Květinová doručovací služba sází na špičkové floristy v regionech
15. března 2017 11:40
„My toho dosahujeme tím, že dodáváme objednávky floristům, kteří jsou co nejblíže adresátovi květinového daru. Do naší sítě pečlivě vybíráme ty nejlepší floristy z celé České republiky – floristická studia, květinové ateliéry, úspěšná místní květinářství. Spolupracujeme s takovými floristy, pro které je jejich práce vášní, sledují trendy a mají chuť se neustále rozvíjet. Ono se totiž jedná o docela obtížné řemeslo, což málokdo tuší, protože navenek je vidět v květinářství krásné vonící květinové aranžmá. Jenže aby taková kytice vznikla, je mimo jiné třeba velmi brzy vstávat a jet pro čerstvé květiny, náležitě o ně pečovat, samozřejmě reagovat na sezónnost, svátky i tradice,“ říká Jitka Mandysová ze společnosti www.Fleurop.cz, jež se zaměřuje na on-line prodej kytic.
Nápadité kytice od českých floristů
Moderní kytice vázané těmi nejlepšími českými floristy mají jedno společné – vždy jsou originální a nápadité. Nejde totiž jen o květiny samotné, ale i o způsob, jakým jsou prezentovány: Co byste třeba řekli na dřevěná polínka, jež slouží jako podstavce?
Jarmila Pejpalová, Pavel Hruška, Růžena Bubeníčková a další známí floristé nejenže vytváření krásná aranžmá, ale také jsou držiteli mnoha ocenění ve floristických soutěží a mají zpravidla za sebou praxi v zahraničí.
„Sortiment kytic pro český trh odborníci navrhli tak, aby byl blízký české povaze – nebyl tedy převzat od německých kolegů. Vazby kytic prezentované v e-shopu a zhotovené podle aktuálních trendů floristiky vytvořily přední české floristky Lucie Kulmanová a Daniela Sedliská,“ upozorňuje Jitka Mandysová s tím, že sortiment se bude neustále vyvíjet v sezónních kolekcích pro jednotlivá roční období.
Chceme podpořit regionální živnostníky
Květinová doručovací služba Fleurop nyní buduje svoji síť v Praze, Brně, v krajských městech a postupně ji bude stále více rozšiřovat.
„Chceme podporovat živnostníky a malé rodinné firmy, aby se znovu staly nedílnou součástí čilého obchodního ruchu měst a obcí, což se pod náporem nadnárodních řetězců a různých super a hypermarketů bohužel poněkud vytrácí. Fungujeme globálně, myslíme lokálně. Partnery prezentujeme na našem webu a chceme, aby příjemce kytice vždy věděl, že ji uvázal konkrétní člověk „ze sousedství“, z jejich obce či města,“ poukazuje Petr Tilšer z www.Fleurop.cz na hlavní myšlenku společnosti, která chce u nás zároveň podporovat floristiku jako řemeslo a motivovat mladé lidi, kteří studují tento obor.