Dnes Pátek - mlha 10°C
Zítra Sobota - polojasno 5°C
Pátek 26. 2. 2021
Svátek má Dorota
Koronavirus
Aktuální informace o šíření epidemie v Praze.
Lidé oceňují moderní služby a profesionalitu zaměstnanců vodáren ze skupiny Veolia
Foto: archiv

Lidé oceňují moderní služby a profesionalitu zaměstnanců vodáren ze skupiny Veolia

Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední průzkum spokojenosti, který pro vodárenské společnosti ze skupiny Veolia provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o. Výzkumu se zúčastnilo 3000 respondentů z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem.  Šetření, které se uskutečnilo od 3. září do 1. října 2019, probíhalo v Praze, Středočeském, Královehradeckém, Olomouckém a Zlínském kraji.

„Celkově je se službami, které nabízejí vodárenské firmy ze skupiny Veolia spokojeno 94 % respondentů, což je nad úrovní dlouhodobého benchmarku trhu. Tzv. benchmark trhu neboli průměrná hodnota pro podobné segmenty trhu dosahuje 88%. Nejvyšší celková spokojenost je u firemních zákazníků a bytových družstev (96 %), říká Miloš Rybáček, jednatel společnosti IBRS. 
 

S kvalitou pitné vody spokojeno 93 % zákazníků
„Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost má parametr kvality vody a spokojenost s plynulostí dodávky vody. U obou parametrů je spokojenost vysoká napříč všemi segmenty“, dodává Miloš Rybáček.

S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 93 % respondentů a z toho také plynuly odpovědi na to, zda používají vodu z kohoutku na pití. Téměř 80 % respondentů uvedlo, že vodu z kohoutku pije. Nejvíce vodu pijí v Olomouci, ve Zlíně a v Sokolově, zde bylo procento ještě vyšší a to dokonce 90 %.

Jen jedno procento respondentů zažilo někdy přerušení dodávky vody, z toho plyne velmi vysoká spokojenost s plynulostí dodávek vody. 96 % respondentů bylo s plynulostí dodávky vody spokojeno, respondenti z řad firem a bytových družstev dokonce 98 % spokojených.

Výzkum potvrdil také mimořádnou spokojenost s profesionalitou zaměstnanců
96 % zákazníků, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci vodárenských společností ze skupiny Veolia jsou s jejich profesionalitou spokojeni. S chováním odečítačů vodoměrů dokonce 99 % dotázaných.

Roste důraz na moderní způsoby komunikace
S vyřízením požadavku na zákaznickém centru je spokojeno 95 % respondentů. V posledních 12 měsících navštívilo 8 % zákaznické centrum (více ho využívají zástupci bytových družstev – 16 % a ti vyslovili stoprocentní spokojenost).  

Nejpreferovanějším informačním kanálem jsou poslední roky zákaznická linka a webové stránky, roste zájem o zákaznický portál a elektronickou komunikaci.

61 % respondentů má zájem o informace o službách vodáren, 91 % je spokojeno s množstvím a kvalitou informací, u bytových družstev je spokojeno 97 % dotázaných.

Preference jednotlivých forem poskytování informací se liší podle segmentů. U individuálních zákazníků se preferovaný způsob odvíjí od věku a vzdělání respondentů – mladší a s vyšším vzděláním preferují elektronickou formu komunikace (internet, SMS, e-mail, portál), naopak starší upřednostňují tradiční formy – zejména telefonní linku a letáky.

Agentura IBRS působí na českém trhu už 25 let a svým klientům nabízí plný servis v oblasti marketingového výzkumu, včetně navazujícího poradenství. IBRS realizovalo na českém trhu více než 3700 projektů pro 680 různých klientů. Mezi klienty IBRS patří nejen významné korporace, ale i menší firmy z různých trhů. IBRS je korporátním členem světové organizace pro výzkum veřejného mínění a marketingový výzkum ESOMAR.


Podnikatelé se podělí o zkušenosti z koronakrize

12. února 2021 v 09:39

Šest panelistů z řad podnikatelů a živnostníků bude hovořit o tom, co jim aktuální koronavirová krize dala a vzala. Diskuzí na toto téma startuje Praha 10 svá Desítková fóra. Účastníci a zástupci radnice se propojí prostřednictvím videokonference, živý přenos bude městská část vysílat na svém...

V lednu přerušilo podnikání o polovinu víc živnostníků než v roce 2020

11. února 2021 ve 20:02

První měsíc nového roku je z pohledu počtu nově přerušených živností dlouhodobě nejsilnější. Leden 2021 překonal všechny dosavadní rekordy. Podnikatelské aktivity pozastavilo 25 534 OSVČ, což je o 50 % víc než vloni. „To je důsledkem trýznivé situace na trhu a nejistých vyhlídek do budoucnosti,“...

Vzniklo Sdružení českých firem venkovní reklamy, kritizuje vyhlášku o regulaci reklamy

11. února 2021 v 18:56

Nově vznikající Sdružení českých firem venkovní reklamy (SČVR) si klade za cíl hájit zájmy podnikatelů působících v oblasti venkovní reklamy. V současné době zastupuje 95 % menších firem dlouhodobě působících v tomto odvětví. Předsedou sdružení se stal Josef...

Radnice Prahy 13 odpustí podnikatelům poplatky z ubytování

8. února 2021 v 18:46

Vedení Prahy 13 si je plně vědomo složité situace podnikatelů v oblasti ubytování, a tak od února nebudou muset hradit tyto poplatky.

Retro Music Television loni zaznamenalo nárůst podílu na trhu, hudební stanici se hodně dařilo v Praze

28. ledna 2021 ve 13:55

Retro Music Television potvrdila v roce 2020 už počtvrté vzestupný trend v oblíbenosti a dominanci ve specifickém segmentu hudebních televizních stanic. Dařilo se jí obzvláště v hlavním městě. V segmentu hudebních stanic a v cílové skupině Praha 15–69 let, zaujala podíl na sledovanosti 74,54 %....

Veolia Energie ČR získala certifikát protikorupčního managementu

27. ledna 2021 v 15:26

Společnost Veolia Energie ČR úspěšně prošla certifikačním auditem protikorupčního managementu AbMS ISO 37001. Stala se tak druhou firmou v České republice, která tento certifikát získala prostřednictvím certifikační autority Bureau Veritas. První společností, která certifikát získala, byly Pražské...

V loňském roce zaniklo nejvíce společností v historii České republiky

26. ledna 2021 v 18:08

V roce 2020 zaniklo v České republice 16 111 obchodních společností, což je o 353 více než v předešlém roce a také nejvíce v historii. Zároveň vzniklo 27 228 společností, což je nejnižší počet za posledních 6 let. 

Další články
Nahoru