dnes
Úterý - skorojasno
25°C
zítra
Středa - obcasny-dest
23°C
pozítří
Čtvrtek - polojasno
22°C
Lidé oceňují moderní služby a profesionalitu zaměstnanců vodáren ze skupiny Veolia
Foto: archiv

Lidé oceňují moderní služby a profesionalitu zaměstnanců vodáren ze skupiny Veolia

Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední průzkum spokojenosti, který pro vodárenské společnosti ze skupiny Veolia provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o. Výzkumu se zúčastnilo 3000 respondentů z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem.  Šetření, které se uskutečnilo od 3. září do 1. října 2019, probíhalo v Praze, Středočeském, Královehradeckém, Olomouckém a Zlínském kraji.

„Celkově je se službami, které nabízejí vodárenské firmy ze skupiny Veolia spokojeno 94 % respondentů, což je nad úrovní dlouhodobého benchmarku trhu. Tzv. benchmark trhu neboli průměrná hodnota pro podobné segmenty trhu dosahuje 88%. Nejvyšší celková spokojenost je u firemních zákazníků a bytových družstev (96 %), říká Miloš Rybáček, jednatel společnosti IBRS. 
 

S kvalitou pitné vody spokojeno 93 % zákazníků
„Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost má parametr kvality vody a spokojenost s plynulostí dodávky vody. U obou parametrů je spokojenost vysoká napříč všemi segmenty“, dodává Miloš Rybáček.

S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 93 % respondentů a z toho také plynuly odpovědi na to, zda používají vodu z kohoutku na pití. Téměř 80 % respondentů uvedlo, že vodu z kohoutku pije. Nejvíce vodu pijí v Olomouci, ve Zlíně a v Sokolově, zde bylo procento ještě vyšší a to dokonce 90 %.

Jen jedno procento respondentů zažilo někdy přerušení dodávky vody, z toho plyne velmi vysoká spokojenost s plynulostí dodávek vody. 96 % respondentů bylo s plynulostí dodávky vody spokojeno, respondenti z řad firem a bytových družstev dokonce 98 % spokojených.

Výzkum potvrdil také mimořádnou spokojenost s profesionalitou zaměstnanců
96 % zákazníků, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci vodárenských společností ze skupiny Veolia jsou s jejich profesionalitou spokojeni. S chováním odečítačů vodoměrů dokonce 99 % dotázaných.

Roste důraz na moderní způsoby komunikace
S vyřízením požadavku na zákaznickém centru je spokojeno 95 % respondentů. V posledních 12 měsících navštívilo 8 % zákaznické centrum (více ho využívají zástupci bytových družstev – 16 % a ti vyslovili stoprocentní spokojenost).  

Nejpreferovanějším informačním kanálem jsou poslední roky zákaznická linka a webové stránky, roste zájem o zákaznický portál a elektronickou komunikaci.

61 % respondentů má zájem o informace o službách vodáren, 91 % je spokojeno s množstvím a kvalitou informací, u bytových družstev je spokojeno 97 % dotázaných.

Preference jednotlivých forem poskytování informací se liší podle segmentů. U individuálních zákazníků se preferovaný způsob odvíjí od věku a vzdělání respondentů – mladší a s vyšším vzděláním preferují elektronickou formu komunikace (internet, SMS, e-mail, portál), naopak starší upřednostňují tradiční formy – zejména telefonní linku a letáky.

Agentura IBRS působí na českém trhu už 25 let a svým klientům nabízí plný servis v oblasti marketingového výzkumu, včetně navazujícího poradenství. IBRS realizovalo na českém trhu více než 3700 projektů pro 680 různých klientů. Mezi klienty IBRS patří nejen významné korporace, ale i menší firmy z různých trhů. IBRS je korporátním členem světové organizace pro výzkum veřejného mínění a marketingový výzkum ESOMAR.


Rektor VŠCHT dohodl na Tchaj-wanu spolupráci s předními univerzitami

8. září 2020 v 15:01

Vysoká škola chemicko-technologická v Praze má nové zahraniční partnery. Během cesty na Tchaj-wan, které se zúčastnil v uplynulém týdnu jako člen oficiální české delegace, podepsal rektor VŠCHT Pavel Matějka tři memoranda o spolupráci a vzájemné výměně studentů s National Tsing Hua University...

innogy snižuje ceny plynu. Nadcházející topná sezóna bude levnější

1. září 2020 v 10:46

Zákazníci innogy letos v zimě ušetří za vytápění plynem. Skupina innogy sníží před letošní topnou sezónou ceny zemního plynu pro všechny své zákazníky. Snížení nákladů na topení a ohřev vody se dočkají i domácnosti, kterým běží smlouva s fixní cenou.

Hervis po rekonstrukci znovuotevírá svou vůbec první prodejnu a rozšiřuje sortiment

31. srpna 2020 ve 20:39

Nejstarší prodejna obchodní sítě se sportovním vybavením Hervis Sports v nákupním centru Europark Štěrboholy přivítala v pátek 28. srpna po dvouměsíční rekonstrukci své první zákazníky. Kamenný obchod nově nabízí rozšířený sortiment na přehlednější ploše vybavené novým designovým nábytkem....

Balance Club Brumlovka dokončil první etapu rekonstrukce

26. srpna 2020 v 11:46

Balance Club Brumlovka v pražském BB Centru prochází letos rozsáhlou rekonstrukcí. Ta probíhá ve dvou etapách a týká se návštěvnického zázemí včetně šaten i sociálních zařízení a rovněž 3. nadzemního podlaží s 25metrovým bazénem, saunami a prostory SPA určenými k masážím a tělovým...

Další články
Nahoru