší a s vyšším vzděláním preferují elektronickou formu komunikace (internet, SMS, e-mail, portál), naopak starší upřednostňují tradiční formy – zejména telefonní linku a letáky.

Agentura IBRS působí na českém trhu už 25 let a svým klientům nabízí plný servis v oblasti marketingového výzkumu, včetně navazujícího poradenství. IBRS realizovalo na českém trhu více než 3700 projektů pro 680 různých klientů. Mezi klienty IBRS patří nejen významné korporace, ale i menší firmy z různých trhů. IBRS je korporátním členem světové organizace pro výzkum veřejného mínění a marketingový výzkum ESOMAR.


DPH v Česku platí méně než pětina podnikatelů, nejvíc z nich má registrované sídlo v Praze

21. února 2020 v 07:18

V České republice podniká 2 900 000 subjektů, k platbě daně z přidané hodnoty – DPH – je však registrováno jen 17,5 procent z nich. Vyplývá to z analýzy poradenské společnosti Bisnode, která se zabývá analýzou tuzemské podnikatelské základny. Podle ní DPH odvádí 46 % společností s ručením omezeným...

innogy: Czech Superbrands již popáté

20. února 2020 v 19:53

innogy v České republice již popáté obhájila ocenění Superbrands. Prestižní ocenění Czech Superbrands Award se uděluje oblíbeným značkám na základě průzkumu a rozhodnutí odborné komise Brand Council. Získávají ho značky, s nimiž si zákazníci spojují významné hodnoty. Společnost innogy obhájila...

Limitovaná edice Žufánkova absintu byla připravena k oslavě výročí svobodného skautingu

20. února 2020 ve 13:17

Rok 2020 je pro mnohé rokem velkých oslav. Už od listopadu minulého roku nás provází výročí 30 let svobody, a také 30 let svobodného skautingu. Právě k těmto událostem se už 13. března uskuteční Velký ples v Obecním domě v Praze. Slavit navíc lze s limitovanou edicí absintu ABSTINENTHE, kterých...

Cenové mapy pro tržní odhad nemovitosti nestačí

19. února 2020 ve 20:22

Cenové mapy vycházejí z realizovaných prodejů evidovaných katastrálními úřady. Pokud však chcete zjistit tržní hodnotu konkrétní nemovitosti, pouze s těmito údaji si určitě nevystačíte. Proč? Údaji o prodejích totiž celý proces stanovení tržní hodnoty nemovitosti teprve začíná. Cenové mapy tak...

innogy: Jak se účinně bránit útokům energetických šmejdů

16. února 2020 v 06:16

Energetičtí šmejdi běžně používají manipulativní a klamavé obchodní praktiky. Rádi při svých návštěvách vyvolávají dojem, že je třeba jednat rychle, jinak hrozí nebezpečí – typicky přerušení/ukončení dodávek, převod k dražšímu dodavateli apod. Často vyžadují přístup do bytu/domu, dožadují se...

Ukrajinci a Slováci skupují české firmy

11. února 2020 ve 13:33

Zahraniční podnikatelé loni koupili 3366 českých firem, což je o 3,4 % méně, než v roce 2018 a nejméně za posledních šest let. České firmy nejčastěji kupovali Ukrajinci (897) a Slováci (690), s výraznějším odstupem následovali Maďaři (192), Rumuni (186) a Rusové (170). Informace dnes přinesla...

Refinancování hypotéky: Co to znamená?

5. února 2020 v 06:29

Splácíte hypotéku, které pomalu končí fixace? Zařiďte si refinancování hypotéky s výhodnější úrokovou sazbou. Co přesně refinancování znamená a kdy ho využijete?

innogy chce zastavit podvodníky, kvůli jejich praktikám bylo podáno trestní oznámení na neznámého pachatele

4. února 2020 ve 14:44

Nekalé praktiky energetických šmejdů vůči innogy a jejím zákazníkům naplňují skutkové podstaty trestných činů, jako jsou podvod, vydírání, porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže nebo práv k ochranné známce. Energetická skupina se proto obrátila na policii a podala trestní oznámení na...

Podnikatelé loni zrušili rekordní množství firem

4. února 2020 v 09:54

Podnikání v České republice v loňském roce ukončilo 15 044 kapitálových firem, což je téměř o pětinu víc než v roce 2018. Počty zaniklých firem se nepřetržitě zvyšují již od roku 2014. Informace zveřejnila poradenská společnost Bisnode.

Další články
Nahoru